Mazda 323 BG B3 '94 / LOWERED BG (str. 13 – short video)

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez Beny » 22 kwi 2015, 09:49

Kapitalnie wyglada <spoko>
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 16:22
Posty: 8660 (84/80)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Postprzez Jasoon » 17 maja 2015, 07:59

Przyłapali mnie na Hercules Tour :) Impreza bardzo udana polecam..klimat rodem z Worthersee <spoko>
https://youtu.be/UO7-_WY_IM0
Załączniki
DSCF0080.jpg
17602125109_f0e2b878c2_o.jpg
17232835233_a5185f606b_k.jpg
Ostatnio edytowano 19 maja 2015, 17:02 przez Jasoon, łącznie edytowano 5 razy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 gru 2013, 21:33
Posty: 244
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda 323 BG B3 / LOWERED BG

Postprzez DARO MAZDA 323 » 18 maja 2015, 09:12

Super ujęcie .
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 mar 2013, 11:44
Posty: 2865 (9/62)
Skąd: Wrocław
Auto: GOLF VII Kombi TDI CR-115 KM

Postprzez misiak89-89 » 18 maja 2015, 23:48

Fantastycznie wygląda bez dwóch zdań!
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 18:01
Posty: 1804 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Postprzez Grigori » 18 maja 2015, 23:55

Śledzę i podziwiam to co powstaje :)
jestem na TAK
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 mar 2014, 13:06
Posty: 341 (3/1)
Skąd: Lublin/Czerniejów
Auto: Mazda 323 BG GLX 4WD 89r. 1.8 dohc

Postprzez Jasoon » 28 maja 2015, 10:16

Mazda trafiła na parę dni do mechanika..powód – diagnostyka wibracji dochodzących z układu napędowego. Po oględzinach okazało się, że powodem telepania przy mocniejszym skręcie w lewo były zbyt długie półosie przy aktualnej wysokości zawieszenia.. Półosie poszły do skrócenia każda o 1,5cm. Dzisiaj prawdopodobnie je odbiorę i jutro wylądują w Maździe. Jeśli to załatwi sprawę to pokuszę się o jeszcze 1-2 cm w dół <diabełek>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 gru 2013, 21:33
Posty: 244
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda 323 BG B3 / LOWERED BG

Postprzez Mieczyslaw » 28 maja 2015, 21:50

o Stary, szacun za doprowadzenie auta do takiego stanu. Przejsc miales troche (nadkole dziurawe itd) ale wyglada przekozacko!
Obrazek
Darnok - chlopak na opak
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lut 2008, 16:38
Posty: 4703 (5/32)
Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'

Postprzez Jasoon » 28 maja 2015, 23:18

Dzięki :) przeprawy nie mają końca a portfel świeci pustkami :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 gru 2013, 21:33
Posty: 244
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda 323 BG B3 / LOWERED BG

Postprzez blackbull » 29 maja 2015, 03:55

Mam identyczną z silnikiem 1.6 naprawdę chciałbym ja doprowadził do takiego stanu tez mam problem z lewym kielichem u Ciebie ładnie jest ogarnięte u mnie prowizorka...dużo zaplaciles za naprawę? Może być pw
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2015, 16:53
Posty: 117
Skąd: Serock
Auto: 323 BG 1.8 Dohc Bp05 1995
Kawasaki Ninja ZX6R 2002r

Postprzez Jasoon » 29 maja 2015, 10:20

blackbull napisał(a):Mam identyczną z silnikiem 1.6 naprawdę chciałbym ja doprowadził do takiego stanu tez mam problem z lewym kielichem u Ciebie ładnie jest ogarnięte u mnie prowizorka...dużo zaplaciles za naprawę? Może być pw


Ogarnięte to jest bardzo dobrze..czeka mnie teraz prawe przednie nadkole, podłoga i lewy próg..i cała buda będzie prawie na ukończeniu. Poszła wiadomość na pw
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 gru 2013, 21:33
Posty: 244
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda 323 BG B3 / LOWERED BG

Postprzez Piotr89 » 29 maja 2015, 10:36

Jak dla mnie wygląda rewelacyjnie na tych kołach i tej glebie <spoko>
Benzin im Blut
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2011, 00:16
Posty: 2362 (23/27)
Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99

