Mazda 323F BJ RF '00 DITD, Pakiet Sportive, BI-XENON, H&R, 17" Wolfrace SPRZEDAM
Przedstawiam moją drugą już Mazdę 323F
Dane:
Silnik 2.0 DITD 90km,
skrzynia manualna 5-cio biegowa,
produkcja 2000r.
PRZEBIEG PODCZAS ZAKUPU 02.04.2014 – 98.000 KM!
Wyposażenie standardowe:
– 2 x el. szyby
– El. sterowane i podgrzewane lusterka
– Klimatyzacja
– 4 poduszki powietrzne
– Centralny zamek z pilotem
– Brak obrotomierza
– Brak tylnego spoilera
– Brak głośników w tylnych drzwiach
Wyposażenie po modyfikacjach
– Felgi OE Mazda 15" => podmienione później na 16" => i w końcu na 17"
– Zawieszenie H&R -30/-30
– Spoiler tylny + carboon
– Porządna końcówka tłumika
– TURBO TIMER
– Zmiana głośników przód (Hertz) + dołożenie głośników na tył (Magnat)
– Radio JVC
– Wzmacniacz Blaupunkt
– Subwoofer Alpine
– Manetka wycieraczek z Mazdy 6
– 'Podświetlenie powitalne'
– Oświetlenie kabiny z modelu po liftingu (światło środkowe + dodatkowe 2 po obu stronach)
– Gałka zmiany biegów (skóra + podświetlenie)
– Przyciemnione światła przednie oraz kierunkowskazy
– Montaż soczewek BI-XENON + cały zestaw Xenon
– Przeniesienie postojówek do kierunkowskazów
– Światła dzienne
– Kierunkowskazy boczne smoke
– Listwa atrapy zderzaka oklejona carboonem
– Pomalowane zaciski i bębny hamulcowe na czerwono
– Przyciemnione tylne lampy
– Kierownica trójramienna Nardi Torino obszyta skórą
– Dokładka zderzaka przedniego z Laguny
– Oryginalna dokładka tylnego zderzaka ze Sportive
– Nakładki progowe Sportive
– Wygłuszenie drzwi matami GMS
– Montaż tulei poliuretanowych
– Asystent zmiany pasa ruchu
– Rozpórka kielichów przód
– Licznik z obrotomierzem
– Mieszek dźwigni zmiany biegów (czarna skóra przeszyta zieloną nitką)
– Spryskiwacze mgiełkowe z Mazdy 6 GH
– Doping za pomocą oporników (na przełączniku) + oszukiwanie ciśnienia doładowania (na przełączniku)
– Dywaniki welurowe "Mazda 323F"
– Breloczek MAZDASPEED
– Nowe obszycie kierownicy (czarna skóra + zielona nitka)
– Wskaźnik ciśnienia doładowania
– Tylna wycieraczka z M6
– Przyciemnienie szyb
– Wymiana i modyfikacja tylnych błotników
Z pozostałych rzeczy to zrobione jeszcze:
– Wymiana rozrządu, bo był oryginalny jeszcze, 14-letni
– Czyszczenie i konserwacja podwozia, montaż plastikowych nadkoli
– Czyszczenie kolektora ssącego, intercoolera, węży dolotowych
– Zaślepienie zaworu EGR
– Regulacja zaworów
– Wymiana oleju + wszystkich filtrów na Knecht oczywiście
– Wymiana wszystkich płynów (hamulcowy, chłodniczy, wspomagania, olej w skrzyni biegów)
– Kompletna wymiana hamulców przód/tył
– Wymiana tylnych łożysk kół
– Wymiana sworzni wahaczy i łączników stabilizatorów
Plany i marzenia
– Obszycie foteli – boczki skórą + środek alcantara (ewentualnie zmiana na fotele z RX-8)
– Silnik 2.0 MZR-CD 143KM z 6-biegową skrzynią
A oto ona podczas zakupu:
A tutaj pokolei przejście do stanu dzisiejszego:
Radio JVC, Ambi Pur, Długopis Mazda
To z Mazdy 6
Wyjątkowy przebieg
Kierunki SMOKE
Oświetlenie z BJ po liftingu
...hmmm, coś tu trzeba zmienić...
...JUŻ WIEM!
Tadam!
Teraz jeszcze bębny i zaciski na czerwono...
Prace trwają... Konserwacja i montaż sprężyn obniżających H&R
Bez tego auto też nie może jeździć...
KU*WA! Jeszcze mi tu czegoś brakuje!
NA SZCZĘŚCIE moja druga połówka mnie bardzo mocno kocha i aż za dobrze zna się na samochodach, stąd jako prezent urodzinowy dostałem taki pakiet!
No to ja też nic innego, jak od razu po wiertarkę...
I w końcu JEST!
Potem od razu TURBO TIMER
I breloczek MazdaSpeed
Później doszły światła dzienne
Trochę brudnej roboty...
Czyszczenie układu dolotowego
I wymiana tylnych amortyzatorów
Magiczne pstryczki
No i jak narazie to wyszło coś takiego
Żaba
Emmm... no dobra, może jednak nie żaba...
Przyciemnianie tylnych lamp
I montaż kierownicy Nardi Torino
Mycie + woskowanie
I w końcu znowu czyściutka i świecąca
Coś z jesieni
I po roku znowu nadszedł czas na... moje urodziny... i znowu moja ukochana JDM Girl postanowiła zaszaleć DOKŁADKA
Po montażu dokładki tylnego zderzaka i nakładek progowych:
Z soczewkami BI-XENON
Ostatni update – Wolfrace ASIA-TEC TRIAD 17" + Pirelli 205/45
I przyciemnienie szyb
I taki załącznik jeszcze...
Jakie kolorowanki będą miały moje dzieci...?
...o właśnie tylko takie
Dane:
Silnik 2.0 DITD 90km,
skrzynia manualna 5-cio biegowa,
produkcja 2000r.
PRZEBIEG PODCZAS ZAKUPU 02.04.2014 – 98.000 KM!
Wyposażenie standardowe:
– 2 x el. szyby
– El. sterowane i podgrzewane lusterka
– Klimatyzacja
– 4 poduszki powietrzne
– Centralny zamek z pilotem
– Brak obrotomierza
– Brak tylnego spoilera
– Brak głośników w tylnych drzwiach
Wyposażenie po modyfikacjach
– Felgi OE Mazda 15" => podmienione później na 16" => i w końcu na 17"
– Zawieszenie H&R -30/-30
– Spoiler tylny + carboon
– Porządna końcówka tłumika
– TURBO TIMER
– Zmiana głośników przód (Hertz) + dołożenie głośników na tył (Magnat)
– Radio JVC
– Wzmacniacz Blaupunkt
– Subwoofer Alpine
– Manetka wycieraczek z Mazdy 6
– 'Podświetlenie powitalne'
– Oświetlenie kabiny z modelu po liftingu (światło środkowe + dodatkowe 2 po obu stronach)
– Gałka zmiany biegów (skóra + podświetlenie)
– Przyciemnione światła przednie oraz kierunkowskazy
– Montaż soczewek BI-XENON + cały zestaw Xenon
– Przeniesienie postojówek do kierunkowskazów
– Światła dzienne
– Kierunkowskazy boczne smoke
– Listwa atrapy zderzaka oklejona carboonem
– Pomalowane zaciski i bębny hamulcowe na czerwono
– Przyciemnione tylne lampy
– Kierownica trójramienna Nardi Torino obszyta skórą
– Dokładka zderzaka przedniego z Laguny
– Oryginalna dokładka tylnego zderzaka ze Sportive
– Nakładki progowe Sportive
– Wygłuszenie drzwi matami GMS
– Montaż tulei poliuretanowych
– Asystent zmiany pasa ruchu
– Rozpórka kielichów przód
– Licznik z obrotomierzem
– Mieszek dźwigni zmiany biegów (czarna skóra przeszyta zieloną nitką)
– Spryskiwacze mgiełkowe z Mazdy 6 GH
– Doping za pomocą oporników (na przełączniku) + oszukiwanie ciśnienia doładowania (na przełączniku)
– Dywaniki welurowe "Mazda 323F"
– Breloczek MAZDASPEED
– Nowe obszycie kierownicy (czarna skóra + zielona nitka)
– Wskaźnik ciśnienia doładowania
– Tylna wycieraczka z M6
– Przyciemnienie szyb
– Wymiana i modyfikacja tylnych błotników
Z pozostałych rzeczy to zrobione jeszcze:
– Wymiana rozrządu, bo był oryginalny jeszcze, 14-letni
– Czyszczenie i konserwacja podwozia, montaż plastikowych nadkoli
– Czyszczenie kolektora ssącego, intercoolera, węży dolotowych
– Zaślepienie zaworu EGR
– Regulacja zaworów
– Wymiana oleju + wszystkich filtrów na Knecht oczywiście
– Wymiana wszystkich płynów (hamulcowy, chłodniczy, wspomagania, olej w skrzyni biegów)
– Kompletna wymiana hamulców przód/tył
– Wymiana tylnych łożysk kół
– Wymiana sworzni wahaczy i łączników stabilizatorów
Plany i marzenia
– Obszycie foteli – boczki skórą + środek alcantara (ewentualnie zmiana na fotele z RX-8)
– Silnik 2.0 MZR-CD 143KM z 6-biegową skrzynią
A oto ona podczas zakupu:
A tutaj pokolei przejście do stanu dzisiejszego:
Radio JVC, Ambi Pur, Długopis Mazda
To z Mazdy 6
Wyjątkowy przebieg
Kierunki SMOKE
Oświetlenie z BJ po liftingu
...hmmm, coś tu trzeba zmienić...
...JUŻ WIEM!
Tadam!
Teraz jeszcze bębny i zaciski na czerwono...
Prace trwają... Konserwacja i montaż sprężyn obniżających H&R
Bez tego auto też nie może jeździć...
KU*WA! Jeszcze mi tu czegoś brakuje!
NA SZCZĘŚCIE moja druga połówka mnie bardzo mocno kocha i aż za dobrze zna się na samochodach, stąd jako prezent urodzinowy dostałem taki pakiet!
No to ja też nic innego, jak od razu po wiertarkę...
I w końcu JEST!
Potem od razu TURBO TIMER
I breloczek MazdaSpeed
Później doszły światła dzienne
Trochę brudnej roboty...
Czyszczenie układu dolotowego
I wymiana tylnych amortyzatorów
Magiczne pstryczki
No i jak narazie to wyszło coś takiego
Żaba
Emmm... no dobra, może jednak nie żaba...
Przyciemnianie tylnych lamp
I montaż kierownicy Nardi Torino
Mycie + woskowanie
I w końcu znowu czyściutka i świecąca
Coś z jesieni
I po roku znowu nadszedł czas na... moje urodziny... i znowu moja ukochana JDM Girl postanowiła zaszaleć DOKŁADKA
Po montażu dokładki tylnego zderzaka i nakładek progowych:
Z soczewkami BI-XENON
Ostatni update – Wolfrace ASIA-TEC TRIAD 17" + Pirelli 205/45
I przyciemnienie szyb
I taki załącznik jeszcze...
Jakie kolorowanki będą miały moje dzieci...?
...o właśnie tylko takie
Ostatnio edytowano 15 lip 2020, 20:04 przez Piter5700, łącznie edytowano 36 razy
- Od: 17 kwi 2012, 12:25
- Posty: 224 (0/1)
- Skąd: Opolskie (Krapkowice)
- Auto: Mazda 323F 2.0 DITD 2000r. Pakiet Sportive, BI-XENON
Guma88 napisał(a):Bardzo ładna Mazdeczka, a przebieg wręcz nieprawdopodobny.
Dzięki w przebieg sam nie chciałem wierzyć dopóki nie widziałem książki serwisowej i rachunków z przeglądów jeździła nią od czasu do czasu pani po 50.
Poprzednia sprzedana trochę zabardzo pordzewiała i wymagała praktycznie w całości lakierowania... a że trafiła się taka perełka, to żal było nie kupić
- Od: 17 kwi 2012, 12:25
- Posty: 224 (0/1)
- Skąd: Opolskie (Krapkowice)
- Auto: Mazda 323F 2.0 DITD 2000r. Pakiet Sportive, BI-XENON
Zakładałeś jakieś sprężyny obniżające?
Chyba masz taki sam kolor auta co ja
Może jakiś mały opolski zlot by się przydał?
Poza tym bardzo ładna mazda.Powodzenia w dalszych modach
Chyba masz taki sam kolor auta co ja
Może jakiś mały opolski zlot by się przydał?
Poza tym bardzo ładna mazda.Powodzenia w dalszych modach
- Od: 6 gru 2012, 12:20
- Posty: 196
- Skąd: Ozimek / Opole
- Auto: Mazda 323F BJ '01green "turbo klekot"
viewtopic.php?f=312&t=145523
Tak, H&R -30/-30mm, ale poszła około 5 cm w dół
Pewnie taki sam kolor
A ciebie chyba w tym tygodniu widziałem ze 2 razy gdzieś na trasie Opole-Częstochowa...
A no nie dziękuję, bo powodzenie się przyda w drodze już kierownica Nardi Torino
Pewnie taki sam kolor
A ciebie chyba w tym tygodniu widziałem ze 2 razy gdzieś na trasie Opole-Częstochowa...
A no nie dziękuję, bo powodzenie się przyda w drodze już kierownica Nardi Torino
- Od: 17 kwi 2012, 12:25
- Posty: 224 (0/1)
- Skąd: Opolskie (Krapkowice)
- Auto: Mazda 323F 2.0 DITD 2000r. Pakiet Sportive, BI-XENON
Podeślesz link do tych sprężyn?
- Od: 6 gru 2012, 12:20
- Posty: 196
- Skąd: Ozimek / Opole
- Auto: Mazda 323F BJ '01green "turbo klekot"
viewtopic.php?f=312&t=145523
Napisz do kolegi bikus z klubu, bo on ma dojście do nich i mi je sprowadzał z Niemiec
U nas raczej nie znajdziesz
Ale szczerze polecam dużo lepiej się prowadzi, zakręty to sama przyjemność, gdyby jeszcze tylko pod maską było z 60 koników więcej to byłoby już zaje*iście
U nas raczej nie znajdziesz
Ale szczerze polecam dużo lepiej się prowadzi, zakręty to sama przyjemność, gdyby jeszcze tylko pod maską było z 60 koników więcej to byłoby już zaje*iście
- Od: 17 kwi 2012, 12:25
- Posty: 224 (0/1)
- Skąd: Opolskie (Krapkowice)
- Auto: Mazda 323F 2.0 DITD 2000r. Pakiet Sportive, BI-XENON
Wybaczcie, że tak post za postem, ale poprzedni jest dość stary, a tego momentu już od dawna nie mogłem się doczekać
No ale w końcu się doczekałem!
Narazie tylko zdjęcie z przymiarki nowych felg 16'
A i jeszcze pewnego wieczoru mi się trochę nudziło, więc trzeba było coś wymyślić...
Jak będzie okazja i autko będzie czyste to porobię więcej zdjęć
No ale w końcu się doczekałem!
Narazie tylko zdjęcie z przymiarki nowych felg 16'
A i jeszcze pewnego wieczoru mi się trochę nudziło, więc trzeba było coś wymyślić...
Jak będzie okazja i autko będzie czyste to porobię więcej zdjęć
- Od: 17 kwi 2012, 12:25
- Posty: 224 (0/1)
- Skąd: Opolskie (Krapkowice)
- Auto: Mazda 323F 2.0 DITD 2000r. Pakiet Sportive, BI-XENON
Dobre koło jakie masz opony?
- Od: 6 gru 2012, 12:20
- Posty: 196
- Skąd: Ozimek / Opole
- Auto: Mazda 323F BJ '01green "turbo klekot"
viewtopic.php?f=312&t=145523
To podswietlenie kabiny z bocznymi lampkami bylo dopiero w poliftowej BJ?? Przeciez juz w BA montowali identyczne czyli mazda wrocila do starych dobrych rozwiazan Fajne zadbane autko robione bez przesady Te naklejki tylko bym posciagal z tylnej szyby i lotke zostawil w kolorze budy
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
dawid075321 napisał(a):Dobre koło jakie masz opony?
Dzięki oponki mam 195/45R16, ale jak je zjadę to zmienię na 205/45, bo te co teraz mam mają ciut mniejszy obwód niż seryjne widać to na prędkości na nawigacji i trochę większym prześwicie nad kołem
czarek1991 napisał(a):To podswietlenie kabiny z bocznymi lampkami bylo dopiero w poliftowej BJ??
Właśnie najprawdopodobniej tak jest, dlatego od razu przełożyłem z polifta jak widziałem, że nie ma bocznych lampek
- Od: 17 kwi 2012, 12:25
- Posty: 224 (0/1)
- Skąd: Opolskie (Krapkowice)
- Auto: Mazda 323F 2.0 DITD 2000r. Pakiet Sportive, BI-XENON
Mam 205/45/16, do jazdy po autostradach za granicą te koła są dobre ale do naszych polskich dróg słabe. Wciąga w koleiny masakrycznie.
- Od: 6 gru 2012, 12:20
- Posty: 196
- Skąd: Ozimek / Opole
- Auto: Mazda 323F BJ '01green "turbo klekot"
viewtopic.php?f=312&t=145523
Ja przez zimę jeździłem na 185/65 R14, a potem zmieniałem na 195/55 R15 i mogę powiedzieć, że przy tych rozmiarach naprawdę czuć różnicę, właśnie tak jak mówisz, że w koleinach ciągnie kierownicą, a po zmianie na te 195/45 R16 jest minimalna różnica w porównaniu do R15 jeśli chodzi o ściąganie... bo to że jest niższy profil czuć od razu tym bardziej na sztywniejszym zawieszeniu
Zastanawiam się czy będzie różnica w spalaniu na szerokości 205... bo na tych 195/45 R16 nie ma żadnej różnicy w porównaniu do 14" i 15"
Zastanawiam się czy będzie różnica w spalaniu na szerokości 205... bo na tych 195/45 R16 nie ma żadnej różnicy w porównaniu do 14" i 15"
- Od: 17 kwi 2012, 12:25
- Posty: 224 (0/1)
- Skąd: Opolskie (Krapkowice)
- Auto: Mazda 323F 2.0 DITD 2000r. Pakiet Sportive, BI-XENON
U mnie na zimowych kołach 185/65/14 potrafię zejść do 4,66l/100km na 205/45/16 pali ponad 6 do 6,5 l/100 km
Z autem wszystko jest jak najbardziej w porządku, dwa tygodnie temu został kolejny raz doinwestowany. Porządny serwis przed wyjazdem za granicę do Belgii na przynajmniej pół roku. Nowy rozrząd i inne a spalanie na tych kapciach ciągle jest wysokie
Z autem wszystko jest jak najbardziej w porządku, dwa tygodnie temu został kolejny raz doinwestowany. Porządny serwis przed wyjazdem za granicę do Belgii na przynajmniej pół roku. Nowy rozrząd i inne a spalanie na tych kapciach ciągle jest wysokie
- Od: 6 gru 2012, 12:20
- Posty: 196
- Skąd: Ozimek / Opole
- Auto: Mazda 323F BJ '01green "turbo klekot"
viewtopic.php?f=312&t=145523
To chyba jednak zostanę przy tych 195/45R16
Bo u mnie średnie na zimówkach i na 195/55 R15 było około 5l do 5,5l, a teraz widzę, że nadal bez różnicy, bo do 5l spokojnie schodzę... Czyli może jednak nie warto brać szerszych opon tym bardziej jak rocznie ponad 30tys km nabijam...
Bo u mnie średnie na zimówkach i na 195/55 R15 było około 5l do 5,5l, a teraz widzę, że nadal bez różnicy, bo do 5l spokojnie schodzę... Czyli może jednak nie warto brać szerszych opon tym bardziej jak rocznie ponad 30tys km nabijam...
- Od: 17 kwi 2012, 12:25
- Posty: 224 (0/1)
- Skąd: Opolskie (Krapkowice)
- Auto: Mazda 323F 2.0 DITD 2000r. Pakiet Sportive, BI-XENON
No ja też robię takie przebiegi, dojeżdżę do końca sezonu na tych kołach i albo kupię węższe opony albo kompletnie inne koła. Póki co nie przeszkadza mi te spalanie bo przy belgijskich zarobkach to nawet jakby palił 10/100km to szło by przeżyć
- Od: 6 gru 2012, 12:20
- Posty: 196
- Skąd: Ozimek / Opole
- Auto: Mazda 323F BJ '01green "turbo klekot"
viewtopic.php?f=312&t=145523
- Od: 17 kwi 2012, 12:25
- Posty: 224 (0/1)
- Skąd: Opolskie (Krapkowice)
- Auto: Mazda 323F 2.0 DITD 2000r. Pakiet Sportive, BI-XENON
Dokładka siedzi extra Jeśli dobrze widzę to dokładka z Laguny, po woskowaniu auto wygląda jak nowe, pochwal się jakiego wosku używasz?
Ostatnio edytowano 16 cze 2015, 12:38 przez misiek1, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 8 kwi 2011, 20:15
- Posty: 323 (0/1)
- Skąd: Krosno
- Auto: Mazda 323F Bj 1,5 ZL 1999r.+Stag
Moja Bejota:)
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości