MAZDA 323F BG GT 1.8 DOHC 91' RENOWACJA, Żółte tabilce
silnik wygląda mega
- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Tak żeby się nie rozpisywać silnik od dzisiaj już jest zamontowany wreszcie po 8-iu miesiącach znowu na swoim miejscu. Zostało tylko skończyć instalację elektryczną, założyć półośki, zrobić dolot i wydech. Co do komentarzy to odpowiem krótko
jaaco wątpię żeby ktoś go kupił a tak z ciekawości ile dajesz? , arafal21 sprostuję bo jak dla mnie efekt jest o ja pie...ole, co do porno o ile w dobrym znaczeniu to też mnie rusza, i moja największa bolączka nie tyle co was ale mnie razi ta podłoga postaram się jak najszybciej za to zabrać ale jedno jest pewne na pewno nie skończy na złomie.
Tak troszkę dla humoru kilka fotek. Jako skończę wszystko pod maską to wtedy dodam zdjęcia.
jaaco wątpię żeby ktoś go kupił a tak z ciekawości ile dajesz? , arafal21 sprostuję bo jak dla mnie efekt jest o ja pie...ole, co do porno o ile w dobrym znaczeniu to też mnie rusza, i moja największa bolączka nie tyle co was ale mnie razi ta podłoga postaram się jak najszybciej za to zabrać ale jedno jest pewne na pewno nie skończy na złomie.
Tak troszkę dla humoru kilka fotek. Jako skończę wszystko pod maską to wtedy dodam zdjęcia.
- Od: 14 kwi 2013, 00:57
- Posty: 80
- Skąd: Krosno
- Auto: MAZDA 323F BG GT 1.8 DOHC 91'
Witam jak na dzień dzisiejszy prace przy Mazdzie prawie dobiegły końca, wpadł wreszcie wyczekiwany koreczek
Jak obiecałem podaję listę części i kosztów jakie poniosłem od 2013 wypiszę wszystko co zakupiłem. Może niczego nie zapomniałem
-Tarcza sprzęgła – 155
-Docisk sprzęgła – 70
-Łożysko oporowe – 85
-Semeringi półosi – 24
-Osłony przegubów z – 36
-Napinacz paska rozrządu – 60
-Rolka paska rozrządu – 67
-Pasek rozrządu – 65
-Wyłącznik wentylatora – 58
-Uszczelka pokrywy zaworów – 32
-Pasek alternator – 23
-Pasek pompa – 19
-Łożyska amortyzatora – 100
-Łączniki stabilizatora P – 60
-Sworzeń wahacza 2szt – 80
-Osłony przegubów w – 80
-Filtr paliwa – 46
-Filtr oleju – 17
-Linka ręcznego 2szt – 140
-Poduszka amortyzatora 2szt – 220
-Linka ręcznego krótka -40
-Olej Motul – 117
-Olej ATF Dextron II – 112
-Tarcze + klocki przód – 173
-Tarcze + klocki tył – 156
-Zestaw naprawczy zacisków – 206
-Płyn Dynagel – 50
-Lampy postojow – 115
-Opony zimowe – 660
-Tłumik końcowy Ulter – 365
-Rura montażowa wydechu – 70
-Chłodnica wody – 240
-Pompa wody – 180
-Semeringi wałków – 40
-Uszczelniacze zaworowe – 112
-Opony Yokohama c.drive – 832
-Prostowanie felg – 200
-Komplet nakrętek do felg – 100
-Części używane ze szrotu – ok300
-Radio JVC KD-X200 – 209
-Tarcze indiglo – 280
-Alu ramki – 65
-Oświetlenie led – 66
-Dywaniki – 88
To jest lista części zakupiona przed kapitalnym remontem silnika.
Teraz to co poszło na kapitalke kiedy to autko stało prawie rok czasu:
-Szlifowanie wału – 280
-Szlifowanie cylindrów – 250
-Szlifowanie głowicy – 250
-Zawory wydechowe – 240
-Zawory ssące – 120
-Prowadnice zaworowe – 80
-Popychacze zaworowe – 800
-Panewki wału – 100
-Panewki korbowodowe – 60
-Tłoki – 400
-Pierścienie – 250
-Uszczelki dołu silnika – 150
-Uszczelki góry silnika – 330
-Złącze elastyczne wydechu – 50
-Kolanko wydechu – 25
-Rura środkowa – 100
-Strumienica – 50
-Uszczelki – 20
-Termostat – 60
-Pasek rozrządu – 65
-Świece – 45
-Filtr oleju – 20
-Płyn dynagel – 50
-Wycieraczki – 34
-Semeringi skrzyni – 65
-Rura wlewu paliwa – 250
-Korek paliwa – 24
-Zbiornik paliwa – 240
-Filtr paliwa – 55
-Guma drążka stabilizatora T – 16
-Łączniki stabilizatora – 60
-Rurka paliwa 8mm – 80
-Rurka paliwa 6mm – 31
-Rurka hamulcowa – 100
-Opaski oringi, węże gumowe – 40
-Blacha aluminiowa – 15
-Akcesoria do hydrografiki – 165
-Filtr odmy – 25
-Kolanko d1spec – 45
-Redukcja d1spec – 18
-Rura aluminiowa – 56
-Wężyki sylikonowe – 40
-Materiały lakiernicze i tak dalej – ok600
-Piaskowanie – 250
-Pakiet FOHA – 500
Podsumowując wszystko to wszyło ok 12.700 zł
Jak obiecałem podaję listę części i kosztów jakie poniosłem od 2013 wypiszę wszystko co zakupiłem. Może niczego nie zapomniałem
-Tarcza sprzęgła – 155
-Docisk sprzęgła – 70
-Łożysko oporowe – 85
-Semeringi półosi – 24
-Osłony przegubów z – 36
-Napinacz paska rozrządu – 60
-Rolka paska rozrządu – 67
-Pasek rozrządu – 65
-Wyłącznik wentylatora – 58
-Uszczelka pokrywy zaworów – 32
-Pasek alternator – 23
-Pasek pompa – 19
-Łożyska amortyzatora – 100
-Łączniki stabilizatora P – 60
-Sworzeń wahacza 2szt – 80
-Osłony przegubów w – 80
-Filtr paliwa – 46
-Filtr oleju – 17
-Linka ręcznego 2szt – 140
-Poduszka amortyzatora 2szt – 220
-Linka ręcznego krótka -40
-Olej Motul – 117
-Olej ATF Dextron II – 112
-Tarcze + klocki przód – 173
-Tarcze + klocki tył – 156
-Zestaw naprawczy zacisków – 206
-Płyn Dynagel – 50
-Lampy postojow – 115
-Opony zimowe – 660
-Tłumik końcowy Ulter – 365
-Rura montażowa wydechu – 70
-Chłodnica wody – 240
-Pompa wody – 180
-Semeringi wałków – 40
-Uszczelniacze zaworowe – 112
-Opony Yokohama c.drive – 832
-Prostowanie felg – 200
-Komplet nakrętek do felg – 100
-Części używane ze szrotu – ok300
-Radio JVC KD-X200 – 209
-Tarcze indiglo – 280
-Alu ramki – 65
-Oświetlenie led – 66
-Dywaniki – 88
To jest lista części zakupiona przed kapitalnym remontem silnika.
Teraz to co poszło na kapitalke kiedy to autko stało prawie rok czasu:
-Szlifowanie wału – 280
-Szlifowanie cylindrów – 250
-Szlifowanie głowicy – 250
-Zawory wydechowe – 240
-Zawory ssące – 120
-Prowadnice zaworowe – 80
-Popychacze zaworowe – 800
-Panewki wału – 100
-Panewki korbowodowe – 60
-Tłoki – 400
-Pierścienie – 250
-Uszczelki dołu silnika – 150
-Uszczelki góry silnika – 330
-Złącze elastyczne wydechu – 50
-Kolanko wydechu – 25
-Rura środkowa – 100
-Strumienica – 50
-Uszczelki – 20
-Termostat – 60
-Pasek rozrządu – 65
-Świece – 45
-Filtr oleju – 20
-Płyn dynagel – 50
-Wycieraczki – 34
-Semeringi skrzyni – 65
-Rura wlewu paliwa – 250
-Korek paliwa – 24
-Zbiornik paliwa – 240
-Filtr paliwa – 55
-Guma drążka stabilizatora T – 16
-Łączniki stabilizatora – 60
-Rurka paliwa 8mm – 80
-Rurka paliwa 6mm – 31
-Rurka hamulcowa – 100
-Opaski oringi, węże gumowe – 40
-Blacha aluminiowa – 15
-Akcesoria do hydrografiki – 165
-Filtr odmy – 25
-Kolanko d1spec – 45
-Redukcja d1spec – 18
-Rura aluminiowa – 56
-Wężyki sylikonowe – 40
-Materiały lakiernicze i tak dalej – ok600
-Piaskowanie – 250
-Pakiet FOHA – 500
Podsumowując wszystko to wszyło ok 12.700 zł
- Od: 14 kwi 2013, 00:57
- Posty: 80
- Skąd: Krosno
- Auto: MAZDA 323F BG GT 1.8 DOHC 91'
Jedni wejdą i powiedzą co za idiota tyle kasy w złoma Ale ja bym zrobił to samo ze swoim jak bym miał tylko nadmiar pieniędzy
SZACUN
SZACUN
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3348 (89/158)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
To trzeba zobaczyć na żywo.
DARO MAZDA 323 napisał(a):To trzeba zobaczyć na żywo.
Byłem, widziałem. Wygląda na żywo lepiej niż na foto
- Od: 8 kwi 2011, 20:15
- Posty: 323 (0/1)
- Skąd: Krosno
- Auto: Mazda 323F Bj 1,5 ZL 1999r.+Stag
Moja Bejota:)
SZACUNEK!!! Inspirujesz! Mnie dziś niestety zaskoczyła w drodze madzia i obawiam się że konieczny będzie remont silnika. Wróciłem do domu zdołowany, poczytałem Twój temat i myślę że to po prostu wyzwanie:) Pozdro wielkie
- Od: 6 paź 2005, 23:41
- Posty: 23
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 323 1.3 16v `93->swap na 1.6 16v:)
323 1.8 BP GT w sumie:)
lekko po bandzie gratki samozaparcia. poskładanie silnika i detale mieżdżą dotrzeć i na hamownie
piekna pieniądze to tylko zecz nabyta potosą by je wydawąc a jak jeszcze na sluszny cel i z pasją to SZACUN chcial bym tak kiedyś swoją zrobic moze mi sie poszczesci czuje ze jak ją skonczysz to bedzie piekny rarytaz z niej
Witam po dłuższej przerwie czas na kilka fotek i nowych fantów
Lekki mini spocik w Rzeszowie później dojechało jeszcze kilka autek
Jakieś 2,5 tyg temu strzelił mi przewód od chłodnicy, na szczęście niecałe 4 km od domu było z górki więc na zgaszonym silniku się dotoczył. Nie chciałem zakładać 20-to letniego używanego więc kupiłem nowy w ASO ( 125zł z przesyłką ). Od razu wymieniłem kopułkę aparatu zapłonowego i palec rozdzielczy, przy okazji wpadła tylna piasta SKF ( 280zł )
Dedykowane świece NGK nie sprawdziły się przy mocniej doprężonym silniku więc wpadły
DENSO K20TT ( przy pomiarze ciśnienia sprężania na każdym cylindrze było dokładnie po 12,5 bara )
Trzeba było jakieś felgi na zimówki no i na szrocie udało mi się nabyć ORI Mazdowskie
ENKEI-e BG z 1989r troszkę trzeba było nad nimi popracować:
-poprostować
-wypiaskować
-polakierować proszkowo
Został jeszcze polakierować dekielki i nabyć nowe nakrętki przelotowe gdyż na obecnych dekielek się nie zatrzaśnie
Koszt felg + lakierowanie i takie tam + opony = 1600 zł tak więc kasa ciągle płynie w mazde
A tutaj takie tam wyrwane z kontekstu
Lekki mini spocik w Rzeszowie później dojechało jeszcze kilka autek
Jakieś 2,5 tyg temu strzelił mi przewód od chłodnicy, na szczęście niecałe 4 km od domu było z górki więc na zgaszonym silniku się dotoczył. Nie chciałem zakładać 20-to letniego używanego więc kupiłem nowy w ASO ( 125zł z przesyłką ). Od razu wymieniłem kopułkę aparatu zapłonowego i palec rozdzielczy, przy okazji wpadła tylna piasta SKF ( 280zł )
Dedykowane świece NGK nie sprawdziły się przy mocniej doprężonym silniku więc wpadły
DENSO K20TT ( przy pomiarze ciśnienia sprężania na każdym cylindrze było dokładnie po 12,5 bara )
Trzeba było jakieś felgi na zimówki no i na szrocie udało mi się nabyć ORI Mazdowskie
ENKEI-e BG z 1989r troszkę trzeba było nad nimi popracować:
-poprostować
-wypiaskować
-polakierować proszkowo
Został jeszcze polakierować dekielki i nabyć nowe nakrętki przelotowe gdyż na obecnych dekielek się nie zatrzaśnie
Koszt felg + lakierowanie i takie tam + opony = 1600 zł tak więc kasa ciągle płynie w mazde
A tutaj takie tam wyrwane z kontekstu
- Od: 14 kwi 2013, 00:57
- Posty: 80
- Skąd: Krosno
- Auto: MAZDA 323F BG GT 1.8 DOHC 91'
Witam po dłuższej przerwie nadszedł najwyższy czas na kompletowanie części do prac blacharsko-lakierniczych
Po 3-ech miesiącach szukania udało mi się nabyć:
– Nowe oryginalne lusterka elektryczne prawe i lewe OE Mazda
– Nowe oryginalne błotniki przednie OE Mazda specjalnie sprowadzane z Włoch
– Nowe błotniki tylne
– Nowe kompletne progi
– Nowa tylna klapa OE Mazda
– Drzwi 3 szt w idealnym stanie czego nie widać na zdjęciach, brakuje mi jeszcze tylko od kierowcy
– Tylna listwa pod światłami w świetnym stanie
– Zderzak przedni idealny (nie zdążyłem umyć) wszystkie uchwyty, zero pęknięć i zarysowań
– Zderzak tył również super stan, otwór po gazie będzie pod dokładką ale i tak zostanie zaślepiony
– Dodatkowo kierownica dostała nową skórę dzięki czemu wygląda genialnie
Dzisiaj wreszcie udało mi się zrobić tylne światła USDM na dniach wrzucę fotki. Zakupione zostały też reflektory typu Clear lecz są nieco szersze obudowy luster i muszę przerobić wewnętrzną ramkę mocującą.
Po 3-ech miesiącach szukania udało mi się nabyć:
– Nowe oryginalne lusterka elektryczne prawe i lewe OE Mazda
– Nowe oryginalne błotniki przednie OE Mazda specjalnie sprowadzane z Włoch
– Nowe błotniki tylne
– Nowe kompletne progi
– Nowa tylna klapa OE Mazda
– Drzwi 3 szt w idealnym stanie czego nie widać na zdjęciach, brakuje mi jeszcze tylko od kierowcy
– Tylna listwa pod światłami w świetnym stanie
– Zderzak przedni idealny (nie zdążyłem umyć) wszystkie uchwyty, zero pęknięć i zarysowań
– Zderzak tył również super stan, otwór po gazie będzie pod dokładką ale i tak zostanie zaślepiony
– Dodatkowo kierownica dostała nową skórę dzięki czemu wygląda genialnie
Dzisiaj wreszcie udało mi się zrobić tylne światła USDM na dniach wrzucę fotki. Zakupione zostały też reflektory typu Clear lecz są nieco szersze obudowy luster i muszę przerobić wewnętrzną ramkę mocującą.
- Od: 14 kwi 2013, 00:57
- Posty: 80
- Skąd: Krosno
- Auto: MAZDA 323F BG GT 1.8 DOHC 91'
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości