Mazda 323F BJ ZL '98 1.5 16V Pb+LPG (felgi+zawias str9) by Palele

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez czarek1991 » 2 cze 2017, 22:59

najpierw powinni Ci sprawdzic szczelnosc a nie od razu czynnik :D Pewnie ucieka Ci gdzies na polaczeniach przewodow z chlodnica albo z osuszaczem.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sty 2012, 15:09
Posty: 1362 (4/5)
Skąd: Radom
Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL

Postprzez maderix95 » 3 cze 2017, 00:55

Niestety nie. Dwa rady probowali napelnic i za kazdym razem maszyna przy 374g czynnika wywalala blad ze uklad nieszczelny. Wpusci mi chyba azotu pod cisnieniem i jutro mam jechac. Jak bedzie tyle samo to mi nabija tamto

Jak nieszczelne to wiesz co robić
pattex-power-tape-1m-zoom.jpg
<glupek2>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 wrz 2015, 17:16
Posty: 351 (1/0)
Skąd: Teltow (pod Berlinem)
Auto: Mazda 323f BJ ZM '02 1.6 16V
Mazda MX-3 EC K8 '97 1.8 v6

Postprzez Palele » 3 cze 2017, 08:21

Wczoraj została wstawiona chłodnica klimatyzacji od 2.0, nowy osuszacz Nissens'a, filtr, kabinowy, filtr powietrza oraz burbo rura dolotu :D Wziąłem się też za wymianę mechanizmu podnoszenia szyb ale okazało się że mam panel przy kierowcy walnięty i cały czas jeden przycisk podnosił szybę i dlatego nie dało się jej opuścić. Przycisk ustawiłem tak by był na zero, kierowca nie może teraz obsługiwać tej szyby ale pasażer bez problemu może ją bez problemu opuszczać i podnosić.

czarek1991 napisał(a):najpierw powinni Ci sprawdzic szczelnosc a nie od razu czynnik :D Pewnie ucieka Ci gdzies na polaczeniach przewodow z chlodnica albo z osuszaczem.

Ale wczoraj mi sprawdzali szczelność na początku na starym osuszaczu i było ok, potem został założony nowy i próbowali ale stawało i wywalało błąd w pewnym momencie, to mi napuścił chyba azotu i kazał nie włączać AC.
Dzisiaj przyjechałem, ciśnienie takie same jak po napełnieniu wczoraj, spuścił je, zrobił próżnię i bez problemu wpuścił 650gram czynnika i ileś tam oleju. Stwierdził że może maszyna wczoraj była zmęczona po całym dniu bo robiłem to akurat przed zamknięciem serwisu. Tak czy siak, mrozi tyłek aż miło :]

Dopisano 3 cze 2017, 09:22:

maderix95 napisał(a):Jak nieszczelne to wiesz co robić

<glupek2> <glupek2> <rotfl> <rotfl>
Ostatnio edytowano 3 cze 2017, 20:07 przez Palele, łącznie edytowano 1 raz
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2014, 20:14
Posty: 295 (2/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Obecnie – Saab 9-3 SS 1.8T + LPG 220KM
Ex – Mazda 323f BJ
1.5 ZL 88km + LPG
1998

Postprzez maderix95 » 3 cze 2017, 09:24

pokaż tą rure :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 wrz 2015, 17:16
Posty: 351 (1/0)
Skąd: Teltow (pod Berlinem)
Auto: Mazda 323f BJ ZM '02 1.6 16V
Mazda MX-3 EC K8 '97 1.8 v6

Postprzez Palele » 14 cze 2017, 19:31

Dawno się tu nic nie pisało. Mazda jeździ, klima chłodzi, burbo rura działa, ruda prawilnie wsuwa tylne nadkola :D Korzystając z długiego weekendu poprawiłem lakier ponieważ ostatnim razem narobiłem mnóstwo hologramów na dachu i masce.
A więc korekta lakieru czyli długie i mozolne korygowanie lakieru pastą wykańczającą SSR 1 Poorboy'a
Potem politura World Black Hole też Poorboy'a(bardzo polecam efekt wet look) <czarodziej>
A na koniec wosk K2 Ultra Wax, który troszkę popsuł mi pracę bo zamglił delikatnie lakier.
Załączniki
2017_06_14_0275hd.jpg
Bez nazwy-1.jpg
20170614_135533_Film1.jpg
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2014, 20:14
Posty: 295 (2/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Obecnie – Saab 9-3 SS 1.8T + LPG 220KM
Ex – Mazda 323f BJ
1.5 ZL 88km + LPG
1998

