Mazda 323 BG B3 '94 / LOWERED BG (str. 13 – short video)
Przyłapali mnie na Hercules Tour Impreza bardzo udana polecam..klimat rodem z Worthersee
https://youtu.be/UO7-_WY_IM0
https://youtu.be/UO7-_WY_IM0
Ostatnio edytowano 19 maja 2015, 17:02 przez Jasoon, łącznie edytowano 5 razy
- Od: 15 gru 2013, 21:33
- Posty: 244
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mazda 323 BG B3 / LOWERED BG
Super ujęcie .
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Fantastycznie wygląda bez dwóch zdań!
Mazda trafiła na parę dni do mechanika..powód – diagnostyka wibracji dochodzących z układu napędowego. Po oględzinach okazało się, że powodem telepania przy mocniejszym skręcie w lewo były zbyt długie półosie przy aktualnej wysokości zawieszenia.. Półosie poszły do skrócenia każda o 1,5cm. Dzisiaj prawdopodobnie je odbiorę i jutro wylądują w Maździe. Jeśli to załatwi sprawę to pokuszę się o jeszcze 1-2 cm w dół
- Od: 15 gru 2013, 21:33
- Posty: 244
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mazda 323 BG B3 / LOWERED BG
o Stary, szacun za doprowadzenie auta do takiego stanu. Przejsc miales troche (nadkole dziurawe itd) ale wyglada przekozacko!
-
Darnok - chlopak na opak
- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
Dzięki przeprawy nie mają końca a portfel świeci pustkami
- Od: 15 gru 2013, 21:33
- Posty: 244
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mazda 323 BG B3 / LOWERED BG
Mam identyczną z silnikiem 1.6 naprawdę chciałbym ja doprowadził do takiego stanu tez mam problem z lewym kielichem u Ciebie ładnie jest ogarnięte u mnie prowizorka...dużo zaplaciles za naprawę? Może być pw
- Od: 28 mar 2015, 16:53
- Posty: 117
- Skąd: Serock
- Auto: 323 BG 1.8 Dohc Bp05 1995
Kawasaki Ninja ZX6R 2002r
blackbull napisał(a):Mam identyczną z silnikiem 1.6 naprawdę chciałbym ja doprowadził do takiego stanu tez mam problem z lewym kielichem u Ciebie ładnie jest ogarnięte u mnie prowizorka...dużo zaplaciles za naprawę? Może być pw
Ogarnięte to jest bardzo dobrze..czeka mnie teraz prawe przednie nadkole, podłoga i lewy próg..i cała buda będzie prawie na ukończeniu. Poszła wiadomość na pw
- Od: 15 gru 2013, 21:33
- Posty: 244
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mazda 323 BG B3 / LOWERED BG
Jak dla mnie wygląda rewelacyjnie na tych kołach i tej glebie
-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
Jednak prace nad półosiami znacznie przedłużyły się..wyszło parę kwiatków ale udało się W następnym tygodniu wracają do samochodu i zobaczymy jak to wszystko teraz spasuje. Półosie zostały skrócone o 1,5cm ponieważ dobijały i obijały przeguby wewnętrzne i z tego powodu odczuwalne były wibracje w układzie napędowym..najbardziej nasilone przy przyspieszaniu.
- Od: 15 gru 2013, 21:33
- Posty: 244
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mazda 323 BG B3 / LOWERED BG
W zeszłym tygodniu na złocie ogólnopolskim nissana koledze po 5 wyścigu na 1/4 mili poszla spawania połośka. Polecam firmę z Torunia od pół Osiek za około 350 zł zrobią Ci nowe na wymiar z jednolitego materiału.
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Domyślam się ze taki zabieg wychodzi raczej na niekorzyść jeśli chodzi o wytrzymałość ale to raczej nie bedzie auto do ustawek ani strzelania ze sprzęgła. Niski moment jaki generuje silnik 1.3 nie powinien narobić szkód rzeczywiście lepszym rozwiązaniem było zamówienie krótszych półosi..
- Od: 15 gru 2013, 21:33
- Posty: 244
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mazda 323 BG B3 / LOWERED BG
Pamiętaj ze masz glebę i na półośki działają całkiem inne napręzenia niż w cywilnym zawieszeniu .
Osobiście bym obspawał dookoła jeszcze na łączeniu tulejki z półośką i koniecznie wrzucił na tokarke i zobacyzł czy nie ma bicia bo dalej bedzie lipa.
pzdr
Osobiście bym obspawał dookoła jeszcze na łączeniu tulejki z półośką i koniecznie wrzucił na tokarke i zobacyzł czy nie ma bicia bo dalej bedzie lipa.
pzdr
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Obawiam się że będzie tak jak Darek pisze, półośki w zależności od prędkości obrotowej będą wpadały w rezonans jeżeli są niewytoczone i niewyważone
-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
Pan złota raczka zapewniał mnie ze są proste i wyważone ..nawet mówił że wcześniej jedna była lekko krzywa Gosciu zajmuje się regeneracją półosi wiec takiej popeliny nie odwalalby
Ostatnio edytowano 17 cze 2015, 15:05 przez Jasoon, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 15 gru 2013, 21:33
- Posty: 244
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mazda 323 BG B3 / LOWERED BG
To kiedy BPT wkładasz do tej pięknoty? Gratuluję autka – cudowna dziewczynka!
Nowe serducho mooże kiedyś... Madzia wyjechała od mechanika. Półośki wyleczyły ją z wibracji.. ulga ale czy na długo
Wrzucam na szybko robioną fotkę Przód wydaje się być wyżej ale to przez podjazd tak ją przechyliło.
Wrzucam na szybko robioną fotkę Przód wydaje się być wyżej ale to przez podjazd tak ją przechyliło.
- Od: 15 gru 2013, 21:33
- Posty: 244
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mazda 323 BG B3 / LOWERED BG
Też jak miałem gwint strasznie drgało przy przyspieszaniu, ale nie sądziłem że to zależy od długości półosi... bardziej skłaniałem się o kąt wchodzenia wałka w kielich, a swoją drogą ładna bestia
- Od: 29 sie 2009, 14:10
- Posty: 1149 (11/8)
- Auto: Mazda3 BL Z6 Alu Silver
Była: Mazda 3 2 3 F GT
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości