Mazda 323 BG B3 '94 / LOWERED BG (str. 13 – short video)

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez DARO MAZDA 323 » 19 kwi 2015, 21:16

Buda musi być obspawana i zdrowa bo tam nic nie amortyzuje i wszystkie drgania idą na budę.
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 mar 2013, 11:44
Posty: 2865 (9/62)
Skąd: Wrocław
Auto: GOLF VII Kombi TDI CR-115 KM

Postprzez misiak89-89 » 19 kwi 2015, 22:13

<spoko>
czekamy na foto :D
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 18:01
Posty: 1804 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Postprzez Jasoon » 19 kwi 2015, 22:27

3 najlepsze fotki z szybkiej pseudo sesji telefonem by .:MarciN:.
<serduszka>
Załączniki
2015-04-19(1).jpg
2015-04-19.jpg
2015-04-19(3).jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 gru 2013, 21:33
Posty: 244
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda 323 BG B3 / LOWERED BG

Postprzez wilusjdm » 19 kwi 2015, 22:34

Zawias inny, koło inne i od razu wygląd się zmienia <serduszka> Jaki tam gwint siedzi?
PS. Drzwi inny odcień mają, czy tak na foto wyszło?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 mar 2011, 13:51
Posty: 1932 (0/10)
Skąd: Olsztynek
Auto: Była:
Mazda 323F Z5
Alfa Romeo 156 SW
Jest:
Mazda 323F Sportive

Postprzez Jasoon » 19 kwi 2015, 22:40

Tak mają lekki odcień...były naprawiane i lakierowane po stłuczce na parkingu (nieznany sprawca). Lakiernik dobierał kolor po klapce od wlewu i ona miała troche inny odcień... no i wyszedł mały błąd :(
Gwint to ta-technix do mx-3 :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 gru 2013, 21:33
Posty: 244
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda 323 BG B3 / LOWERED BG

Postprzez Piotr89 » 20 kwi 2015, 10:13

Dobrze siadła i to koło :D PRO <spoko>

Też zauważyłem że drzwi inny odcień mają :P
Benzin im Blut
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2011, 00:16
Posty: 2362 (23/27)
Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99

Postprzez seba323f » 20 kwi 2015, 15:36

Dało dużo to koło i zawias. Jak oceniasz technixa po pierwszych kilometrach? Nadaje się to do czegoś? :) Nówka czy używka?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 wrz 2006, 18:24
Posty: 1234 (0/2)
Skąd: Piaseczno
Auto: 323F BJ Sportive FS-DE '01
323F BG GT BP '92
MS Protege FS-DET '03

Postprzez Bartg » 20 kwi 2015, 16:26

O wlasnie moze obalisz krazacy tutaj od zawsze mit, ze gwint od mx3 nie pasuje do BG ?

Bo wyglada rewelacyjnie <serduszka>
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7809 (21/118)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez czarek1991 » 20 kwi 2015, 16:47

Bartg napisał(a):O wlasnie moze obalisz krazacy tutaj od zawsze mit, ze gwint od mx3 nie pasuje do BG ?


Powaznie jest taki mit? Przeciez to na tej samej plycie podlogowej :D Bardziej bym sie zdziwil gdyby gwint od mx-3 nie podszedl do BG :) No ale jednak roznie to zawsze moze byc :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sty 2012, 16:09
Posty: 1404 (4/6)
Skąd: Radom
Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL

Postprzez Jasoon » 20 kwi 2015, 19:12

Coś w tym micie jest bo nie pasuje :D problem był z łożyskami amortyzatorów taki ze po skręceniu całości do starych poduszek łożysko nie miało odpowiedniego styku ze sprężyna i w efekcie tego sprężyna blokowała się przy skręcie a powiina się obracać..miejscami popuszczala i strzelała głośno .
Dzisiaj byłem w Krasniku u STECA i dorobili mi 2 customowe tuleje i problemów ze skrecaniem juz nie ma na szczęście...wlozyli te tuleje pod poduszkę i teraz łożysko spełnia swoje zadanie .. Pojawił się kolejny problem..na koniec po zrobieniu finalnej geometrii cala buda zaczęła wibrować przy przyspieszaniu..bez dodawania gazu nic nie telepie..dopiero przy przyspieszaniu... Jutro jeszcze mechanicy obejrzą wszystko i zobaczymy:|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 gru 2013, 21:33
Posty: 244
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda 323 BG B3 / LOWERED BG

Postprzez Bartg » 20 kwi 2015, 21:03

Czyli jednak, zawsze mnie to ciekawiło że niby to samo, ale jednak nie :)
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7809 (21/118)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez blondi's boyfriend » 20 kwi 2015, 21:20

Zapomniałeś dodać jeszcze, że gwint od mx-3 nie posiada mocowań na przewody hamulcowe, także jak ktoś liczy, że będzie pasować plug&play to się przeliczy. Z drugiej strony jako że w mx-3 są zdaje się takie same poduszki, to do niej gwint też nie będzie pasować bez przeróbek (Pewnie ten kto to "projektował" nawet nie widział tego auta na oczy) ;) więc w sumie równie dobrze można pewnie było wziąć gwint od golfa :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2009, 12:34
Posty: 117
Skąd: Kraśnik
Auto: 323F DiTD '99

Postprzez Jasoon » 20 kwi 2015, 22:19

Proszę nie dobijaj mnie...:–(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 gru 2013, 21:33
Posty: 244
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda 323 BG B3 / LOWERED BG

Postprzez blondi's boyfriend » 20 kwi 2015, 23:24

No może od golfa niekoniecznie, bo z tyłu nie ma mcpersonów;) faktem jest, że mazda wygląda grubo
<faja>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2009, 12:34
Posty: 117
Skąd: Kraśnik
Auto: 323F DiTD '99

Postprzez Jasoon » 21 kwi 2015, 08:15

Wczoraj panowie mechanicy ostrzegali mnie przed ostrą glebą..że poprzebijam poduszki i zniszczę półosie :| sugerowali podnieść 2cm..ale wtedy wrócę do wysokości starego zawiasu..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 gru 2013, 21:33
Posty: 244
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda 323 BG B3 / LOWERED BG

Postprzez mazdastance » 21 kwi 2015, 08:34

uroki jazdy na mocnej glebie, nie bądź miękki kręć na maxa w dół i jazda low :).
jak jeszcze dasz rady włożyć lewarek pod auto to jeszcze nie ma tragedii :D . Ja juz muszę kombinować żeby podnieść auto z deskami hehe
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2014, 12:15
Posty: 77 (0/4)
Auto: japan-2JZ-GE

Postprzez Bartg » 21 kwi 2015, 11:32

Jasoon napisał(a):Wczoraj panowie mechanicy ostrzegali mnie przed ostrą glebą..że poprzebijam poduszki i zniszczę półosie :| sugerowali podnieść 2cm..ale wtedy wrócę do wysokości starego zawiasu..


Poduszki jak masz nowe albo w dobrym stanie to nic się nie stanie, półosie to nie, prędzej luzy na maglownicy się mogą pojawić po roku-dwóch tak jak u mnie :P Pomijam wszelakie łącznik i tuleje bo to wiadomo.
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7809 (21/118)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez .:MarciN:. » 21 kwi 2015, 12:33

Odebrałem właśnie auto Jasona. Jadę bezpośrednio na złom.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 maja 2006, 22:06
Posty: 384 (0/1)
Skąd: Kraśnik/Rzeszów
Auto: 323 BG '91 1.3 16V

Postprzez Jasoon » 21 kwi 2015, 12:46

Dołączy do Twojej <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 gru 2013, 21:33
Posty: 244
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda 323 BG B3 / LOWERED BG

Postprzez Piotr89 » 22 kwi 2015, 08:52

A myślałem że obędzie się bez problemów <co?>
Ja w przeciwieństwie do Bartg obstawiałbym że może być coś nie tak z półosiami, ponieważ mogła się zmienić ich geometria pracy... a wibracje powstają przy przyspieszaniu. Może być tak że któryś przegub lub półoś były uszkodzone a teraz po obniżeniu auta się to ujawniło...
Benzin im Blut
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2011, 00:16
Posty: 2362 (23/27)
Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy