Mazda MX-3 EC K8 1993r. USA "USDM"

Witam wszystkich z moim kolejnym przetakiem czyli Mazdą Mx3 standardowo w wersji USA po raz kolejny 
TERAZ KRÓTKA HISTORIA AUTKA :
Pewnie dlaczego się zastanawiacie dlaczego kolejna mazda Mx3 więc powiem tak pod odbudowę miała iść moja stara mazda ale tak licząc koszty i wszystko co miało być zrobione stwierdziłem że może lepiej kupić drugą w stanie wzorowym więc postanowiłem poszukać coś drugiego w drugim tygodniu szukania jest znalazła się dzwonię mówię do gościa żeby wysłał mi wszystkie szczegółowe zdjęcia auta i tak po kilku godzinach były nawet bardziej szczegółowe niż chciałem. Po mazdę jeździłem na Śląsk dokładnie do Belsko-Biała wyjechałem wieczorem dotarłem dopiero na 3 w nocy z całą rodzinką po pierwszym spojrzeniu od razu wiedziałem że to jest to brak korozji podłoga progi w wzorowym stanie bez dziur bez rdzy tak samo nadwozie bez oznak korozji i żadnych wgięć silnik i skrzynia w super stanie bez żadnych wycieków i dziwnych dymków z tłumika przy pałowaniu
Bez żadnego zastanowienia umowa została podpisana i tak właśnie zostałem jej właścicielem było warto jechać taki kawał drogi
TERAZ MOŻE KILKA DANYCH O AUCIE :
Marka – Mazda
Model – MX3
Silnik – 1.8 V6 24V 136Km
Rok – 1993
Przebieg – 254000
Kolor – Zielony Metalik Z1
WYPOSAŻENIE :
-el. szyby
-el. szyberdach
-el. lusterka
-wspomaganie kierownicy
-centralny zamek z pilota
-rozpórka przód
-pakiet v6
-klimatyzacja
-regulacja kierownicy
-regulacja świateł
-tempomat
-kubełkowe folele
-pakiet Amerykański USDM
-3 światło stopu
ZAWIESZENIE:
-seria
HAMULCE:
-seria
UKŁAD WYDECHOWY:
-seria
UKŁAD NAPĘDOWY:
-seria
WYGLĄD WIZUALNY:
-USA seria + Maska i Dach CARBON
NAPRAWY I MODYFIKACJE OD ZAKUPU:
-regeneracja zacisków tył
-wymiana gumy dolotu
-dodanie rozpórki przód
-dodanie chlapaczy tył
-wymiana oleju (valvoline max life 10w40)
-wymiana korka chłodnicy
-wymiana drążka poprzecznego tył
-przerobienie lamp tylnych na JDM (bo ktoś sobie przerobił na przycisk jak przeciw mgielne
)
-wrzucenie wysokiego podłokietnika
-i parę innych drobiazgów
PLANY:
-jest sporo wszystko wyjdzie w czasie
TERAZ MOŻE CZAS NA KILKA JAKIŚ FOTEK
TERAZ KRÓTKA HISTORIA AUTKA :
Pewnie dlaczego się zastanawiacie dlaczego kolejna mazda Mx3 więc powiem tak pod odbudowę miała iść moja stara mazda ale tak licząc koszty i wszystko co miało być zrobione stwierdziłem że może lepiej kupić drugą w stanie wzorowym więc postanowiłem poszukać coś drugiego w drugim tygodniu szukania jest znalazła się dzwonię mówię do gościa żeby wysłał mi wszystkie szczegółowe zdjęcia auta i tak po kilku godzinach były nawet bardziej szczegółowe niż chciałem. Po mazdę jeździłem na Śląsk dokładnie do Belsko-Biała wyjechałem wieczorem dotarłem dopiero na 3 w nocy z całą rodzinką po pierwszym spojrzeniu od razu wiedziałem że to jest to brak korozji podłoga progi w wzorowym stanie bez dziur bez rdzy tak samo nadwozie bez oznak korozji i żadnych wgięć silnik i skrzynia w super stanie bez żadnych wycieków i dziwnych dymków z tłumika przy pałowaniu

TERAZ MOŻE KILKA DANYCH O AUCIE :
Marka – Mazda
Model – MX3
Silnik – 1.8 V6 24V 136Km
Rok – 1993
Przebieg – 254000
Kolor – Zielony Metalik Z1
WYPOSAŻENIE :
-el. szyby
-el. szyberdach
-el. lusterka
-wspomaganie kierownicy
-centralny zamek z pilota
-rozpórka przód
-pakiet v6
-klimatyzacja
-regulacja kierownicy
-regulacja świateł
-tempomat
-kubełkowe folele
-pakiet Amerykański USDM
-3 światło stopu
ZAWIESZENIE:
-seria
HAMULCE:
-seria
UKŁAD WYDECHOWY:
-seria
UKŁAD NAPĘDOWY:
-seria
WYGLĄD WIZUALNY:
-USA seria + Maska i Dach CARBON
NAPRAWY I MODYFIKACJE OD ZAKUPU:
-regeneracja zacisków tył
-wymiana gumy dolotu
-dodanie rozpórki przód
-dodanie chlapaczy tył
-wymiana oleju (valvoline max life 10w40)
-wymiana korka chłodnicy
-wymiana drążka poprzecznego tył
-przerobienie lamp tylnych na JDM (bo ktoś sobie przerobił na przycisk jak przeciw mgielne
-wrzucenie wysokiego podłokietnika
-i parę innych drobiazgów
PLANY:
-jest sporo wszystko wyjdzie w czasie
TERAZ MOŻE CZAS NA KILKA JAKIŚ FOTEK