Mazda MX-3 KL-ZE '91

Witam wszystkich forumowiczow.
Tak autko wygladalo zaraz po zakupie.
Autko zakupione pod koniec wakacji od Jarek.Ze.
Wyposażenie:
Wspomaganie
ABS
Centralny zamek
Elektryczne szyby
Elektryczne lusterka
Elektryczny szyberdach
Modyfikacje:
Silnik:
Swap na 2.5V6 KL-ZE – JDM
Sprężynki zaworowe i talerzyki z KL-DE.
Zalany olejem Valvoline Vr1 racinfg 10w-60
Układ dolotowy:
Kolektor stright neck.
Przepustnica KL-ZE.
CAI z filtrem Fujita 3".
Układ wydechowy:
Kolektory wydechowe 6-2-1.
Bandaż na kolektory.
Wydech przelot 2,5" by Kojot.
Tłumik końcowy przelot 2,5" by M-tech.
Elektronika:
Ecumaster DET3.
Wskaźnik temperatury oleju Auto Gauge SM Peak.
Wskaźnik ciśnienia oleju Auto Gauge SM Peak.
Układ napędowy:
Skrzynia z k8.
Sprzęgło Exedy do 2.5v6.
Short-shifter.
Układ hamulcowy:
Przewody hamulcowe w stalowym oplocie Goodridge.
Tarcze przód Mikoda gt.
Klocki przód Ferodo Premier.
Tarcze tył Brembo.
Klocki tył Ate.
Płyn hamulcowy Motul RBF 660 DOT4.
Zaciski hamulcowe z polifta+ regeneracja.
Zawieszenie:
Zawieszenie gwintowane D2 Racing
Poliuretany Qdure-flex PERFORMANCE – 85 ShA. Deuter- Olkusz.
Rozpórka przód seria.
Rozpórka tył Pro Racing
Wnętrze:
Seria
Body:
Seryjny pakiet V6.
Za mojej kadencji zostalo zrobione:
zmiana zawieszenia z K-Sport na D2Racing
seria vs gwint ;p
Wymiana żarówek na jakies z typu Blue vision,
ledowe żarówki świateł postojowych. przod i tyl
przyciemnienie szyb
no i zmiana klockow, w moim cudownym warsztacie ;p
Czyli ogólnie prawie wszystko tak jak bylo za czasow poprzedniego właściciela.
Dla mnie przygoda dopiero sie rozpoczyna,
poprzednie auta jakie mialem to
Mazda Mx-3 1.6 SOHC 1993 (ta czarna)
Mazda Mx-3 2.5 KL-DE 1992
silnik sie w niej skonczyl, przez moj bład,
rozrzad przeskoczyl, zmuszony bylem szukac nowego auta albo silnika,
trafila sie okazja to kupilem ta od Jarek.Ze,
chcialem przekladac silnik ale po tym jak sobie poczytalem co to auto ma za historie
chce je odbudowac, a mianowicie odnowic lakier, alu pomalowac,
moze kiedys turbo, jak srodki pozwola...
Pozdrawiam
Tak autko wygladalo zaraz po zakupie.
Autko zakupione pod koniec wakacji od Jarek.Ze.
Wyposażenie:
Wspomaganie
ABS
Centralny zamek
Elektryczne szyby
Elektryczne lusterka
Elektryczny szyberdach
Modyfikacje:
Silnik:
Swap na 2.5V6 KL-ZE – JDM
Sprężynki zaworowe i talerzyki z KL-DE.
Zalany olejem Valvoline Vr1 racinfg 10w-60
Układ dolotowy:
Kolektor stright neck.
Przepustnica KL-ZE.
CAI z filtrem Fujita 3".
Układ wydechowy:
Kolektory wydechowe 6-2-1.
Bandaż na kolektory.
Wydech przelot 2,5" by Kojot.
Tłumik końcowy przelot 2,5" by M-tech.
Elektronika:
Ecumaster DET3.
Wskaźnik temperatury oleju Auto Gauge SM Peak.
Wskaźnik ciśnienia oleju Auto Gauge SM Peak.
Układ napędowy:
Skrzynia z k8.
Sprzęgło Exedy do 2.5v6.
Short-shifter.
Układ hamulcowy:
Przewody hamulcowe w stalowym oplocie Goodridge.
Tarcze przód Mikoda gt.
Klocki przód Ferodo Premier.
Tarcze tył Brembo.
Klocki tył Ate.
Płyn hamulcowy Motul RBF 660 DOT4.
Zaciski hamulcowe z polifta+ regeneracja.
Zawieszenie:
Zawieszenie gwintowane D2 Racing
Poliuretany Qdure-flex PERFORMANCE – 85 ShA. Deuter- Olkusz.
Rozpórka przód seria.
Rozpórka tył Pro Racing
Wnętrze:
Seria
Body:
Seryjny pakiet V6.
Za mojej kadencji zostalo zrobione:
zmiana zawieszenia z K-Sport na D2Racing
seria vs gwint ;p
Wymiana żarówek na jakies z typu Blue vision,
ledowe żarówki świateł postojowych. przod i tyl
przyciemnienie szyb
no i zmiana klockow, w moim cudownym warsztacie ;p
Czyli ogólnie prawie wszystko tak jak bylo za czasow poprzedniego właściciela.
Dla mnie przygoda dopiero sie rozpoczyna,
poprzednie auta jakie mialem to
Mazda Mx-3 1.6 SOHC 1993 (ta czarna)
Mazda Mx-3 2.5 KL-DE 1992
silnik sie w niej skonczyl, przez moj bład,
rozrzad przeskoczyl, zmuszony bylem szukac nowego auta albo silnika,
trafila sie okazja to kupilem ta od Jarek.Ze,
chcialem przekladac silnik ale po tym jak sobie poczytalem co to auto ma za historie
chce je odbudowac, a mianowicie odnowic lakier, alu pomalowac,
moze kiedys turbo, jak srodki pozwola...
Pozdrawiam