jaaco napisał(a):Ciesz się że to tylko ABS, ja zrobiłem swapa
Wiem jaaco, śledze temat na bieżąco i kibicuję. Uciesze się jak dowiem się dlaczego świeci, a jeszcze bardziej jak przestanie
Andrzeju wszystko będzie do zrobienia z blacharki. Chce pojeździć przez wakacje, potem na jesień/zime obrać kierunek garaż. Jeśli nie znajdę nic sensownego w Krk, wróci do Ostr.
Klapy poszukam używanej, może trafi się coś w lepszym stanie. Ciśnienia nie ma na to, także można polować.
Nie mogłem się oprzeć pokusie i zmierzyłem na całym aucie grubość lakieru. Wygląda na to, że prawa strona mogła mieć jakąś przygodę. Reszta wygląda na serie. Pomiar w kilku miejscach na elemencie.
maska: 160μm, 150μm, 170μm, 160μm
lewe przednie nadkole: 140μm, 130μm, 110μm
lewe drzwi góra: 140μm, 130μm, 120μm, 120μm
lewe drzwi dół: 120μm, 130μm, 120μm
lewy tył góra: 150μm, 180μm, 150μm
lewy tył dół: 120μm, 130μm, 150μm
lewy słupek przy klapie: 130μm, 140μm
lewa "listwa" nad szybami: 90μm, 80μm, 100μm
klapa bagażnika góra: 120μm, 120μm, 150μm
klapa bagażnika dół: 120μm, 90μm, 110μm, 130μm
prawy tył góra: 120μm, 110μm, 160μm, 120μm
prawy tył dół: 170μm, 180μm
prawe drzwi góra: 150μm, 200μm, 270μm, 210μm
prawe drzwi dół: 330μm, 250μm, 250μm
prawe przednie nadkole: 270μm, 240μm, 150μm
Nie można mi dawać takich zabawek do rąk, dobrze że bateria padła