Strona 2 z 5

Re: Mazda 323 BG GTX BP-T '90 4x4 TURBO 180 KM

PostNapisane: 21 maja 2015, 19:07
przez DARO MAZDA 323
Chłopaki pod koniec lipca jest Japfest wiec będzie okazja się spotkać. Dokładnie 24 -26 07 2015 .tor rakietowe największe w Polsce święto Japońskiej motoryzacji. MISIAK BYŁ w zeszłym roku i sam widział no ale w tym roku tobjuz będzie Pan Maz ☺

Re: Mazda 323 BG GTX BP-T '90 4x4 TURBO 180 KM

PostNapisane: 23 maja 2015, 09:04
przez risto77
Wrażenia z pierwszej jazdy, co prawda z siedzenia pasażera bo Darek zaskoczył mnie swoją wizytą w połowie piwa ;) a w prawie jazdy tabelka z kategoriami jest zbyt mocno wypełniona aby zaryzykować jazdę po spożyciu hahaha :

– auto na pierwszy rzut oka, bardziej przyprawia o sentymentalny uśmiech niż zachwyt
– przyśpiesza w taki sposób, że w pewnym momencie zaczynasz zastanawiać się kiedy w końcu trzeba będzie wbić następny bieg
– auto nie było sprawne na 100% ale i tak wrażenia pozostawią długo po sobie ślad w mojej psychice

Mocno trzymam kciuki za doprowadzenie blacharki do stanu wzorowego <spoko>

Re: Mazda 323 BG GTX BP-T '90 4x4 TURBO 180 KM

PostNapisane: 26 maja 2015, 07:49
przez DARO MAZDA 323
No i umarła skrzynia . Odgłosy z pracy skrzyni to czysta rzeź na 2 biegu wyje , na 3 jak by chciała opuścić silnik , na wolnych obrotach stuka , klekoce i warczy :( . na IV i V biegu cisza.
Szukam na gwałt skrzyni od BG GT ( ośka ) . Teraz pytanie czy półosie i przeguby od GTX i GT sa takie same .
Czy musze szukac samej skrzyni czy z półosiami ?

Re: Mazda 323 BG GTX BP-T '90 4x4 TURBO 180 KM

PostNapisane: 26 maja 2015, 20:07
przez podmuch
Musisz szukać kompletu z GT razem z ośkami. Niestety

PostNapisane: 26 maja 2015, 20:37
przez jaaco
Podpowiem że z Ba z roczników 94-98 była taka sama, tzw. typ G
Ja mam u siebie założoną taką ale jak dla mnie jest za długa i mam zamiar założyć z mojego byłego 1.5

jak chcesz to mogę się wymienić skrzynia z półosiami za silnik <lol>

PostNapisane: 26 maja 2015, 22:51
przez tekkenfan
W BA też jest "G" ale czy jest taka sama to ciężko powiedzieć, nie wiem czy nie ma dłuższych przełożeń? no i jak z jej wytrzymałością, bo z tego co się już przekonałem mazda im nowsza tym więcej oszczędności ;)

podmuch napisał(a):Musisz szukać kompletu z GT razem z ośkami. Niestety

Czym dokładnie różni się zamach z 4x4 Vs FWD? Z tego co wiem to w 4x4 jest większa średnica sprzęgła (230?) a co za tym idzie zamach też jest większy, a jak z jego grubością?

Re: Mazda 323 BG GTX BP-T '90 4x4 TURBO 180 KM

PostNapisane: 27 maja 2015, 14:08
przez DARO MAZDA 323
Temat skrzyni obadany wysyłka mojej skrzyni , rewizja + naprawy koszt koło 3000 zł.
Pod warunkiem co się wysypało. Problem jest z częsciami do tych skrzyń używanych i ich stanem.
Dostępne sa nówki w ASO ale ceny kosmos.
Jest dylemat co dalej na naprawe całości trzeba liczyć koło 4000 zł + blacharka , progii , nadkola , repeaturki ,podłoga , malowanie z 2000 zł.
Remont zamyka się 6.000 zł + zakup auta i mamy okolice 13.000 zł . brrr :(

co robić ? Ośka BG + T ?

Re: Mazda 323 BG GTX BP-T '90 4x4 TURBO 180 KM

PostNapisane: 27 maja 2015, 14:38
przez risto77
DARO MAZDA 323 napisał(a):...
Remont zamyka się 6.000 zł + zakup auta i mamy okolice 13.000 zł . brrr :(

co robić ? Ośka BG + T ?

=Radość z jazdy nie do opisania

PostNapisane: 27 maja 2015, 17:43
przez Szyna
Blacharka z malowaniem tylko 2 tys ? :P Zobacz sobie co się dzieje w moim temacie ;)

Re: Mazda 323 BG GTX BP-T '90 4x4 TURBO 180 KM

PostNapisane: 27 maja 2015, 19:04
przez Grigori
Pomału ogarniesz wszystko ja osobiście bym sie trzymał tego auta :) dasz rade najpierw skrzynia a potem reszta :D

Re: Mazda 323 BG GTX BP-T '90 4x4 TURBO 180 KM

PostNapisane: 27 maja 2015, 21:12
przez blackbull
A może druga skrzynia? Za 2 tys można kupić jest koleś podobno od gtra ma

PostNapisane: 28 maja 2015, 00:23
przez maestro81
To więc mamy 3 bramki:

1) Zachowujesz i remontujesz auto – wydajesz troche sporo kasy ale radocha potem nieziemska :D

2) Zachowujesz auto, tniesz na żyletki dla wilkinsona i zbierasz profit dość mizerny :D

3) Zachowujesz auto – Zonka – i za 50 lat odsprzedajesz go do muzeum rupieci :D


Wybór należy do Ciebie <lol>

Re: Mazda 323 BG GTX BP-T '90 4x4 TURBO 180 KM

PostNapisane: 28 maja 2015, 09:15
przez DARO MAZDA 323
SUZKAM MAZDY 323 BG GT i robie swapa na ośkę .
Jak by ktoś wiedział o zdrowej budzie BG GT prosze o kontakt.

Re: Mazda 323 BG GTX BP-T '90 4x4 TURBO 180 KM

PostNapisane: 28 maja 2015, 21:23
przez Cukierek
Ja bym nie miał serca ciąć auta, wolałbym powoli doprowadzić do porządku i mieć ori GTX. Po prostu mam inne nastawienie i każde auto jest warte ratowania, nawet jak jest to mało opłacalne finansowo.

PostNapisane: 28 maja 2015, 21:39
przez Mieczyslaw
O kurde jaki rodzyn. Super auto wyglada ale koszty mnie troche przerazaja ale ...

Powodzenia i bede sledzil temat :) <spoko>

Re: Mazda 323 BG GTX BP-T '90 4x4 TURBO 180 KM

PostNapisane: 29 maja 2015, 23:03
przez DARO MAZDA 323
Takie rozbieranie

PostNapisane: 30 maja 2015, 12:18
przez k1bic93
te miejsca z rudą to norma w BG, u mnie też tak było ale wszystko ogarnięte i cała podłoga git :)

Re: Mazda 323 BG GTX BP-T '90 4x4 TURBO 180 KM

PostNapisane: 30 maja 2015, 15:26
przez DARO MAZDA 323
Podłoga z tyłu jest zdrowa
i wpadły nowe zabawki

Re: Mazda 323 BG GTX BP-T '90 4x4 TURBO 180 KM

PostNapisane: 30 maja 2015, 15:44
przez risto77
<szok> <szok> <szok> <szok> <szok> <ok2> <wow> <wow> <wow> <wow>

Teraz od razu widać, że to nie przelewki. Na widok takiego zderzaka nie jeden będzie się chciał zmierzyć ze świateł.

Re: Mazda 323 BG GTX BP-T '90 4x4 TURBO 180 KM

PostNapisane: 30 maja 2015, 16:43
przez DARO MAZDA 323
Z przodu 2 dziury na wylot standardowo pod nogami kierowcy i pasażera.
ogólnie jestem zadowolony. Do wspaniałej 2 progi L i P . 2 reperaturki tylnych nadkolii, dziury w podłodze i wsio. Pewnie jeszcze jakaś pierdołka się znajdzie.
Tylna lotka dużą jest kierownica od GT dziś kupiona.