Mazda 323F BG BP '90 – wypiaskowana, po konserwacji!
Napisane: 10 maja 2015, 23:12
Witajcie, nadszedł czas i na mnie. W lutym tego roku kupiłam swój pierwszy samochód – ponieważ od wielu lat interesuję się motoryzacją, to musiało był to wyjątkowe auto. Tak znalazłam Mazdę 323f BG z silnikiem 1.8 z 1990r w dość dobrym stanie we Wrocławiu. Ach te reflektory!
Dane techniczne:
Rok Produkcji: 1990
Silnik: 1.8 16V
Kolor karoserii: Czerwony
Wyposażenie:
Centralny zamek
Wspomaganie kierownicy
Naprawy:
– przewody hamulcowe i paliwowe,
– filtr paliwa,
– uszczelka pokrywy zaworów x2,
– pompa wody x2,
– rozrząd x2,
– łączniki stabilizatora tył i przód,
– filtr oleju,
– chłodnica,
– termostat x2,
– nagrzewnica,
– akumulator,
– moduł zapłonowy,
– pasek alternatora x2,
– przewody zapłonowe,
– regeneracja zacisków,
– klocki hamulcowe,
– świece zapłonowe,
– regeneracja przekładni kierowniczej,
– przewód hamulcowy,
– przeguby i sworznie,
– czujnik temperatury wentylatora,
– szczotki wiatraka,
– łącznik wydechu,
– poduszki łożyska amortyzatora,
– przewód od chłodnicy,
– filtr powietrza,
– uszczelniacz wałka rozrządu,
– komplet tył wahaczy,
– chłodnica,
– końcowy wydech PROEX,
– filtr powietrzna K&N.
Planów na kolejny sezon nie zdradzę, a może Was zaskoczę
Dane techniczne:
Rok Produkcji: 1990
Silnik: 1.8 16V
Kolor karoserii: Czerwony
Wyposażenie:
Centralny zamek
Wspomaganie kierownicy
Naprawy:
– przewody hamulcowe i paliwowe,
– filtr paliwa,
– uszczelka pokrywy zaworów x2,
– pompa wody x2,
– rozrząd x2,
– łączniki stabilizatora tył i przód,
– filtr oleju,
– chłodnica,
– termostat x2,
– nagrzewnica,
– akumulator,
– moduł zapłonowy,
– pasek alternatora x2,
– przewody zapłonowe,
– regeneracja zacisków,
– klocki hamulcowe,
– świece zapłonowe,
– regeneracja przekładni kierowniczej,
– przewód hamulcowy,
– przeguby i sworznie,
– czujnik temperatury wentylatora,
– szczotki wiatraka,
– łącznik wydechu,
– poduszki łożyska amortyzatora,
– przewód od chłodnicy,
– filtr powietrza,
– uszczelniacz wałka rozrządu,
– komplet tył wahaczy,
– chłodnica,
– końcowy wydech PROEX,
– filtr powietrzna K&N.
Planów na kolejny sezon nie zdradzę, a może Was zaskoczę