Mazda 323 GTX B6T '88 1.6Turbo 4WD 150KM, Szczotkadokibla

Witam!
Od pewnego czasu jestem właścicielem Mazdy 323 GTX 1.6Turbo 4WD o mocy 150KM. Na co dzień poruszam się trójką BK, a pewnego pięknego dnia, postanowiłem poszukać auta do zabawy i mam tu na myśli, zarówno zabawę na drodze/torze, jak i w garażu. Wybór marki był oczywisty, choć w grę wchodziła jeszcze jakaś ciekawa Alfa. Trzeba było znaleźć jeszcze rokujący egzemplarz. Po krótkich poszukiwaniach trafiłem na ofertę jednego z naszych forumowych kolegów. Autko wymaga wkładu zarówno finansowego jak i czasowego, ale w odróżnieniu od większości zachowanych egzemplarzy – daje szansę na realizację mojego podstawowego celu. Jest nim doprowadzenie auta do stanu przypominającego ten, w którym opuszczała japońską fabrykę. Tyle tytułem wstępu. Poniżej fotki mojej piękności.
W towarzystwie mojego auta "na codzień"





w tych zegarach zakochałem się bez pamięci





W miarę postępów w realizowaniu projektu, obiecuję wrzucać wincyj
Od pewnego czasu jestem właścicielem Mazdy 323 GTX 1.6Turbo 4WD o mocy 150KM. Na co dzień poruszam się trójką BK, a pewnego pięknego dnia, postanowiłem poszukać auta do zabawy i mam tu na myśli, zarówno zabawę na drodze/torze, jak i w garażu. Wybór marki był oczywisty, choć w grę wchodziła jeszcze jakaś ciekawa Alfa. Trzeba było znaleźć jeszcze rokujący egzemplarz. Po krótkich poszukiwaniach trafiłem na ofertę jednego z naszych forumowych kolegów. Autko wymaga wkładu zarówno finansowego jak i czasowego, ale w odróżnieniu od większości zachowanych egzemplarzy – daje szansę na realizację mojego podstawowego celu. Jest nim doprowadzenie auta do stanu przypominającego ten, w którym opuszczała japońską fabrykę. Tyle tytułem wstępu. Poniżej fotki mojej piękności.

W towarzystwie mojego auta "na codzień"





w tych zegarach zakochałem się bez pamięci





W miarę postępów w realizowaniu projektu, obiecuję wrzucać wincyj