Mazda 323F BA Z5 '96 piekielne 1.5 16v

Witam. Mam na imie Patryk, lat 19 uczę się na elektromechanika pojazdów samochodowych. Jestem szczęśliwym posiadaczem Mazdy 323f z silnikiem Z5 1.5 16v 88KM z 96 roku. Co prawda mam ją nieco ponad pół roku, idąc do przodu każdy zarobiony pieniądz przeznaczam na samochód
Autko kupiłem w średnim stanie wizualnym + uszkodzony silnik (nie palił na 2gi cylinder oraz na 3 pozostałych ciśnienie 0,7). Załączam kilka fotek 
Mazda dzień po zakupie (audio zrobione przeze mnie):
Pierwsze naprawy/przeróbki – spawanie zderzaka, filtr stożkowy, wymiana chłodnicy
Tutaj już CB Radio oraz pomalowana wnęka zderzaka na czarno.
Niedawno swap silnika Z5 na Z5, ponieważ nie palił na drugi gar.
Nie minęło kilka dni i zabrałem się za przelot + końcówka WM Sport
2 dni temu zainwestowałem w postojówki oraz podświetlenie tablicy (tak niewiele a cieszy
)
Dziś mam zamiar:
1. Zaślepić EGR
2. Zamontować stożek na odmę
3. Pomalować pokrywę zaworów na niebiesko
4. Przestawić kąt zapłonu z 10 stopni na 14
5. Odgrodzić stożek
6. Wymienić końcówki drążka kierowniczego
Czekam na ciekawe propozycje modyfikacji wizualnych jak i mechanicznych oraz ocenę mojej Madzi
Pozdrawiam Patryk
Mazda dzień po zakupie (audio zrobione przeze mnie):
Pierwsze naprawy/przeróbki – spawanie zderzaka, filtr stożkowy, wymiana chłodnicy
Tutaj już CB Radio oraz pomalowana wnęka zderzaka na czarno.
Niedawno swap silnika Z5 na Z5, ponieważ nie palił na drugi gar.
Nie minęło kilka dni i zabrałem się za przelot + końcówka WM Sport
2 dni temu zainwestowałem w postojówki oraz podświetlenie tablicy (tak niewiele a cieszy
Dziś mam zamiar:
1. Zaślepić EGR
2. Zamontować stożek na odmę
3. Pomalować pokrywę zaworów na niebiesko
4. Przestawić kąt zapłonu z 10 stopni na 14
5. Odgrodzić stożek
6. Wymienić końcówki drążka kierowniczego
Czekam na ciekawe propozycje modyfikacji wizualnych jak i mechanicznych oraz ocenę mojej Madzi
Pozdrawiam Patryk