Mazda 323 BG B3 '94 LX
Napisane: 11 kwi 2014, 14:07
Witam, wszystkich od Lutego 2014 zostałem posiadaczem Czerwonej BG, szukałem jakiegoś samochodu który przykuje moją uwagę nawet nie myślałem o maździe a tu jedno zdjęci po chwili dzwoniłem do faceta a parę godzin później wracałem ją do domu . Po drodze urwał się pasek od alternatora zonk przyjechałem rano i założyłem nowy
Po kilku latach używania i przejechaniu prawie 100 tyś kim uważam że ... Kocham to auto .
Mazda 323 BG
Data produkcji: 05.07.1993
Kolor zewnętrzny: SQ Blaze czerwony
B3 1.3 16V – 75km
1994r. na rynku Niemieckim
2004r. sprowadzona do Polski
Wyposażenie Podstawowe:
– el. szyberdach szklany
– wspomaganie kierownicy
Nagłośnienie
--radio PANASONIC 1622 JDM
--przód zregenerowano serie + Sinuslive NEO 25s Tweetery
--tył zregenerowano seria
Modyfikacje:
– radio PANASONIC 1622 OEM
– klimatyzacja AC/ECO OEM
– el.lusterka GT / GTX / GTR
– felgi aluminiowe GT / GTX
– zderzak przedni przed lift GT / GTX
– grill z halogenami GTR
– spoiler górny ze światłem stopu GTR
– spoiler dolny GTX/GTR
– szyby boczne przednie i tylne brązowe GT/GTX
– kierownica MOMO mazda GTR
– skórzana gałka zmiany biegów OEM mazda 323 BJ
– oryginalne fotele + kanapa + boczki GTR skaj+ alcantara z wersji Szwajcarskiej / Japonia / Australia
– tunel środkowy ze schowkiem + Cup Holder
– podłokietnik z miejscami na przyciski podgrzewanych siedzeń
– przyciski podgrzewanych siedzeń
– elektryczny panel nawiewu z przyciskami GTR/Astiny
– rozpórka GTR
– spryskiwacze reflektorów ( przycisk, zbiornik z pompkami, spryskiwacze ) OEM
Plany:
– Leży i czeka -- 1.8 16v dohc GT na SWAP
– Leży i czeka-- Skrzynia od GT
– Leży i czeka-- SWPA hamulców + zwrotnic z 323f BA GT 5x114.3 ( regenerowane )
– Leży i czeka-- FELGI JDM OEM ORYGINALNE Mazda z Mazdy RX7 1989r. Dla Mazdy specjalnie
w celu obniżenia wagi Mazdy RX7 cabrio.
Producent BBS RG ( G oznacza niemieckie słowo G eschmieded, co oznacza kute )
Rozmiar 15 cali, 5x114,3, 6 i 1/2JJ ET40
– Leży i czeka-- Lotka z trzecim światłem stopu z GTR
– Leży i czeka-- Przyciski do podgrzewanych siedzeń
– Leży i czeka-- Spryskiwacze reflektorów ( przycisk, zbiornik z pompkami, spryskiwacze ) OEM
Silnik:
-1.3 V16
-przejechane 169 tyś (w Niemczech serwisowany udokumentowane 90 tyś Polska 79 tyś)
-jednostka na LPG, założony w Polsce w 2005r. – legalizacja butli do 2025r.
-18.12.2014 179tyś
-17.05.2015 186tyś
-30.03.2016 206 tyś
-02.03.2017 228tyś
-01.12.2017 253tyś
-19.04.2018 286tyś
Wymieniłem to co było konieczne od
2014r.
– tarcze TRW + klocki
– kompletny wydech
– kompletna regeneracja alternatora
– progi na nowe
2015r.
– cylinderek prawy
– Kayaba+osłony+odboje+poduszki na tył
– przewody hamulcowe stalowe sypiące się w palcach wymienione na miedziane
– nowe przewody elastyczne
– tylne bębny po wymianie okładzin, cylinderków, zestawów sprężynek
– wymieniony prawy sworzeń i prawa końcówka kierownicza
– wymienione łożyska piast przednich
– wymieniony lewy przedni przegub
– wymieniony płyn hamulcowy i płyn wspomagania
– poprawiony wydech
– wymienione zestawy naprawcze w zaciskach przednich
– zbieżność
2017r.
– wymieniony ojej na MOTUL
– wymienione świece
– wymienione kable
– wymienione filtry
– klocki
– płyn chłodniczy ( wymieniony ) + termostat
Wymieniona co roku:
-płyny
-olej
-wszystkie paski ( jak trzeba )
-świece, kable( co dwa )
-filtry
Mazda sprowadzony pod koniec 2004
Pierwszy właściciel mechanik w Polsce 2004 – 2011
Drugi 2011 -2014 i przez te lata nie miała przeglądu ponoć stała w garażu
Po stacji diagnostycznej okazało się że to może być prawda
Czyli mało ją wytłukli po Polskich drogach
Po kilku latach używania i przejechaniu prawie 100 tyś kim uważam że ... Kocham to auto .
