Mazda 323 BG B3 '94 LX

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez dabek8820 » 18 gru 2014, 13:01

do ziemi ją i konkret:)
Początkujący
 
Od: 23 maja 2013, 16:03
Posty: 18
Skąd: komarów-osada, zamość
Auto: 323 BG 1,6 16v

Postprzez Grigori » 18 gru 2014, 14:14

Ledy wywale ale musze mieć listwy pod lampy bo te juz niestety sie nie nadają Piotr89 uśmiechne sie do ciebie :D po listwy no i z tym spawaniem maski . Jeszcze dokładka do zderzaka wiem że od laguny bedzie pasował i szukam takiego. A co to za kratka aluminiowa która dałeś do zderzaka?. gleba hmm co to do tego trzeba (gwiny narazie odpada :P ) tak żeby nie uszkodzic amorow wystarcza sprężyny obniżające a może macie jakis pomysł albo sprężyny od czegoś innego tak jak pisaliście -35. :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 mar 2014, 13:06
Posty: 341 (3/1)
Skąd: Lublin/Czerniejów
Auto: Mazda 323 BG GLX 4WD 89r. 1.8 dohc

Postprzez DARO MAZDA 323 » 18 gru 2014, 15:54

Używane sprężyny można już od 200 250 zł kupić obniżające . Nowe MTS koło 400 zł.
Poszukaj w necie czasem ktoś tez sprzedaje na forum .
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 mar 2013, 11:44
Posty: 2865 (9/62)
Skąd: Wrocław
Auto: GOLF VII Kombi TDI CR-115 KM

Postprzez Grigori » 19 gru 2014, 20:08

:D taki mam plan copowiecie ? Robione na szybko.
Załączniki
mazda.jpg
:D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 mar 2014, 13:06
Posty: 341 (3/1)
Skąd: Lublin/Czerniejów
Auto: Mazda 323 BG GLX 4WD 89r. 1.8 dohc

Postprzez Cukierek » 19 gru 2014, 21:48

Maluj zderzak i maskę oraz obowiązkowo obniż. Ja w mojej mam sprężyny H&R.
www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
Forumowicz
 
Od: 24 kwi 2005, 21:35
Posty: 1822 (0/2)
Skąd: Brodnica
Auto: 323 BG GT Turbo BPT FWD, Toyota Yaris Hybrid '17,FSR Tarpan

Postprzez czarek1991 » 19 gru 2014, 23:11

Zderzak tak, wloty na masce nie :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sty 2012, 16:09
Posty: 1404 (4/6)
Skąd: Radom
Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL

Postprzez BratCukierka » 19 gru 2014, 23:20

zderzak przed lift jest bardzo fajny (sam mam w zapasie taki – tyle że z ori dokładką), ale osobiście nie podoba mi się połączenie zderzaka GT + wlotów GTR... Jedynie ze zderzakiem i grillem od GTR wygląda to dobrze... no i wtedy obowiązkowo szerokie listwy ;)

a poza tym... rzucaj czym prędzej bagietkę na glebę :P
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 20:21
Posty: 3953
Skąd: Brodnica
Auto: Toyota Yaris Hybrid '19

Postprzez djakob » 20 gru 2014, 11:49

Nie dawałbym wlotów z GTR-a, nie wygląda to za dobrze :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 maja 2011, 15:04
Posty: 807
Skąd: Cieszyn
Auto: 3 BK 2.0 150km '06
MR2 SW20 '92
WRX STI '11

Postprzez emasik » 20 gru 2014, 15:52

a moze dac zderzak caly na czerwono i listwy boczne tez :> ? maska z wlotami nie pasuje jak na moje
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2013, 14:39
Posty: 38
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 92r

Postprzez Grigori » 20 gru 2014, 16:43

Co do malowania to chciał bym odejść od całosci na czerwono nie pasuje mi to :) . A co do maski od GT-R to chyba zrezygnuje :( jak wróce do domu to ja założę żeby zobaczyć jak to wygląda i dam foty maska jest czarna. Szukam narazie dokładki i pomału rozglądam sie za sprężynami :D .
Załączniki
mazda kopia.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 mar 2014, 13:06
Posty: 341 (3/1)
Skąd: Lublin/Czerniejów
Auto: Mazda 323 BG GLX 4WD 89r. 1.8 dohc

Postprzez Cukierek » 20 gru 2014, 22:19

Wiadomo że maska najlepiej pasuje z pełnym pakietem GTR, który u mnie z przodu będzie wyglądał tak:
Obrazek
Do tego dochodzi kompletny zderzak tył, szerokie listwy, nakładki na nadkola, spojlery na klapę, oraz progi.
U Ciebie można ogarnąć przedni zderzak, lekka gleba i dobre klasyczne koło.
Gdybyś chciał się pozbyć maski to odezwij się do mnie.
www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
Forumowicz
 
Od: 24 kwi 2005, 21:35
Posty: 1822 (0/2)
Skąd: Brodnica
Auto: 323 BG GT Turbo BPT FWD, Toyota Yaris Hybrid '17,FSR Tarpan

Postprzez Grigori » 22 gru 2014, 15:21

wizualizacja
Załączniki
zmiana1.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 mar 2014, 13:06
Posty: 341 (3/1)
Skąd: Lublin/Czerniejów
Auto: Mazda 323 BG GLX 4WD 89r. 1.8 dohc

Postprzez Grigori » 10 sty 2015, 21:58

Zabrałem sie za progi po wycięciu i wyczyszczeniu całości wygląda naprawdę dobrze :D . Narazie jedna strona w poniedziałek zabieramy sie za drugą a potem jeszcze kilka drobnych miejsc. I jak zostanie funduszy pomaluje zderzak i lotkę.
cd nastąpi. :D

Aaa i czyszczenie układu chłodzenia i wymiana płyny oraz termostatu :)
Załączniki
1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 mar 2014, 13:06
Posty: 341 (3/1)
Skąd: Lublin/Czerniejów
Auto: Mazda 323 BG GLX 4WD 89r. 1.8 dohc

Postprzez DARO MAZDA 323 » 12 sty 2015, 11:58

Pięknie idzie robota do przodu.
Dobrze zakonserwuj profile zamknięte zanim zamkniesz progiem.
Lej tyle mazidła , aż będzie samo wypływało.
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 mar 2013, 11:44
Posty: 2865 (9/62)
Skąd: Wrocław
Auto: GOLF VII Kombi TDI CR-115 KM

Postprzez Piotr89 » 12 sty 2015, 14:33

Przynajmniej wewnętrzne poszycie nienaruszone zębem czasu <spoko>
Tak jak Darek pisze, solidna konserwacja na dobrych środkach i będziesz miał spokój na długo.
Na koniec daj fluidol we wszystkie profile zamknięte i będzie dobrze. Chociaż podobno smar karabinowy też robi swoje, wypiera wodę a przez co utrudnia powstawanie rdzy.
Benzin im Blut
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2011, 00:16
Posty: 2362 (23/27)
Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99

Postprzez Grigori » 12 sty 2015, 22:28

Progi już na miejscu pospawane i po szpachlowane. Zderzak sklejony i również jest już przygotowany do malowania tak jak wyżej na fotkach. Konserwacja oczywiście że bedzie !!! :D tak żeby wyszła wszystkimi dziurami :) jutro myślę że chłopaki dadzą podkład na progi i zderzak. Potem palowanie i jeszcze dam baranka na nadkola całe i będzie super :) a jutro pomaluje lotkę na czarny mat :D.
Załączniki
22.jpg
11.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 mar 2014, 13:06
Posty: 341 (3/1)
Skąd: Lublin/Czerniejów
Auto: Mazda 323 BG GLX 4WD 89r. 1.8 dohc

Postprzez DARO MAZDA 323 » 13 sty 2015, 16:47

Już prawie jak GT – czekam na efekt końcowy.
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 mar 2013, 11:44
Posty: 2865 (9/62)
Skąd: Wrocław
Auto: GOLF VII Kombi TDI CR-115 KM

Postprzez Grigori » 14 sty 2015, 15:19

Zaszalałem i zadzwoniłem do serwisu mazdy w Lublinie :D aby zapytaćsie czy posiadają prawą kratke do zderzaka od GT po pierwsze jak powiedzieli że tak, to mi szczena opadła <nie powiem> a jak powiedzieli cene to sie zaśmiałem :D 220zł <glupek2>
To tak dla informacji ;P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 mar 2014, 13:06
Posty: 341 (3/1)
Skąd: Lublin/Czerniejów
Auto: Mazda 323 BG GLX 4WD 89r. 1.8 dohc

Postprzez DARO MAZDA 323 » 14 sty 2015, 16:42

Towar mocno deficytowy . Zderzak jak jest nie kompletny to jego wartość spada nawet do 50 % .
I masz zaślepka droższa niż zderzak :)
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 mar 2013, 11:44
Posty: 2865 (9/62)
Skąd: Wrocław
Auto: GOLF VII Kombi TDI CR-115 KM

Postprzez misiak89-89 » 14 sty 2015, 18:23

I tak w ASO dużo droższe są listwy na słupek zew. :P
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 18:01
Posty: 1804 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy