Strona 4 z 6

Re: Mazda 323F BG GT BP '92 Foha/Enkei RP01

PostNapisane: 1 gru 2015, 12:59
przez krzysiek323f bg
Co tu tak cicho Seba????????? :D

PostNapisane: 12 gru 2015, 11:48
przez seba323f
Cicho ponieważ GTek stoi już schowany w garażu na zimę.
W sezonie udało mi się zrobić resztę wydechu z kwasówki.
Średnica 2,25", środkowy tłumik Magnaflow 10425, końcowy miał być również od tego samego producenta lecz nie udało się dopasować tego co chciałem. Jest ordynarny al'a APEXI, lecz jego miejsce zastąpi na pewno coś innego. Dopiero jednak po nowym roku. :)

Re: Mazda 323F BG GT BP '92 Foha/Enkei RP01

PostNapisane: 17 sty 2016, 20:51
przez seba323f
IMG_0199.jpg

IMG_0202.jpg

IMG_0205.jpg

IMG_0217.jpg

IMG_0222.jpg

Re: Mazda 323F BG GT BP '92 Foha/Enkei RP01

PostNapisane: 17 sty 2016, 21:37
przez misiak89-89
Wygląda genialnie!

Re: Mazda 323F BG GT BP '92 Foha/Enkei RP01

PostNapisane: 18 sty 2016, 17:09
przez Nejkomesh
Super! Dbaj o nią.

Re: Mazda 323F BG GT BP '92 Foha/Enkei RP01

PostNapisane: 18 sty 2016, 18:13
przez folley
Obrazek

PostNapisane: 19 sty 2016, 14:22
przez mx-3lover
Prezentuje się super <spoko> i te felgi <serduszka>

PostNapisane: 19 sty 2016, 21:41
przez Enki
felgi kozak , jaka waga ?

PostNapisane: 20 sty 2016, 16:08
przez mx-3lover

Re: Mazda 323F BG GT BP '92 Foha/Enkei RP01

PostNapisane: 20 sty 2016, 19:00
przez kiba22
Nie ma to jak czarna japońska fura z białymi alu <serduszka>
Jestem właśnie na etapie szukania ładnych kół i również zrobienia ich na biało ale marny wybór na aledrogo póki co :/

Re: Mazda 323F BG GT BP '92 Foha/Enkei RP01

PostNapisane: 20 sty 2016, 20:41
przez Adamus1612
Co tu dużo pisać piękna no i konkret podejście do tematu :)

Re: Mazda 323F BG GT BP '92 Foha/Enkei RP01

PostNapisane: 21 sty 2016, 20:24
przez piwo
sliczna

Re: Mazda 323F BG GT BP '92 Foha/Enkei RP01

PostNapisane: 21 sty 2016, 20:40
przez Robo
Moja ulubiona. Klasyczna czarna GT z białymi kołami. Podoba mnie się podejście do tematu Seba. :)

Nie mogę się doczekać fotek w wiosennej czy letniej scenerii. Te koła dopiero wtedy będą robić robotę. W śniegu efekt ginie. Swoją drogą nie szkoda Ci jej wyprowadzać w takich warunkach. Ona powinna stać wymyta w garażu do wiosny.

Pozdrowienia. :)

PostNapisane: 21 sty 2016, 22:19
przez seba323f
Fajnie, że się podoba!
Robo, spokojna głowa ;)
BG jeździ tylko w suche dni. Nie jeździ w deszczu, śniegu/soli itp. ;) Stoi w garażu, regularnie odpalana, zabezpieczona najlepszej jakości woskami. <spoko>

Re: Mazda 323F BG GT BP '92 Foha/Enkei RP01

PostNapisane: 8 lut 2016, 18:45
przez krzysiek323f bg
Fajna Kosa :D w Lato się polata na zloty :P

Re: Mazda 323F BG GT BP '92 Foha/Enkei RP01

PostNapisane: 14 kwi 2016, 15:05
przez kongo
piękna dobrze ma u ciebie :)

Re: Mazda 323F BG GT BP '92 Foha/Enkei RP01

PostNapisane: 9 lip 2017, 07:20
przez seba323f
Strasznie zaniedbałem temat z powodu braku czasu. BG Wypiaskowana, umalowana od spodu. Wymienione chyba wszystko co możliwe. Postaram się uzupełnić wszystko w najbliższym czasie ;)

Re: Mazda 323F BG GT BP '92 Foha/Enkei RP01

PostNapisane: 9 lip 2017, 17:37
przez piwo
Nieźle. Bagietek w dobrym stanie już na lekarstwo. A na drodze. Robią wrażenie.

Re: Mazda 323F BG GT BP '92 Foha/Enkei RP01

PostNapisane: 10 lip 2017, 12:46
przez seba323f
Prace wykonane przy GT :
-Rozebrane całe podwozie w celu usunięcia korozji
-Piaskowanie ognisk korozji
-Kilkukrotne zabezpieczenie podkładem epoksydowym novol
-Obfita konserwacja czarnym baranem novol
-Profile zamknięte novol
-Rozwiercone oryginalne zgrzewy na łączeniach kielichów przednich, dorobione blaszki na wzór oryginału.
-Uchwyty zbiornika wypiaskowane polakierowene proszkowo
-Czyszczenie ognisk korozji zbiornika i ponowne zabezpieczenie
-Wymienione wszystkie wahacze. Wypiaskowane/polakierowane proszkowo (sanki przód, belka tył, stabilizatory)
-Nowy wlew paliwa
-Piaskowanie/Lakierowanie proszkowe zwrotnic 4x
-Tuleje poliuretan olkusz
-Wymiana piast i łożysk
-Sworznie wahaczy Central Korea
-Końcówki drążków kierowniczych Central Korea
-Łączniki stabilizatorów
-4x Poduszki amortyzatorów Japan Oem
-Łożyska amortyzatorów KYB
-Osłony i odboje amortyzatorów Sachs
-4x amortyzatory KYB Excel-G
-Sprężyny Eibach Pro-KIT
-Regeneracja zacisków (Piaskowanie, lakierowanie proszkowe, wymiana tłoczków, reperaturek)
-4xKlocki hamulcowe Dokuji/Tył od Probe
-4x Osłony tarcz hamulcowych Oem Mazda (Polakierowane proszkowo w celu zabezpieczenia przed korozją)
-Nowe przewody hamulcowe
-Nowe przewody Paliwowe w oplocie
-Rozrząd kpl. z pompą Ruvielle
-Sprzęgło Aisin KZ-063
-Uszczelniacze półosi skrzyni biegów OEM
-Uszczelniacze wału OEM
-Reparaturka wysprzęglika OEM
-Wszystkie Poduszki silnika i skrzyni TedGum
-Uszczelnienie misy olejowej na nowe oem księżyce i czarny silikon
-Oleje motul i wszystkie płyny
-Wymiana łożysk altarnatora

Pewnie o kilku zapomniałem ale jest tego naprawdę dużo. ;)
1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

10.jpg

11.jpg

12.jpg

13.jpg

14.jpg

15.jpg

16.jpg

17.jpg

18.jpg

19.jpg

21.jpg

22.jpg

23.jpg

24.jpg

25.jpg

26.jpg

27.jpg

28.jpg

29.jpg

30.jpg

31.jpg

32.jpg

33.jpg

34.jpg

35.jpg

36.jpg

37.jpg

38.jpg

39.jpg

40.jpg

41.jpg

42.jpg

43.jpg

PostNapisane: 10 lip 2017, 12:58
przez mx-3lover
Jeszcze jej gwintu D2 brakuje. :D