Po zakupie czerwonego GTX i rozbiórce w celu naprawy budy okazałao sie że koszta naprawy sa za duże zdecydowałem się na zakup GT i zrobienia Turbo Ośki BG + BPT
silnik z GTX
przyszła pora na szukanie zdrowego GT pod względem budy
po 2 ,3 miesiącach pojawiły się aż 3 GT na sprzedaż .
Zakupiłem tego oto czarnucha
Rocznik 1991 końcówka roku Poliftowy
Silnik BP – 128 KM – przebieg 179.500 km
Szyberdach metalowy nie cieknie.
Cały Pakiet GT
Modyfikacje , zmiany :
a) wizualnie
– przedni zderzak z GTR + halogeny na żółto ( folia )
– grill GT polift
– dokładki progów TWR
– położona tylna wycieraczka,
– 2 lotki na klapie tylnej
– wloty na masce od GTR
b) silnik
-SWAP na BPT doładowanie 0.6 Bara – obecnie od stycznia 2016 0,8 Bara
c) skrzynia z Mazdy 323 BG GT + sprzęgło
EXEDY od Mazdy KL ( 2500 cm 3 )
d) dolot
– seria
-rura doprowadzająca zimne powietrze ze zderzaka
– duży centralny I-C od IVECO
e) wydech
-seria + 2 tłumiki
od grudnia 2015 roku przelot fi 60 na 1 tłumiku końcowym
f) zawieszenie
– sprężyny Eibach ProKit –40mm (w rzeczywistości obniżenie -30mm)
– tylna rozpórka kielichów
– przednia rozpórka kielichów
g) hamulce
– przód zwrotnice od Mazdy 323 BA V6 + zacisk od mazdy 6
( tarcze 283 mm i klocki BOSCH gładnie )
– tył tarcza od Mazdy 323 BA V6 + zaciski od BG GT , klocek od Forda Probe
Nowy olej w skrzyni 75W90 Motul. 09 09 2015 – zrobione
Nowy płyn chłodniczy Prestone.
Nowy płyn hamulcowy ATE blue.
Do auta mam dużo części zbieranych przez lata :
– zderzak z GTR z halogenami
– dokłatki progów TWR
– tylna lotka
– ładne alusy 15 cali
– rozpórka tylna
– itd
Plany na najbliższy czas :
– swap silnika – Zrobione
– w dół o 30 – 40 mm – zrobione
– tylne hamulce klocki od Probe- zrobione
– montaz zderzaka od GTR – zrobione
– montaż dokładek progów – zrobione
– ściemnienie bocznych szybek na lekko czarno
– doprowadzenie do ładu i składu
– montaż dobrego nagłosnienia
Auto ma być weekendowym kilerem + spoty i zloty.