Mazda 323 BG
Data produkcji: 05.07.1993
Kolor zewnętrzny: SQ Blaze czerwony
B3 1.3 16V – 75km
1994r. na rynku Niemieckim
2004r. sprowadzona do Polski
Wyposażenie Podstawowe:
– el. szyberdach szklany
– wspomaganie kierownicy
Nagłośnienie
--radio PANASONIC 1622 JDM
--przód zregenerowano serie + Sinuslive NEO 25s Tweetery
--tył zregenerowano seria
Modyfikacje:
– radio PANASONIC 1622 OEM
– klimatyzacja AC/ECO OEM
– el.lusterka GT / GTX / GTR
– felgi aluminiowe GT / GTX
– zderzak przedni przed lift GT / GTX
– grill z halogenami GTR
– spoiler górny ze światłem stopu GTR
– spoiler dolny GTX/GTR
– szyby boczne przednie i tylne brązowe GT/GTX
– kierownica MOMO mazda GTR
– skórzana gałka zmiany biegów OEM mazda 323 BJ
– oryginalne fotele + kanapa + boczki GTR skaj+ alcantara z wersji Szwajcarskiej / Japonia / Australia
– tunel środkowy ze schowkiem + Cup Holder
– podłokietnik z miejscami na przyciski podgrzewanych siedzeń
– przyciski podgrzewanych siedzeń
– elektryczny panel nawiewu z przyciskami GTR/Astiny
– rozpórka GTR
– spryskiwacze reflektorów ( przycisk, zbiornik z pompkami, spryskiwacze ) OEM
Plany:
– Leży i czeka -- 1.8 16v dohc GT na SWAP
– Leży i czeka-- Skrzynia od GT
– Leży i czeka-- SWPA hamulców + zwrotnic z 323f BA GT 5x114.3 ( regenerowane )
– Leży i czeka-- FELGI JDM OEM ORYGINALNE Mazda z Mazdy RX7 1989r. Dla Mazdy specjalnie
w celu obniżenia wagi Mazdy RX7 cabrio.
Producent BBS RG ( G oznacza niemieckie słowo G eschmieded, co oznacza kute )
Rozmiar 15 cali, 5x114,3, 6 i 1/2JJ ET40
– Leży i czeka-- Lotka z trzecim światłem stopu z GTR
– Leży i czeka-- Przyciski do podgrzewanych siedzeń
– Leży i czeka-- Spryskiwacze reflektorów ( przycisk, zbiornik z pompkami, spryskiwacze ) OEM
Silnik:
-1.3 V16
-przejechane 169 tyś (w Niemczech serwisowany udokumentowane 90 tyś Polska 79 tyś)
-jednostka na LPG, założony w Polsce w 2005r. – legalizacja butli do 2025r.
-18.12.2014 179tyś
-17.05.2015 186tyś
-30.03.2016 206 tyś
-02.03.2017 228tyś
-01.12.2017 253tyś
-19.04.2018 286tyś
Wymieniłem to co było konieczne od
2014r.
– tarcze TRW + klocki
– kompletny wydech
– kompletna regeneracja alternatora
– progi na nowe
2015r.
– cylinderek prawy
– Kayaba+osłony+odboje+poduszki na tył
– przewody hamulcowe stalowe sypiące się w palcach wymienione na miedziane
– nowe przewody elastyczne
– tylne bębny po wymianie okładzin, cylinderków, zestawów sprężynek
– wymieniony prawy sworzeń i prawa końcówka kierownicza
– wymienione łożyska piast przednich
– wymieniony lewy przedni przegub
– wymieniony płyn hamulcowy i płyn wspomagania
– poprawiony wydech
– wymienione zestawy naprawcze w zaciskach przednich
– zbieżność
2017r.
– wymieniony ojej na MOTUL
– wymienione świece
– wymienione kable
– wymienione filtry
– klocki
– płyn chłodniczy ( wymieniony ) + termostat
Wymieniona co roku:
-płyny
-olej
-wszystkie paski ( jak trzeba )
-świece, kable( co dwa )
-filtry
Mazda sprowadzony pod koniec 2004
Pierwszy właściciel mechanik w Polsce 2004 – 2011
Drugi 2011 -2014 i przez te lata nie miała przeglądu ponoć stała w garażu
Po stacji diagnostycznej okazało się że to może być prawda
Czyli mało ją wytłukli po Polskich drogach