Postprzez Jasoon » 13 cze 2015, 13:16

Jednak prace nad półosiami znacznie przedłużyły się..wyszło parę kwiatków ale udało się :) W następnym tygodniu wracają do samochodu i zobaczymy jak to wszystko teraz spasuje. Półosie zostały skrócone o 1,5cm ponieważ dobijały i obijały przeguby wewnętrzne i z tego powodu odczuwalne były wibracje w układzie napędowym..najbardziej nasilone przy przyspieszaniu.
Załączniki
20150611_210752.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 gru 2013, 21:33
Posty: 244
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda 323 BG B3 / LOWERED BG

Postprzez DARO MAZDA 323 » 14 cze 2015, 14:17

W zeszłym tygodniu na złocie ogólnopolskim nissana koledze po 5 wyścigu na 1/4 mili poszla spawania połośka. Polecam firmę z Torunia od pół Osiek za około 350 zł zrobią Ci nowe na wymiar z jednolitego materiału.
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 mar 2013, 11:44
Posty: 2865 (9/62)
Skąd: Wrocław
Auto: GOLF VII Kombi TDI CR-115 KM

Postprzez Jasoon » 14 cze 2015, 15:13

Domyślam się ze taki zabieg wychodzi raczej na niekorzyść jeśli chodzi o wytrzymałość ale to raczej nie bedzie auto do ustawek ani strzelania ze sprzęgła. Niski moment jaki generuje silnik 1.3 nie powinien narobić szkód :) rzeczywiście lepszym rozwiązaniem było zamówienie krótszych półosi.. ;P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 gru 2013, 21:33
Posty: 244
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda 323 BG B3 / LOWERED BG

Postprzez DARO MAZDA 323 » 15 cze 2015, 08:28

Pamiętaj ze masz glebę i na półośki działają całkiem inne napręzenia niż w cywilnym zawieszeniu .
Osobiście bym obspawał dookoła jeszcze na łączeniu tulejki z półośką i koniecznie wrzucił na tokarke i zobacyzł czy nie ma bicia bo dalej bedzie lipa.

pzdr
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 mar 2013, 11:44
Posty: 2865 (9/62)
Skąd: Wrocław
Auto: GOLF VII Kombi TDI CR-115 KM

Postprzez Piotr89 » 16 cze 2015, 08:54

Obawiam się że będzie tak jak Darek pisze, półośki w zależności od prędkości obrotowej będą wpadały w rezonans jeżeli są niewytoczone i niewyważone <nie powiem>
Benzin im Blut
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2011, 00:16
Posty: 2362 (23/27)
Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99

Postprzez Jasoon » 16 cze 2015, 22:06

Pan złota raczka zapewniał mnie ze są proste i wyważone ..nawet mówił że wcześniej jedna była lekko krzywa <nie powiem> Gosciu zajmuje się regeneracją półosi wiec takiej popeliny nie odwalalby :|
Ostatnio edytowano 17 cze 2015, 15:05 przez Jasoon, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 gru 2013, 21:33
Posty: 244
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda 323 BG B3 / LOWERED BG

Postprzez szczotkadokibla » 17 cze 2015, 10:09

To kiedy BPT wkładasz do tej pięknoty? Gratuluję autka – cudowna dziewczynka!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 lip 2012, 16:14
Posty: 148 (11/2)
Skąd: Wrocław/Białystok
Auto: Mazda 3 BL
2010r.
2.2 185KM
MZR-CD
Mazda 323 GTX
1988r.
1.6Turbo 16V 150KM

Postprzez Jasoon » 17 cze 2015, 17:34

Nowe serducho mooże kiedyś... ;) Madzia wyjechała od mechanika. Półośki wyleczyły ją z wibracji.. ulga ale czy na długo <nie powiem>
Wrzucam na szybko robioną fotkę :) Przód wydaje się być wyżej ale to przez podjazd tak ją przechyliło.
Załączniki
WP_000933.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 gru 2013, 21:33
Posty: 244
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda 323 BG B3 / LOWERED BG

Postprzez jaaco » 17 cze 2015, 20:05

Też jak miałem gwint strasznie drgało przy przyspieszaniu, ale nie sądziłem że to zależy od długości półosi... bardziej skłaniałem się o kąt wchodzenia wałka w kielich, a swoją drogą ładna bestia <spoko>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 sie 2009, 14:10
Posty: 1149 (11/8)
Auto: Mazda3 BL Z6 Alu Silver
Była: Mazda 3 2 3 F GT

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy