Mazda MX-3 EC K8-T '94 1.8 v6 turbo

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez rychumx3 » 31 sie 2014, 16:08

witam wszystkich forumowiczów i klubowiczów :) chciał bym wam zaprezentować madzie i uzyskac kilka rad od was. Jest to moje pierwsze autko i jestem nim pod jarany :) lecz trzeba ją troche doinwestować..... poprzedni właściciel ją trochę zmodyfikował i zainstalował turbo :) zaś drugi właściciel o nią nie dbał i wpadła w moje ręce w perełke wkładam każdy grosz i serce nie widzi mi sie inne auto :) Japan best of the best....
coś o madzi:
Rok produkcji: 1994
silnik: 1.8 v6 k8 turbo
rozpórka przód i tył
tłumik przelotowy z kwasówki
felgi 17 na nisko profilowej oponie :)
lampy przednie na ksenonie :) daje efekt :)
skórzane fotele kubełkowe
elektryczne szyby
elektryczny szyber dach
klimatyzacja
zderzak przód przerobiony pod ic
car audio

PLANY NA PRZYSZŁOŚĆ:
PRZYSZŁOŚĆ TO JUŻ PRZESŁOŚĆ W TYM ROZDZIALE :)
Załączniki
DSCF2200.JPG
serce autka
DSCF2195.JPG
DSCF2199.JPG
DSCF2203.JPG
Ostatnio edytowano 14 sty 2015, 18:59 przez rychumx3, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 9 sie 2014, 20:54
Posty: 20 (2/0)
Skąd: Żelisław
Auto: Mazda Mx-3 1.8 v6 k8 turbo
1994.r

Postprzez Bartg » 1 wrz 2014, 10:52

Witamy w dziale Nasze Mazdy :) Super, że autko wróciło na forum i miejmy nadzieję wróci do czasów świetności za 1 właściciela <ok>
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez Gared » 1 wrz 2014, 11:24

To przypadkiem nie jest była mazda walkera?
viewtopic.php?f=49&t=76249
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2008, 19:25
Posty: 861 (0/4)
Skąd: Pruszcz Gdański
Auto: Było:
323f bg B6
mx-3 K8
mx-3 KL
323f BA GT KL
Jest:
Saab 9-5@270KM

Postprzez witek » 1 wrz 2014, 12:36

Tak to właśnie ta mazda :)

rychumx3 Robiłeś test przyspieszenia? :) Koniecznie coś nagraj ocenimy czy jest ok ;)
artysta-kombinator
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 paź 2013, 19:38
Posty: 1119 (7/24)
Skąd: Włocławek
Auto: Jest:
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB

Postprzez MIRU » 1 wrz 2014, 12:41

i widac dalej na fmu...a wszyscu psiocza ze to takie blee :) u mnie spisywało się rewelacyjnie :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 905 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez mlody1921 » 1 wrz 2014, 13:29

Z planów to może zrezygnuj popsujesz fajne auto

1.Gwint OK
2.A po co ci sportowy REMUS jak tam wydech pewnie już był przelot
3.Zmiana lakieru czarna pewła drogo ale super OK
4.To zamontowanie progów i lotki fajny efekt to mam nadzieje że taki żart :) w ori body v6 jest najlepiej chyba że stać cie na MS

wywal FMU, doinwestuj w DET3 pewnie troche extra koni i momentu wpadnie i będziesz śmigał :) ~200 powinno być, mam nadzieje że będzie w dobrych rękach
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez witek » 1 wrz 2014, 13:38

Ciekawe czy koledze w ogólne te turbo działa. Jak była wcześniej na sprzedaż, to jechało to gorzej od seryjnej k8 i turbo nie wstawało. Niech zrobi test przyśpieszenia i jak będzie nie tak to ogarnie co trzeba.
artysta-kombinator
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 paź 2013, 19:38
Posty: 1119 (7/24)
Skąd: Włocławek
Auto: Jest:
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB

Postprzez michaelB » 1 wrz 2014, 18:35

Wizualnie bym nic nie ruszał oprócz poprawki przedniego zderzaka. Walker mówił, że auto nigdy nie miało dzwona, więc trochę szkoda roboty żeby przemalowywać. A mechanicznie tak jak mlody1921 pisze, przejdź na DET'a i będziesz zadowolony. Pozdrawiam i szerokości <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2009, 14:29
Posty: 321 (0/1)
Skąd: Opole
Auto: Mx3 1,6 16V->1,8 BP(DOHC) Turbo

Postprzez MIRU » 1 wrz 2014, 18:52

jak nie zamierzasz dmuchac więcej jak poł bara (zresztą na seryjnym dole więcej jak poł bara to loteria dla vki :) ) to zostaw fmu. na det3 w v6 nie jest tak kolorowo to raz a dwa cenowo wyjdzie sporo więcej...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 905 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez Odcina » 1 wrz 2014, 20:34

Może jakiś wykresik z hamowni ile tam się kryję koników ;P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sty 2013, 17:27
Posty: 916
Skąd: Zamość
Auto: Mazda Mx3 1.8 v6 24v K8 USA

Postprzez rychumx3 » 2 wrz 2014, 14:01

po opisie z tego linku wynika że to było auto walkera a co do tłumika to na tym przelocie sie nie zbyt ciekawie jeździ bo ludzie psioczą że po mieście szybko jeżdże a wcale tak nie jest i po za tym chciał bym uzyskać dźwięk mruczącego golfa 5 gti pozdro

Dopisano wtorek, 2 września 2014, 14:22:

Panowie mam pytanie jeszcze mam w domu kable zapłonowe ngk przekładać je bedzie lepszy efekt odpalanie auta ?

Dopisano wtorek, 2 września 2014, 15:07:

WITEK mój pomiar prędkości wykazał 8 sekund do setki :)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 9 sie 2014, 20:54
Posty: 20 (2/0)
Skąd: Żelisław
Auto: Mazda Mx-3 1.8 v6 k8 turbo
1994.r

Postprzez witek » 2 wrz 2014, 15:26

rychumx3 Nagraj to, bo coś słabo wyszło telefon na licznik i jaazdaa :)

Kable jak mają przebicie to jeśli masz inne warto podmienić, jak te są ok to będzie tak samo :)

Co do wydechu załóż co kolwiek byle nie zdusić silnika :)
artysta-kombinator
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 paź 2013, 19:38
Posty: 1119 (7/24)
Skąd: Włocławek
Auto: Jest:
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB

Postprzez rychumx3 » 2 wrz 2014, 15:31

kolega ma filmik a mu bateria po nagraniu padła i nie wysłał mi go a ja mam słaby tel :)

Dopisano wtorek, 2 września 2014, 15:32:

twoim zdaniem jakie powiny być osiągi co do przyspieszenia do setki jaki czas?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 9 sie 2014, 20:54
Posty: 20 (2/0)
Skąd: Żelisław
Auto: Mazda Mx-3 1.8 v6 k8 turbo
1994.r

Postprzez witek » 2 wrz 2014, 15:44

No seryjne k8 ma 8.5... I moja miała koło tego, na bardzo zdrowym silniku :) a KL który ma 165 kunia ma koło 7
artysta-kombinator
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 paź 2013, 19:38
Posty: 1119 (7/24)
Skąd: Włocławek
Auto: Jest:
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB

Postprzez Gared » 3 wrz 2014, 15:05

Zdrowe KL na skrzyni od K8 setkę powinno robić poniżej 7s. 8s do setki w uturbionym K8 to słaby wynik, choć jest jeszcze kwestia pomiaru ;)
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2008, 19:25
Posty: 861 (0/4)
Skąd: Pruszcz Gdański
Auto: Było:
323f bg B6
mx-3 K8
mx-3 KL
323f BA GT KL
Jest:
Saab 9-5@270KM

Postprzez mlody1921 » 3 wrz 2014, 20:52

Zdrowy KL w mx-3 na skrzyni od K8 powinno robić 6,5 do setki a KLZE robi 6, K8 turbo powinno robić koło 6,5-6

wydech zostaw tylko zmień końcowy na komorowy zrobi ci firma EL-tech, albo inna zrobi ci pod zamówienie :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez witek » 3 wrz 2014, 21:01

Czyli jednak gość mnie nie oszukiwał mówiąc że nie czuć jak turbo wstaje :) popatrz co tam się mogło stać.
artysta-kombinator
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 paź 2013, 19:38
Posty: 1119 (7/24)
Skąd: Włocławek
Auto: Jest:
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB

Postprzez rychumx3 » 3 wrz 2014, 21:20

od czego najlepiej zacząć by to sprawdzić?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 9 sie 2014, 20:54
Posty: 20 (2/0)
Skąd: Żelisław
Auto: Mazda Mx-3 1.8 v6 k8 turbo
1994.r

Postprzez rychumx3 » 25 wrz 2014, 14:30

panowie jak to sprawdzić że turbo nie wstaje i co robić pomocy!!!!!!!
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 9 sie 2014, 20:54
Posty: 20 (2/0)
Skąd: Żelisław
Auto: Mazda Mx-3 1.8 v6 k8 turbo
1994.r

Postprzez Gared » 25 wrz 2014, 16:45

Zacząłbym od popatrzenia czy masz jakiekolwiek wskazanie ciśnienia. Względnie od naszykowania kasy i uderzenia do kogoś, kto się na tym zna i jest chętny pomóc. Może spróbuj skontaktować się z pierwszym właścicielem mxa, walkerem, może ci się uda i będzie chętny pomóc.
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2008, 19:25
Posty: 861 (0/4)
Skąd: Pruszcz Gdański
Auto: Było:
323f bg B6
mx-3 K8
mx-3 KL
323f BA GT KL
Jest:
Saab 9-5@270KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy