Strona 1 z 1

Mazda Protege BJ FS '02

PostNapisane: 12 lut 2015, 23:49
przez Maliniak
Witam, chciałbym Wam zaprezentowac kolejna Miazge która trafiła w moje rece, nie jest to salonowa igła prosto z germanii ale po obejrzeniu wczesniej paru przystanków odechciało mi sie jazdy i stwierdziłem ze z tego egzemplarza cos sie ulepi.Jest to Mazda Protege z 2002r. z silnikem 2.0FS o mocy 130paru tam koni.
Auto w chwili zakupu miało duzo wad miedzy innymi:
-praktycznie zero hamulców
-strasznie szarpał silnik
-wyciek z uszczelki pokrywy zaworów
-braki w mocy
-słaby aku lub rozrusznik na wyczerpaniu
o dziwo mazda ma niewielki przebieg który wynosi 85tys.mil w który chyba jestem w stanie uwierzyc sadzac po elementach układu chamulcowego, pracy silnika i skrzyni biegów, z reszta zobaczycie sami.

wyposazenie;
-skrzynia A/T
-ABS
-centralny zamek
-wspomaganie kier.
-4x elektryczne szyby
-el. szyberdach
-klima

PostNapisane: 22 lut 2015, 11:27
przez dawid075321
Ładny egzemplarz, trochę pracy z detalami i będzie cacy :D
Jedynie szkoda, że skrzynia automatyczna

Re: Mazda Protege BJ FS '02

PostNapisane: 22 lut 2015, 11:35
przez Beny
He he kanarek Buczosa doczekał się siostry :D
Powodzenia w doprowadzeniu jej do żywych.

Re: Mazda Protege BJ FS '02

PostNapisane: 22 lut 2015, 11:56
przez gerz50
:D Super Protege5 jakieś mycie i woskowano +ogarnięcie rzeczy typowo mechanicznych i bedzie cacy, tych modeli jest stosunkowo mało prawie jak Sportive'ów na Europę

Re: Mazda Protege BJ FS '02

PostNapisane: 22 lut 2015, 12:06
przez Persiu
Ładna sztuka. Życzę bezawaryjności :)

PostNapisane: 22 lut 2015, 12:09
przez Jasoon
Bardzo dobra baza do zmodzenia czegoś ciekawego :) no i kolor idealny..tylko dbać o blacharkę :)

PostNapisane: 22 lut 2015, 12:20
przez lukasz.b
Beny napisał(a):He he kanarek Buczosa doczekał się siostry

Dokładnie, drugi kanarek w dziale "Nasze Mazdy" <jupi>
Fajny żółtek i do tego fajne relingi :) Powodzenia w doprowadzeniu Mazdy do stanu idealnego <spoko>

Re: Mazda Protege BJ FS '02

PostNapisane: 23 lut 2015, 11:58
przez DARO MAZDA 323
Ten model ma bardzo dobre hamulce a Ty masz jeszcze automat wiec będzie super hamować.
Za chwilę zakochasz się w tym aucie i dojdziesz do wniosku że brakuje trochę mocy. Te silniki lubią gaz wiec może to być ładny ekonomiczny dupowozik :)

PostNapisane: 23 lut 2015, 13:16
przez slisman
Jedyny słuszny kolor! <serduszka>
Automat daje radę czy raczej kicha?:P

Bezawaryjności! Bo piękna sztuka.

PostNapisane: 2 mar 2015, 20:40
przez DamianoV6
i jest sztuka nr 2 ;] żółta bestia powodzenia w bezawaryjności życzę! ;]

PostNapisane: 6 mar 2015, 22:31
przez Maliniak
dawid075321 napisał(a):Jedynie szkoda, że skrzynia automatyczna

etam nie wiesz co dobre ;)
przy tym silniku w tak lekkim autku automat naprawde ładnie ciagnie
Jasoon napisał(a):Bardzo dobra baza do zmodzenia czegoś ciekawego :) no i kolor idealny..tylko dbać o blacharkę :)

jak tylko sie ociepli biore sie za pozadna konserwacje, polerke lakieru no i felgi bo wygladaja okropnie
DARO MAZDA 323 napisał(a):Ten model ma bardzo dobre hamulce a Ty masz jeszcze automat wiec będzie super hamować.
Za chwilę zakochasz się w tym aucie i dojdziesz do wniosku że brakuje trochę mocy. Te silniki lubią gaz wiec może to być ładny ekonomiczny dupowozik :)

Ten egzemplarz nie hamował prawie wcale, teraz na przodzie z M6 staje deba :D
ja juz sie zakochałem ale to auto zostało kupione dla moich dwoch kobitek wiec im raczej mocy starczy. O gazie raczej nie mysle poniewaz żółtek bedzie robił jakies 5tys. km rocznie wiec inwestycja 2tys.zł mija sie z celem, wole ta kase przeznaczyc na doprowadzenie jej do ładu ;)

PostNapisane: 7 mar 2015, 02:23
przez bikus
DARO MAZDA 323 napisał(a):Ten model ma bardzo dobre hamulce a Ty masz jeszcze automat wiec będzie super hamować.


P5 ma dobre hamulce? przecież P5 ma jeszcze mniejsze tarcze niż Sportive który nie jest demonem hamowania ;) (sportive 273mm i 280mm) (P5 257 i 261 z tego co pamiętam)
Dobrze że zmieniłeś ten hebel na mocniejszy bo to nie miało prawa hamować :P

PostNapisane: 7 mar 2015, 11:09
przez lukasz.b
bikus napisał(a):P5 ma dobre hamulce? przecież P5 ma jeszcze mniejsze tarcze niż Sportive który nie jest demonem hamowania (sportive 273mm i 280mm) (P5 257 i 261 z tego co pamiętam)

Dokładnie tak <ok>
Maliniak, Dobrze, że zmieniłeś hamulce :D

Re: Mazda Protege BJ FS '02

PostNapisane: 23 mar 2015, 18:26
przez Maliniak
Wczoraj żółtek zaliczył pierwsza awarie a mianowicie dała <dupa> jedna z cewek. Dzisiaj wleciały dwie nowe Mobiletrony i wsio gra i buczy.

PostNapisane: 23 mar 2015, 22:22
przez lukasz.b
Maliniak napisał(a):Wczoraj żółtek zaliczył pierwsza awarie a mianowicie dała <dupa> jedna z cewek. Dzisiaj wleciały dwie nowe Mobiletrony i wsio gra i buczy.

Wymieniałeś też kable od razu? :)

PostNapisane: 25 mar 2015, 16:16
przez Maliniak
Przewody wymieniłem zaraz po zakupie tak samo i swiece,oczywiscie NGK.
Teraz juz wsio nowe wiec powinno troche polatac tym bardziej ze gaziu nie ma

(dodano 27.03.2015)
Przyszła wiosna wiec czas zmienic laczki, miałem reanimowac ori 16 ale zmieniła sie koncepcja i raczej wleca takie o to kółeczka