Mazda 323F BG B6 '93 1.6 88KM

Witam, po przestudiowaniu kilkunastu tematów z Mazdą 323F BG postanowiłem założyć własny, auto kupione pod koniec lipca 2014, zdjęć z ogłoszenia niestety już nie posiadam.
323F BG 1.6 B6 88KM
Auto kupiłem na stalowych felgach z oponami zimowymi, dziurawym tłumikiem (a raczej przeciętym ale o tym niżej), nie działającym prawym długim światłem. Nie jestem mechanikiem także nie spodziewajcie się spektakularnych modyfikacji czy też napraw dokonanych przeze mnie. Rdzy jako takiej gołym okiem nie widać (delikatnie przy progach ale to centymetrowe sprawy), podobno mazda jest w ocynku, lakier jest w średnim stanie, gdzieniegdzie przetarcia parkingowe którymi póki co się zajmować nie będę.
Przebieg (na liczniku :–) ) za niedługo stuknie 200 000km
Wyposażenie auta w chwili kupna:
* 4x elektryczne szyby
* klimatyzacja
* wspomaganie kierownicy – nie wiem czy warto wspominać
* chyba oryginalne fotele kubełkowe i kierownica momo corse
* sprężyny sportowe -35mm
* głośniki przednie wymienione na 2 drożne, nie mam bladego pojęcia jakiej firmy, w półce z tyłu też raczej jakaś chińszczyzna.
W samochodzie zostało zrobione do tej pory:
* pospawany tłumik (poprzedni właściciel 'stuningował' wydech w celu uzyskania większej głośności czy nie wiem jak to nazwać, w każdym razie – zrobione
* długie światła – był przetarty kabel
* lusterka pomalowane na czarny połysk – na zdjęciach widać dlaczego
* wszystkie naklejki z auta usunięte bo były w kiepskim stanie i było ich za dużo
* usunięte chlapacze
* felgi (modelu nie znam) 15' + toyo tires
* wszystkie filtry wymienione
* radio Pioneer MVH-160UI
* peszel/guma znajdująca się pod gałką zmiany biegów była wciśnięta przez co jakby cała gałka spadała do środka – guma wymieniona
Do zrobienia:
* dołożenie listw bocznych przedniej szyby z zewnątrz – zamówione od kolegi z forum
* wymiana przednich kloszy na clear type – zamówione
* wymiana tunelu środkowego z racji delikatnego pęknięcia
* przycięcie gałki zmiany biegów, wymiana mieszka
* nabicie klimatyzacji – to raczej na wiosnę
* wymiana głośników – tu mam problem, chcę zostawić bagażnik w spokoju więc tuba/skrzynia odpada, myślałem o 3 drożnych Hertzach z przodu i z tyłu, co myślicie?
* wymiana akumulatora
* jakiś ładnie brzmiący tłumik
323F BG 1.6 B6 88KM
Auto kupiłem na stalowych felgach z oponami zimowymi, dziurawym tłumikiem (a raczej przeciętym ale o tym niżej), nie działającym prawym długim światłem. Nie jestem mechanikiem także nie spodziewajcie się spektakularnych modyfikacji czy też napraw dokonanych przeze mnie. Rdzy jako takiej gołym okiem nie widać (delikatnie przy progach ale to centymetrowe sprawy), podobno mazda jest w ocynku, lakier jest w średnim stanie, gdzieniegdzie przetarcia parkingowe którymi póki co się zajmować nie będę.
Przebieg (na liczniku :–) ) za niedługo stuknie 200 000km
Wyposażenie auta w chwili kupna:
* 4x elektryczne szyby
* klimatyzacja
* wspomaganie kierownicy – nie wiem czy warto wspominać
* chyba oryginalne fotele kubełkowe i kierownica momo corse
* sprężyny sportowe -35mm
* głośniki przednie wymienione na 2 drożne, nie mam bladego pojęcia jakiej firmy, w półce z tyłu też raczej jakaś chińszczyzna.
W samochodzie zostało zrobione do tej pory:
* pospawany tłumik (poprzedni właściciel 'stuningował' wydech w celu uzyskania większej głośności czy nie wiem jak to nazwać, w każdym razie – zrobione
* długie światła – był przetarty kabel
* lusterka pomalowane na czarny połysk – na zdjęciach widać dlaczego
* wszystkie naklejki z auta usunięte bo były w kiepskim stanie i było ich za dużo
* usunięte chlapacze
* felgi (modelu nie znam) 15' + toyo tires
* wszystkie filtry wymienione
* radio Pioneer MVH-160UI
* peszel/guma znajdująca się pod gałką zmiany biegów była wciśnięta przez co jakby cała gałka spadała do środka – guma wymieniona
Do zrobienia:
* dołożenie listw bocznych przedniej szyby z zewnątrz – zamówione od kolegi z forum
* wymiana przednich kloszy na clear type – zamówione
* wymiana tunelu środkowego z racji delikatnego pęknięcia
* przycięcie gałki zmiany biegów, wymiana mieszka
* nabicie klimatyzacji – to raczej na wiosnę
* wymiana głośników – tu mam problem, chcę zostawić bagażnik w spokoju więc tuba/skrzynia odpada, myślałem o 3 drożnych Hertzach z przodu i z tyłu, co myślicie?
* wymiana akumulatora
* jakiś ładnie brzmiący tłumik