Postprzez Rafalkom » 14 cze 2017, 19:40

Auto wygląda genialnie, przyjemny kolorek to robi robotę <faja>

No ale "jakto" polerowałeś lakier Poorboyem i potem politura też Poorboya, których produkty są dość dobre jakościowo i na koniec położyłeś wosk od uj..owego K2, musisz się poprawić... ;P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lip 2013, 20:11
Posty: 293
Skąd: Nowogard
Auto: Mazda 323F BJ ZM '02 Street tuned Eaton M62@0,5B

Postprzez Piter5700 » 14 cze 2017, 20:50

Rafalkom napisał(a):No ale "jakto" polerowałeś lakier Poorboyem i potem politura też Poorboya, których produkty są dość dobre jakościowo i na koniec położyłeś wosk od uj..owego K2, musisz się poprawić... ;P


Dokładnie o tym samym pomyślałem, to musiało się źle skończyć z tym K2 <lol>
Ale mimo wszystko i tak błyszczy się jakby z salonu wyjechała <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2012, 11:25
Posty: 214 (0/1)
Skąd: Opolskie (Krapkowice)
Auto: Mazda 323F 2.0 DITD 2000r. Pakiet Sportive, BI-XENON

Postprzez maderix95 » 14 cze 2017, 21:01

No to K2... Grzeszysz panie Palele grzeszysz :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 wrz 2015, 17:16
Posty: 351 (1/0)
Skąd: Teltow (pod Berlinem)
Auto: Mazda 323f BJ ZM '02 1.6 16V
Mazda MX-3 EC K8 '97 1.8 v6

Postprzez Niron » 14 cze 2017, 21:21

wygląda zacnie :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lip 2011, 18:33
Posty: 794 (1/5)
Skąd: Siemień
Auto: Ford Mondeo MK3 2.5 V6
był Xedos 9 TA KL 01r

Postprzez Palele » 15 cze 2017, 14:52

Dziękuję za miłe słowa :) Wcześniej używałem tego wosku i na niego nie narzekałem. :) Może ze starości zmienił swoje właściwości Ogólnie to był bardziej gęsty niz po kupnie i ciężko było go wypolerować po przyschnięciu <co?> No i trochę zabił efekt wet look poorboy'a. Jak zrobię nadkola z tyłu to coś nowego się zakupi. Jedynie one psują cały wygląd auta. <płacze> A w planach jeszcze wydech końcowy bo temu już nie wiele brakuje by się urwał i może na przyszły sezon 17nastki, marzą mi się japan racing jr3 ale cenowo powalają, felgi z oponami byłyby więcej warte niż auto <rotfl> a z tych realnych to borbety co mam tyle ze większe ;P
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2014, 20:14
Posty: 295 (2/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Obecnie – Saab 9-3 SS 1.8T + LPG 220KM
Ex – Mazda 323f BJ
1.5 ZL 88km + LPG
1998

Postprzez maderix95 » 15 cze 2017, 15:20

Te JRy jeszcze nie tak źle :D zobacz sobie jakieś enkeie albo worki :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 wrz 2015, 17:16
Posty: 351 (1/0)
Skąd: Teltow (pod Berlinem)
Auto: Mazda 323f BJ ZM '02 1.6 16V
Mazda MX-3 EC K8 '97 1.8 v6

Postprzez Palele » 16 cze 2017, 12:42

Tą kasę co miałbym wsadzić w felgi chyba wolałbym wydać na swap na 2.0 albo ściągnąć z EU ZL-VE, widziałem ostatnio za 700€ cały silnik z wiązką i ecu.
Ze starszą siostrą, tyle HDRa <czarodziej>
Załączniki
tyle hdra xd].jpg
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2014, 20:14
Posty: 295 (2/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Obecnie – Saab 9-3 SS 1.8T + LPG 220KM
Ex – Mazda 323f BJ
1.5 ZL 88km + LPG
1998

Postprzez Palele » 27 sie 2017, 12:13

Dawno nic tu nie pisałem. Mazda jeździ prawie bezawaryjnie. Nie chciała odpalać, wymieniłem kostkę stacyjki i pali aż miło. Robi coraz to więcej kilometrów ze względu na zmianę pracy i dalszy dojazd. Nie myta :(
Parę dni temu wpadły dwie prawie nowe opony na tył, Pirelli P7(7mm bieżnika) 215/45/16 ponieważ na starych pojawiły się małe guzki od wewnątrz nadkola i zaczałem odczuwać wibracje na całym aucie. Problem z nowymi oponami jest taki że są 4mm za szerokie i przy dużym załadunku obijają o nadkole na dziurach :( szkoda mi się ich teraz pozbywać a nie wiem czy uda mi się zrolować nadkole tak by lakieru nie uszkodzić.
A co do lakieru to zostały ogarnięte tylne nadkola oraz nieszczęsny zderzak. Zderzak był lakierowany w nocy w jakieś 15min, szału nie ma ale i tak lepiej wygląda niż z białymi dziurami, trzeba jeszcze spolerować go.
Poza tym poprawiłem wydech, jest teraz zaje*****, potrafi strzelać :D wiadomo że nie marchewkami ale słychać bez problemu przy szybkiej jeździe po odpuszczeniu gazu, strzały :D Po zdjęciu wkładki jest w porządku(trochę tępi słuch) a z wkładką jest u mnie jak seria więc mi się podoba :)
W wolnym czasie puściłem kable do car audio z aku oraz sygnałowy z kabiny, potem przeprowadziłem kable głośnikowe do tylnych drzwi, przednie jeszcze czekają, jest to masakryczne zadanie. Po pracy kleciłem sobie zabudowę z włókna szklanego. Wyszło takoo, szału nie ma, tragedii nie ma, jest to wersja v1, prawdopodobnie będą kolejne wersje aż uzyskam efekt pożądany bo ten mnie nie satysfakcjonuje zarówno wygląd i dźwięk. Niby trochę basu robi to, blacha trzeszczy, plastiki w bagażniku trzeszczą, przy niektórych nutach jest masażer pleców ale jakoś mi to nie pasuje. Skrzynia zamknięta, ok 16l więc prawie trafione w to co producent zaleca. Wzmacniacz, który mam też szału nie robi ale jest w porządku. Tylne głośniki jakoś nigdy nie grały dobrze a po podpięciu pod wzmaka robią przyjemny hałas i zamieszanie. :D

Axton c610XS napisał(a):Power Output: 1 źródło
Into 4 Ohms 14.4 VDC 35W x 4 + 120W x 1 RMS
Into 2 Ohms 14.4 VDC 65W x 4 + 120W x 1 RMS
Bridged into 4 Ohms 14.4 VDC 150W x 2 + 120W x 1 RMS

Power Output: 2 źródło
4 x 40W + 1 x 115W @ 4 ohms,
4 x 60W + 1 x 195W @ 2 ohms,
2 x 130W @ 4 ohms bridged (sat channels),
Zabezpieczenie 2x25A dwa wentylatory
Załączniki
1.jpg
2.jpg
3.jpg
ms5.JPG
ms1.jpg
ms2.jpg
ms3.jpg
ms4.jpg
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2014, 20:14
Posty: 295 (2/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Obecnie – Saab 9-3 SS 1.8T + LPG 220KM
Ex – Mazda 323f BJ
1.5 ZL 88km + LPG
1998

Postprzez franek74 » 28 sie 2017, 22:33

Jaka ładna siostrzyczka predatorka ;) zbieraj kaskę i poluj na jakieś ori używki 17ki tak jak mi się udało Enkei-e ustrzelić <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sie 2013, 11:34
Posty: 703 (4/7)
Skąd: Łódzkie by KODO
Auto: 323F/BJ/1.5 ZL/`00/automat/ benzyna/65kW(88KM)

Postprzez Niron » 3 wrz 2017, 09:04

faktycznie, jej to już tylko jakiejś fajniejszej felgi brakuje i nic bym więcej z wyglądu nie ruszał :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lip 2011, 18:33
Posty: 794 (1/5)
Skąd: Siemień
Auto: Ford Mondeo MK3 2.5 V6
był Xedos 9 TA KL 01r

Postprzez Palele » 3 wrz 2017, 11:38

Raczej żadna nowa felga nie wpadnie. Kupić nikt nie chce za odpowiednią kasę a nie będę trzymał 5 kompletów felg z oponami bo to nie ma sensu. Poza tym na tył wpadły prawie dwie nowe oponki... Na razie mam plan na te felgi na długie zimowe wieczory przy piwku :D Chociaż nie ukrywam że chciałbym takie same ale 17' lub jakieś JRy...
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2014, 20:14
Posty: 295 (2/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Obecnie – Saab 9-3 SS 1.8T + LPG 220KM
Ex – Mazda 323f BJ
1.5 ZL 88km + LPG
1998

Postprzez Rafalkom » 7 wrz 2017, 10:46

Widziałbym tutaj jakąś JDM'owską felgę <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lip 2013, 20:11
Posty: 293
Skąd: Nowogard
Auto: Mazda 323F BJ ZM '02 Street tuned Eaton M62@0,5B

Postprzez dawid075321 » 9 wrz 2017, 08:51

Jr3 siądzie jak złoto, sam się zbieram żeby w przyszłym roku takie kupić do swojej, w kolorze złotym.
Forumowicz
 
Od: 6 gru 2012, 11:20
Posty: 196
Skąd: Ozimek / Opole
Auto: Mazda 323F BJ '01green "turbo klekot"
viewtopic.php?f=312&t=145523

Postprzez Bastek1990 » 9 wrz 2017, 12:04

ostatnio widziałem jr3 z oponami ale 16" za 2400zl chyba wiec nie duzo a opona była prawie nowa wiec moze poszukac uzywki? :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2016, 16:13
Posty: 103 (1/1)
Skąd: Mysłowice
Auto: Mazda 323f ba Z5

Postprzez Palele » 20 wrz 2017, 12:32

Niron napisał(a):faktycznie, jej to już tylko jakiejś fajniejszej felgi brakuje i nic bym więcej z wyglądu nie ruszał :)

Rafalkom napisał(a):Widziałbym tutaj jakąś JDM'owską felgę <spoko>

dawid075321 napisał(a):Jr3 siądzie jak złoto, sam się zbieram żeby w przyszłym roku takie kupić do swojej, w kolorze złotym.

Bastek1990 napisał(a):ostatnio widziałem jr3 z oponami ale 16" za 2400zl chyba wiec nie duzo a opona była prawie nowa wiec moze poszukac uzywki? :D


JR3 albo JR12 albo nawet i JR9 mogłyby się fajnie wpasować. Problem jest tylko taki że w tym momencie szkoda mi kasy na kolejne felgi i opony. Obecnie z tyłu mam prawie nówki, z przodu też dużo mięcha a Borbety mocno potaniały odkąd je kupiłem a za darmo ich nie oddam. Jak się tych pozbędę to i może coś wpadnie.

Na razie został zmieniony wzmacniacz i 4 głośniki. Sub wyje3@*y z bagażnika. Będzie nowa skrzynia bo to co wyszło jest ujowe. pod względem wizualnym ale również i brzmienia ale dopiero po kolejnej wypłacie :D
Wpadł taki zestaw
Axton C508 napisał(a):1 × 76 Watt Kanal 1 an 4 Ohm
2 × 69 Watt Kanal 1 + 2 an 4 Ohm
4 × 67 Watt Kanal 1 bis 4 an 4 Ohm
Stromaufnahme 32,5A
Wirkungsgrad 61,3%
1 × 202 Watt Kanal 1 + 2 gebrückt an 4 Ohm
2 × 196 Watt Kanal 1 + 2 sowie 3 + 4 gebrückt an 4 Ohm
Stromaufnahme 54,5A
Wirkungsgrad 53,3%

Głośniki napisał(a):Przód – Hertz ESK 165
Tył – Hertz DCX 165
Woofer – Ground Zero GZIW 200x


Woofer w zabudowie nadal grał ujowo solo/w mostku ale po wrzuceniu go do skrzynki Space86 trząsł zaje%%%% więc ewidentnie spieprzona konstrukcja zabudowy. Na razie grają 4 Hertze i jest super. Piecyk daje bardzo dobrze radę i trzeba uważać by nie przedobrzyć :D
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2014, 20:14
Posty: 295 (2/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Obecnie – Saab 9-3 SS 1.8T + LPG 220KM
Ex – Mazda 323f BJ
1.5 ZL 88km + LPG
1998

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy