MAZDA 323F BG GT 1.8 DOHC 91' RENOWACJA, Żółte tabilce
Wow, wiekszosc czesci OE to stan będzie jak z fabryki Lusterka sa tez elektrycznie składane?
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
Stary jesteś wielki :–) . Kłaniam się nisko i zbieram szczękę z podłogi :-D!!!!. Przepiękna Madzia . Ja w moją Madzię też nie żałuję kasy , bo prawdziwy pasjonat dba o swoje auto lepiej niż o siebie .
Światełka już zrobione ramki do clear-ów dopasowne, oryginalne lampy są węższe w głębi, wymiar szkła za to jest taki sam. Rameczki dodatkowo zostały wypiaskowane i polakierowane proszkowo. Tylne światła w miejscu p.mgłowych mają pozycję i stop ale p.mgłowy też jest Ogólnie moim zdaniem dużo lepiej się prezentuje
- Od: 14 kwi 2013, 00:57
- Posty: 80
- Skąd: Krosno
- Auto: MAZDA 323F BG GT 1.8 DOHC 91'
Witam, nadarzyła mi się okazja nabyć nowe sprzęgło XTR Racing Stage 2 do mocy 320KM i momentu 380NM. Jak obecne poleci to może w przyszłym roku nowe się doczeka
– Bardzo mocny docisk z porządnymi sprężynami
– Tarcza z włókien węglowych i kewlarem
– Łożysko oporowe na zamach + wyciskowe
Tak dla porównania fabryczny docisk:
– Bardzo mocny docisk z porządnymi sprężynami
– Tarcza z włókien węglowych i kewlarem
– Łożysko oporowe na zamach + wyciskowe
Tak dla porównania fabryczny docisk:
- Od: 14 kwi 2013, 00:57
- Posty: 80
- Skąd: Krosno
- Auto: MAZDA 323F BG GT 1.8 DOHC 91'
ogólnie nie polecam tego producenta. Widziałem już tarcze i dociski które rozpadły się w kawałki.
Skoro masz skrzynie z gteka to trzeba było pójść w docisk z KLa i tarczę obitą kevlarem. U mnie to wytrzymuje 400KM/400NM, a docisk nie jest przesadnie twardy, a co za tym idzie pozostałe podzespoły (jak np. łożysko oporowe, wysprzęglik itp.) nie dostają w pupę.
Dodatkowo masz tarczę bez sprężynek co wg. mnie jest przegięciem jeżeli chcesz używac auta na co dzień i nie masz 600NM+
Skoro masz skrzynie z gteka to trzeba było pójść w docisk z KLa i tarczę obitą kevlarem. U mnie to wytrzymuje 400KM/400NM, a docisk nie jest przesadnie twardy, a co za tym idzie pozostałe podzespoły (jak np. łożysko oporowe, wysprzęglik itp.) nie dostają w pupę.
Dodatkowo masz tarczę bez sprężynek co wg. mnie jest przegięciem jeżeli chcesz używac auta na co dzień i nie masz 600NM+
- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Nigdy nie używałem części tej firmy więc na jakość niemoge się wypowiedzieć, fakt sprzęgło na pewno będzie chodzić ciężej i dostawać zrywu, a nie ruszać maślano. Ale co tam do puki na własnej skórze nie doswiadcze to nigdy się nie dowiem :–)
- Od: 14 kwi 2013, 00:57
- Posty: 80
- Skąd: Krosno
- Auto: MAZDA 323F BG GT 1.8 DOHC 91'
Spoko loko, tylko żeby się później nie skończyło na uszkodzonym silniku/skrzyni, bo byłoby szkoda.. No ale jak chcesz testować takie wynalazki to luz
Swoją drogą masz jakieś konkretne plany że takie sprzęgło wrzucasz?
Swoją drogą masz jakieś konkretne plany że takie sprzęgło wrzucasz?
- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Konkretne plany... Planów jest wiele ale co z nich wyjdzie to się zobaczy. Na obecnym sprzęgle zrobiłem zaledwie. 24 k km i jest już bardzo kiepskie a dość mocno je oszczedzalem. To sprzęgło nie kupiłem dla wyglupow tylko wlasnie z myślą żeby dłużej na nim jeździć. Jak wyjdzie w praktyce to sie okaże najwyżej wywale albo sprzedam
- Od: 14 kwi 2013, 00:57
- Posty: 80
- Skąd: Krosno
- Auto: MAZDA 323F BG GT 1.8 DOHC 91'
Kocham takich wariatów, zrobić coś co cieszy oko nie tylko właściciela ale i innych -bezcenne. Też tak mam i mam nadzieję , że z wiosną przyjdzie nowa gotówka a na dalsze prace
Widziałem ją dzisiaj na na festiwalu rzeszowskim clean pod maską robi mega wrażenie a zwłaszcza detale Odpowiadam za relację wideo z tej imprezy i przy okazji porobiłem pare ujeć z Twoją BG
- Od: 15 gru 2013, 21:33
- Posty: 244
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mazda 323 BG B3 / LOWERED BG
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości