Mazda 323 BG B3 '94 LX
Ledy wywale ale musze mieć listwy pod lampy bo te juz niestety sie nie nadają Piotr89 uśmiechne sie do ciebie po listwy no i z tym spawaniem maski . Jeszcze dokładka do zderzaka wiem że od laguny bedzie pasował i szukam takiego. A co to za kratka aluminiowa która dałeś do zderzaka?. gleba hmm co to do tego trzeba (gwiny narazie odpada ) tak żeby nie uszkodzic amorow wystarcza sprężyny obniżające a może macie jakis pomysł albo sprężyny od czegoś innego tak jak pisaliście -35.
Używane sprężyny można już od 200 250 zł kupić obniżające . Nowe MTS koło 400 zł.
Poszukaj w necie czasem ktoś tez sprzedaje na forum .
Poszukaj w necie czasem ktoś tez sprzedaje na forum .
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Maluj zderzak i maskę oraz obowiązkowo obniż. Ja w mojej mam sprężyny H&R.
www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
Zderzak tak, wloty na masce nie
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
zderzak przed lift jest bardzo fajny (sam mam w zapasie taki – tyle że z ori dokładką), ale osobiście nie podoba mi się połączenie zderzaka GT + wlotów GTR... Jedynie ze zderzakiem i grillem od GTR wygląda to dobrze... no i wtedy obowiązkowo szerokie listwy
a poza tym... rzucaj czym prędzej bagietkę na glebę
a poza tym... rzucaj czym prędzej bagietkę na glebę
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
Nie dawałbym wlotów z GTR-a, nie wygląda to za dobrze
- Od: 9 maja 2011, 15:04
- Posty: 807
- Skąd: Cieszyn
- Auto: 3 BK 2.0 150km '06
MR2 SW20 '92
WRX STI '11
Co do malowania to chciał bym odejść od całosci na czerwono nie pasuje mi to . A co do maski od GT-R to chyba zrezygnuje jak wróce do domu to ja założę żeby zobaczyć jak to wygląda i dam foty maska jest czarna. Szukam narazie dokładki i pomału rozglądam sie za sprężynami .
Wiadomo że maska najlepiej pasuje z pełnym pakietem GTR, który u mnie z przodu będzie wyglądał tak:
Do tego dochodzi kompletny zderzak tył, szerokie listwy, nakładki na nadkola, spojlery na klapę, oraz progi.
U Ciebie można ogarnąć przedni zderzak, lekka gleba i dobre klasyczne koło.
Gdybyś chciał się pozbyć maski to odezwij się do mnie.
Do tego dochodzi kompletny zderzak tył, szerokie listwy, nakładki na nadkola, spojlery na klapę, oraz progi.
U Ciebie można ogarnąć przedni zderzak, lekka gleba i dobre klasyczne koło.
Gdybyś chciał się pozbyć maski to odezwij się do mnie.
www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
Zabrałem sie za progi po wycięciu i wyczyszczeniu całości wygląda naprawdę dobrze . Narazie jedna strona w poniedziałek zabieramy sie za drugą a potem jeszcze kilka drobnych miejsc. I jak zostanie funduszy pomaluje zderzak i lotkę.
cd nastąpi.
Aaa i czyszczenie układu chłodzenia i wymiana płyny oraz termostatu
cd nastąpi.
Aaa i czyszczenie układu chłodzenia i wymiana płyny oraz termostatu
Pięknie idzie robota do przodu.
Dobrze zakonserwuj profile zamknięte zanim zamkniesz progiem.
Lej tyle mazidła , aż będzie samo wypływało.
Dobrze zakonserwuj profile zamknięte zanim zamkniesz progiem.
Lej tyle mazidła , aż będzie samo wypływało.
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Przynajmniej wewnętrzne poszycie nienaruszone zębem czasu
Tak jak Darek pisze, solidna konserwacja na dobrych środkach i będziesz miał spokój na długo.
Na koniec daj fluidol we wszystkie profile zamknięte i będzie dobrze. Chociaż podobno smar karabinowy też robi swoje, wypiera wodę a przez co utrudnia powstawanie rdzy.
Tak jak Darek pisze, solidna konserwacja na dobrych środkach i będziesz miał spokój na długo.
Na koniec daj fluidol we wszystkie profile zamknięte i będzie dobrze. Chociaż podobno smar karabinowy też robi swoje, wypiera wodę a przez co utrudnia powstawanie rdzy.
-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
Progi już na miejscu pospawane i po szpachlowane. Zderzak sklejony i również jest już przygotowany do malowania tak jak wyżej na fotkach. Konserwacja oczywiście że bedzie ! tak żeby wyszła wszystkimi dziurami jutro myślę że chłopaki dadzą podkład na progi i zderzak. Potem palowanie i jeszcze dam baranka na nadkola całe i będzie super a jutro pomaluje lotkę na czarny mat .
Już prawie jak GT – czekam na efekt końcowy.
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Zaszalałem i zadzwoniłem do serwisu mazdy w Lublinie aby zapytaćsie czy posiadają prawą kratke do zderzaka od GT po pierwsze jak powiedzieli że tak, to mi szczena opadła a jak powiedzieli cene to sie zaśmiałem 220zł
To tak dla informacji
To tak dla informacji
Towar mocno deficytowy . Zderzak jak jest nie kompletny to jego wartość spada nawet do 50 % .
I masz zaślepka droższa niż zderzak
I masz zaślepka droższa niż zderzak
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
I tak w ASO dużo droższe są listwy na słupek zew.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości