Prace wykonane przy GT :
-Rozebrane całe podwozie w celu usunięcia korozji
-Piaskowanie ognisk korozji
-Kilkukrotne zabezpieczenie podkładem epoksydowym novol
-Obfita konserwacja czarnym baranem novol
-Profile zamknięte novol
-Rozwiercone oryginalne zgrzewy na łączeniach kielichów przednich, dorobione blaszki na wzór oryginału.
-Uchwyty zbiornika wypiaskowane polakierowene proszkowo
-Czyszczenie ognisk korozji zbiornika i ponowne zabezpieczenie
-Wymienione wszystkie wahacze. Wypiaskowane/polakierowane proszkowo (sanki przód, belka tył, stabilizatory)
-Nowy wlew paliwa
-Piaskowanie/Lakierowanie proszkowe zwrotnic 4x
-Tuleje poliuretan olkusz
-Wymiana piast i łożysk
-Sworznie wahaczy Central Korea
-Końcówki drążków kierowniczych Central Korea
-Łączniki stabilizatorów
-4x Poduszki amortyzatorów Japan Oem
-Łożyska amortyzatorów KYB
-Osłony i odboje amortyzatorów Sachs
-4x amortyzatory KYB Excel-G
-Sprężyny Eibach Pro-KIT
-Regeneracja zacisków (Piaskowanie, lakierowanie proszkowe, wymiana tłoczków, reperaturek)
-4xKlocki hamulcowe Dokuji/Tył od Probe
-4x Osłony tarcz hamulcowych Oem Mazda (Polakierowane proszkowo w celu zabezpieczenia przed korozją)
-Nowe przewody hamulcowe
-Nowe przewody Paliwowe w oplocie
-Rozrząd kpl. z pompą Ruvielle
-Sprzęgło Aisin KZ-063
-Uszczelniacze półosi skrzyni biegów OEM
-Uszczelniacze wału OEM
-Reparaturka wysprzęglika OEM
-Wszystkie Poduszki silnika i skrzyni TedGum
-Uszczelnienie misy olejowej na nowe oem księżyce i czarny silikon
-Oleje motul i wszystkie płyny
-Wymiana łożysk altarnatora
Pewnie o kilku zapomniałem ale jest tego naprawdę dużo.