Strona 1 z 2

Mazda 323F BG K8 '94

PostNapisane: 14 cze 2014, 19:32
przez mazda0610
Mazdę mam 6 lat seryjnie był silnika 1600 16v o mocy 90 KM nie narzekałem. Po roku użytkowania zatarłem silnik :( palenie kapcia :D Potem kupiłem dawce z silnikiem 1.8 DOHC 128KM

Wyposażenie seryjne:
*Wspomaganie kierownicy
*Fotele kubełkowe od wersji GT
*Centralny zamek
*4x el. szyby
*Alufelgi Artec 15''

Modyfikacje wnętrza:
*Skórzany mieszek od dźwigni zmiany biegów
*Sportowa kierownica MOMO
*Fotele kubełkowe wersja GT skórzane
*podłokietnik od MX-3
*Elektryczne lusterka

Car audio:
*Radio cd mp3 USB SONY
*Wzmacniacz BOSE (Mazda 6)
*Głośniki BOSE (Mazda 6)
*Skrzynia basowa BOSE

Nadwozie:
*Dokładka tylnego zderzaka FOHA
*Dokładka przedniego zderzaka FOHA
*Podświetlanie tablicy LED
*Dokładki na progi Zender
*Szeroka stal 15" 8"i 8,5" opony 175/55 i 195/50
*Przyciemnione tylne szyby
*Stickerbomb
*Spojler Zender


Modyfikacje:
*Swap silnika BP 1.8 16V DOHC na K8 1.8 DOHC 24v V6
*Filtr stożkowy
*Short shifter
*Tłumik przelotowy 2''
*Tłumik końcowy Sebring
*Tarcze hamulcowe przednie nawiercane i nacinane
*Przednie lampy z Forda Probe II
*Rozpórka tył
*Lampy tylne USDM
*Gwinty przód i tył TECHNIX
*Deska rozdzielcza MX-3 po liftingu


Plany:
*Malowanie całego auta
*Silnik 2.5 DOHC 24v V6

Jeśli chodzi o glebę to już nie będę obniżał myślałem o nadkolach albo nad sprzedaży szerokiej stali bo dowód rejestracyjny został zatrzymany przez policję i mandat 200zł :( . A jak pytałem jak bym dał nadkola to mówił że nie można nie znam się na prawie. Proszę o jakąś radę albo pomysł żebym nie musiał sprzedawać stalówek.

PostNapisane: 14 cze 2014, 19:34
przez Bartg
Witamy w dziale Nasze Mazdy :) Kozacka BG, chyba pierwsza z K8 jeśli sie nie mylę ? Dodaj proszę więcej aktualnych zdjęć także spod maski koniecznie :) Koła strasznie wystają z tyłu, będzie coś niżej albo jakieś poszerzanie błotników ?

Re: Mazda 323F BG K8 '94

PostNapisane: 26 cze 2014, 10:19
przez krzysiek323f bg
No ciekawa ta BG z K8 :D Fakt pierwsza z tym silnikiem, jest ale z 2.5 KL-ZE tylko już nie lata w Polsce :( Pozdrawiam :)

Re: Mazda 323F BG K8 '94

PostNapisane: 26 cze 2014, 16:30
przez antek_92
walnij poszerki nadkoli i po klopocie z kolami...

PostNapisane: 28 cze 2014, 15:22
przez wilusjdm
antek_92 napisał(a):walnij poszerki nadkoli i po klopocie z kolami...

Dobrze gada <spoko>
Swoją drogą szacun takiego przeszczepu

PostNapisane: 28 cze 2014, 16:17
przez mazda0610
Dzięki
Ale poszerzenia są zgodne z przepisami ??

Re: Mazda 323F BG K8 '94

PostNapisane: 28 cze 2014, 16:32
przez k1bic93
tak zgodne
jeżeli opona nie wychodzi poza nadkole jest ok :)

PostNapisane: 28 cze 2014, 17:11
przez mazda0610
a od czego bym mógł takie nadkola dopasować albo z czego zrobić żeby było to wytrzymałe i jakoś wyglądało jeszcze :)

PostNapisane: 28 cze 2014, 20:06
przez k1bic93

PostNapisane: 28 cze 2014, 20:52
przez witek
k1bic93 nie żeby coś ale paskudnie te nadkola wyglądają :D

PostNapisane: 28 cze 2014, 21:13
przez mazda0610
z przodu niedużo ok 1cm a z tyłu 5cm tylko nie wiem czy poszerzenie starczy do dołu zderzaka
pomysł dobry dzięki za link

PostNapisane: 28 cze 2014, 23:31
przez k1bic93
witek jeden lubi jak mu nogi śmierdzą a drugi lubi czekoladę :D
mi też zbytnio nie pasują ale najtańsze rozwiązanie żeby pojeździł przez jakiś czas ;)

z przodu da rade naciągnąć jeszcze ale z tyłu szlifierka kawał blachy i spawarka wtedy wedle uznania będziesz miał tyle że trochę czasu trzeba spędzić nad tym :)

PostNapisane: 2 lip 2014, 12:29
przez czarek1991
Te plastikowe nadkola mozna jeszcze pomalowac w kolor budy i niebyloby tak zle :P

Re: Mazda 323F BG K8 '94

PostNapisane: 3 lip 2014, 11:43
przez PeKa
Osobiście cofnąłbym czas o 2 lata w tym przypadku i tam się zatrzymał. Z tymi soczewkami wygląda jak upośledzona :] Stickery... czasami sa spoko, tu mi nie pasują, nie współgraja z niczym, ot tak wklejone i juz. Zderzak tez nie w mym guscie, kojarzy mi sie z "tuningowanymi" E36 i Calibrami spod remizy. Za szeroką stal meeega <spoko> Fakt, trzeba ją deczko schować i jest cacy. Takie moje zdanie ;) Powodzenia w dalszych pracach :)

PostNapisane: 3 lip 2014, 17:23
przez michaelB
Świetny projekt, nieprzeciętny i z pompą <spoko> Powodzenia w dalszych modach.

Re: Mazda 323F BG K8 '94

PostNapisane: 3 lip 2014, 21:38
przez mlody1921
Pitolicie poszerzenia dobrze założone są lux patrzcie tu w BG są prze

http://www.clubprotege.com/forum/showth ... -omgwtfbbq

PostNapisane: 4 lip 2014, 09:47
przez waldi944
ŚWIATŁA PRZEDNIE MASZ Z PUNTO 2?

Re: Mazda 323F BG K8 '94

PostNapisane: 13 lip 2014, 18:11
przez mazda0610
Jak przerobić licznik elektroniczny od Mazdy MX3 V6 do 323f bg problem polega na tym że Fka miała linkę a K8 nie ma linki tylko elektryczny napęd licznika. Obrotomierz działa ale przekłamuje o 1000 obrotów a prędkościomierz nie działa. Myślałem że jak kupie licznik od MX3 V6 to wystarczy że podłącze ale jednak się nie da bo ma inaczej ścieżki i obawiam się że jak podłącze do może dać jakieś zwarcie. Proszę o radę albo pomysł lub schemat podłączenia.

Re: Mazda 323F BG K8 '94

PostNapisane: 18 lip 2014, 08:03
przez rafał88
No bo jak nie ma linki to komp bierze dane z abs albo z czujnika"ślimaka " w skrzyni :)

PostNapisane: 18 lip 2014, 08:12
przez witek
arafal21 dobrze mówi ;) w skrzyni masz czujnik prędkości, ten przez który wlewa się olej, więc musisz wziąć schematy w rękę i popatrzeć na jakie piny w ECU są sygnały z czujnika, jak je podasz to znajdź na jakich pinach są wychodzące z ECU i pociągnij je do licznika :)