Strona 1 z 2

Mazda MX-3 EC K8-T '94 1.8 v6 turbo

PostNapisane: 31 sie 2014, 16:08
przez rychumx3
witam wszystkich forumowiczów i klubowiczów :) chciał bym wam zaprezentować madzie i uzyskac kilka rad od was. Jest to moje pierwsze autko i jestem nim pod jarany :) lecz trzeba ją troche doinwestować..... poprzedni właściciel ją trochę zmodyfikował i zainstalował turbo :) zaś drugi właściciel o nią nie dbał i wpadła w moje ręce w perełke wkładam każdy grosz i serce nie widzi mi sie inne auto :) Japan best of the best....
coś o madzi:
Rok produkcji: 1994
silnik: 1.8 v6 k8 turbo
rozpórka przód i tył
tłumik przelotowy z kwasówki
felgi 17 na nisko profilowej oponie :)
lampy przednie na ksenonie :) daje efekt :)
skórzane fotele kubełkowe
elektryczne szyby
elektryczny szyber dach
klimatyzacja
zderzak przód przerobiony pod ic
car audio

PLANY NA PRZYSZŁOŚĆ:
PRZYSZŁOŚĆ TO JUŻ PRZESŁOŚĆ W TYM ROZDZIALE :)

PostNapisane: 1 wrz 2014, 10:52
przez Bartg
Witamy w dziale Nasze Mazdy :) Super, że autko wróciło na forum i miejmy nadzieję wróci do czasów świetności za 1 właściciela <ok>

Re: Mazda MX-3 EC K8-T '94 1.8 v6 turbo

PostNapisane: 1 wrz 2014, 11:24
przez Gared
To przypadkiem nie jest była mazda walkera?
viewtopic.php?f=49&t=76249

PostNapisane: 1 wrz 2014, 12:36
przez witek
Tak to właśnie ta mazda :)

rychumx3 Robiłeś test przyspieszenia? :) Koniecznie coś nagraj ocenimy czy jest ok ;)

Re: Mazda MX-3 EC K8-T '94 1.8 v6 turbo

PostNapisane: 1 wrz 2014, 12:41
przez MIRU
i widac dalej na fmu...a wszyscu psiocza ze to takie blee :) u mnie spisywało się rewelacyjnie :)

Re: Mazda MX-3 EC K8-T '94 1.8 v6 turbo

PostNapisane: 1 wrz 2014, 13:29
przez mlody1921
Z planów to może zrezygnuj popsujesz fajne auto

1.Gwint OK
2.A po co ci sportowy REMUS jak tam wydech pewnie już był przelot
3.Zmiana lakieru czarna pewła drogo ale super OK
4.To zamontowanie progów i lotki fajny efekt to mam nadzieje że taki żart :) w ori body v6 jest najlepiej chyba że stać cie na MS

wywal FMU, doinwestuj w DET3 pewnie troche extra koni i momentu wpadnie i będziesz śmigał :) ~200 powinno być, mam nadzieje że będzie w dobrych rękach

PostNapisane: 1 wrz 2014, 13:38
przez witek
Ciekawe czy koledze w ogólne te turbo działa. Jak była wcześniej na sprzedaż, to jechało to gorzej od seryjnej k8 i turbo nie wstawało. Niech zrobi test przyśpieszenia i jak będzie nie tak to ogarnie co trzeba.

PostNapisane: 1 wrz 2014, 18:35
przez michaelB
Wizualnie bym nic nie ruszał oprócz poprawki przedniego zderzaka. Walker mówił, że auto nigdy nie miało dzwona, więc trochę szkoda roboty żeby przemalowywać. A mechanicznie tak jak mlody1921 pisze, przejdź na DET'a i będziesz zadowolony. Pozdrawiam i szerokości <spoko>

PostNapisane: 1 wrz 2014, 18:52
przez MIRU
jak nie zamierzasz dmuchac więcej jak poł bara (zresztą na seryjnym dole więcej jak poł bara to loteria dla vki :) ) to zostaw fmu. na det3 w v6 nie jest tak kolorowo to raz a dwa cenowo wyjdzie sporo więcej...

PostNapisane: 1 wrz 2014, 20:34
przez Odcina
Może jakiś wykresik z hamowni ile tam się kryję koników ;P

Re: Mazda MX-3 EC K8-T '94 1.8 v6 turbo

PostNapisane: 2 wrz 2014, 14:01
przez rychumx3
po opisie z tego linku wynika że to było auto walkera a co do tłumika to na tym przelocie sie nie zbyt ciekawie jeździ bo ludzie psioczą że po mieście szybko jeżdże a wcale tak nie jest i po za tym chciał bym uzyskać dźwięk mruczącego golfa 5 gti pozdro

Dopisano wtorek, 2 września 2014, 14:22:

Panowie mam pytanie jeszcze mam w domu kable zapłonowe ngk przekładać je bedzie lepszy efekt odpalanie auta ?

Dopisano wtorek, 2 września 2014, 15:07:

WITEK mój pomiar prędkości wykazał 8 sekund do setki :)

PostNapisane: 2 wrz 2014, 15:26
przez witek
rychumx3 Nagraj to, bo coś słabo wyszło telefon na licznik i jaazdaa :)

Kable jak mają przebicie to jeśli masz inne warto podmienić, jak te są ok to będzie tak samo :)

Co do wydechu załóż co kolwiek byle nie zdusić silnika :)

Re: Mazda MX-3 EC K8-T '94 1.8 v6 turbo

PostNapisane: 2 wrz 2014, 15:31
przez rychumx3
kolega ma filmik a mu bateria po nagraniu padła i nie wysłał mi go a ja mam słaby tel :)

Dopisano wtorek, 2 września 2014, 15:32:

twoim zdaniem jakie powiny być osiągi co do przyspieszenia do setki jaki czas?

PostNapisane: 2 wrz 2014, 15:44
przez witek
No seryjne k8 ma 8.5... I moja miała koło tego, na bardzo zdrowym silniku :) a KL który ma 165 kunia ma koło 7

Re: Mazda MX-3 EC K8-T '94 1.8 v6 turbo

PostNapisane: 3 wrz 2014, 15:05
przez Gared
Zdrowe KL na skrzyni od K8 setkę powinno robić poniżej 7s. 8s do setki w uturbionym K8 to słaby wynik, choć jest jeszcze kwestia pomiaru ;)

Re: Mazda MX-3 EC K8-T '94 1.8 v6 turbo

PostNapisane: 3 wrz 2014, 20:52
przez mlody1921
Zdrowy KL w mx-3 na skrzyni od K8 powinno robić 6,5 do setki a KLZE robi 6, K8 turbo powinno robić koło 6,5-6

wydech zostaw tylko zmień końcowy na komorowy zrobi ci firma EL-tech, albo inna zrobi ci pod zamówienie :D

PostNapisane: 3 wrz 2014, 21:01
przez witek
Czyli jednak gość mnie nie oszukiwał mówiąc że nie czuć jak turbo wstaje :) popatrz co tam się mogło stać.

Re: Mazda MX-3 EC K8-T '94 1.8 v6 turbo

PostNapisane: 3 wrz 2014, 21:20
przez rychumx3
od czego najlepiej zacząć by to sprawdzić?

Re: Mazda MX-3 EC K8-T '94 1.8 v6 turbo

PostNapisane: 25 wrz 2014, 14:30
przez rychumx3
panowie jak to sprawdzić że turbo nie wstaje i co robić pomocy!!!!!!!

Re: Mazda MX-3 EC K8-T '94 1.8 v6 turbo

PostNapisane: 25 wrz 2014, 16:45
przez Gared
Zacząłbym od popatrzenia czy masz jakiekolwiek wskazanie ciśnienia. Względnie od naszykowania kasy i uderzenia do kogoś, kto się na tym zna i jest chętny pomóc. Może spróbuj skontaktować się z pierwszym właścicielem mxa, walkerem, może ci się uda i będzie chętny pomóc.