Mazda MX-3 PRECIDIA EC 'KL-DE' '94 GRATY NA SPRZEDAŻ

Witam forumowiczów 
Jest to moja już druga MX-3, poprzednią miałem wypadek. Nie warto było jej naprawiać. W między czasie załatwiania sprawy z ubezpieczalnią sprawcy wypatrzyłem czerwoną PRECIDIE na licytacji. Bylem ją oglądać, od razu mi się spodobała unikatowa wersja
Chociaż jej stan naprawdę dawał wiele do życzenia. Po rozłożeniu wszystkiego było jeszcze gorzej.
Krótka historia auta:
Mazda przypłynęła do kraju w roku 1995 jako roczny samochód. W między czasie zmieniała parę razy właścicieli. Przez 10 lat jeździła w jednych rękach po czym została sprzedana ostatniemu właścicielowi który zatarł i zajechał silnik.
Dane techniczne:
produkcja: Grudzień 1993r Polift, w sumie to taka wersja przejściowa.
silnik: zmiana zatartego k834 na przedliftowe k801 a ostatecznie kl01 z mazdy 626.
kolor: odcień SQ baza + klar
wnętrze: ciemne, seryjne
Wyposażenie:
-centralny zamek,
-el. lusterka
-el. szyby,
-klimatyzacja,
-ambery przód,
-obrysówki,
-fabryczny 3 stop,
-spojler Eunos/PRECIDIA,
-skórzana kierownica MOMO,
Co najdziwniejsze na nalepce we wnęce nie ma zaznaczonej klimatyzacji, widocznie została doposażona w nią u dealera, na przewodach nawet znalazłem nalepkę że założono w meksyku
Wychodzi jednak na to że był to zupełny golas, brak el. szyb, halogenów, szyberdachu, absu, centralnego zamka, poduch, brakowało dokładek na progi, chlapaczy z tyłu rozpórki...
Modyfikacje/naprawy od czasu zakupu:
-wyrzucenie zatartego silnika i montaż k8 z rozbitej mazdy wraz z manualną skrzynią biegów w miejsce automatycznej, obecnie kl01
-felgi 17" RH
-malowanie auta, lakier był w tragicznym stanie (rdza) – wyszło średnio
-konserwacja podwozia – będą poprawki
-przelotowy końcowy tłumik + brak kata,
-powrót do oryginalnego oświetlenia postojówek w amberach oraz przednich obrysówkach.
-springi -60/-40 nieznanej firmy, dosyć przyzwoicie się zachowują, lecz tył dziwnie wyżej niż przód.
-lampy tył lexus chrom mocno przyciemnione
-dołożenie el. szyb
-filtr oleju boscha + olej valvoline maxlife 10W40
-wymiana pompy wody
-nowe wszystkie płyny
-nowe gumy oraz smar na przegubach
-zmienione zaciski tył wraz z klockami z poprzedniej mazdy, w której je regenerowałem.
-szklane lampy od wersji eu z czarnym środkiem
-nowa chłodnica wody z mazdy 626
Wiosna 2014:
– swap silnika kl01 z Mazdy 626.
– malowanie pokryw lakierem VHT Wrinkle blue
– lekka polerka kolektora dolotowego
– komplet sprzęgła exedy do KL
– wymiana uszczelniaczy i uszczelek w silniku oraz rozrząd
– nowe płyny i paski oraz łożyska w napinaczach
– lampy przód angel
– oponki 205/40 przód oraz 205/45 tył
co dalej?
-CAI oraz wydech pełen przelot z nierdzewki,
-polerka lakieru,
-zmodzenie jakiegoś gwintu lub wymiana zawieszenia,
-poliuretany.
Zdjęcia
Po zwaleniu z lawety

Malowanie

Trochę już poskładana

Jakoś początek wiosny i powrót do 17

Lexusy tył

Lampy angel przód

SWAP

Temat zakładam niestety drugi raz, ponieważ moje poprzednie konto zostało przypadkowo usunięte. Link: viewtopic.php?f=312&t=157242 Proszę od razu moderatora o zamknięcie starego tematu.
Jest to moja już druga MX-3, poprzednią miałem wypadek. Nie warto było jej naprawiać. W między czasie załatwiania sprawy z ubezpieczalnią sprawcy wypatrzyłem czerwoną PRECIDIE na licytacji. Bylem ją oglądać, od razu mi się spodobała unikatowa wersja
Krótka historia auta:
Mazda przypłynęła do kraju w roku 1995 jako roczny samochód. W między czasie zmieniała parę razy właścicieli. Przez 10 lat jeździła w jednych rękach po czym została sprzedana ostatniemu właścicielowi który zatarł i zajechał silnik.
Dane techniczne:
produkcja: Grudzień 1993r Polift, w sumie to taka wersja przejściowa.
silnik: zmiana zatartego k834 na przedliftowe k801 a ostatecznie kl01 z mazdy 626.
kolor: odcień SQ baza + klar
wnętrze: ciemne, seryjne
Wyposażenie:
-centralny zamek,
-el. lusterka
-el. szyby,
-klimatyzacja,
-ambery przód,
-obrysówki,
-fabryczny 3 stop,
-spojler Eunos/PRECIDIA,
-skórzana kierownica MOMO,
Co najdziwniejsze na nalepce we wnęce nie ma zaznaczonej klimatyzacji, widocznie została doposażona w nią u dealera, na przewodach nawet znalazłem nalepkę że założono w meksyku
Modyfikacje/naprawy od czasu zakupu:
-wyrzucenie zatartego silnika i montaż k8 z rozbitej mazdy wraz z manualną skrzynią biegów w miejsce automatycznej, obecnie kl01
-felgi 17" RH
-malowanie auta, lakier był w tragicznym stanie (rdza) – wyszło średnio
-konserwacja podwozia – będą poprawki
-przelotowy końcowy tłumik + brak kata,
-powrót do oryginalnego oświetlenia postojówek w amberach oraz przednich obrysówkach.
-springi -60/-40 nieznanej firmy, dosyć przyzwoicie się zachowują, lecz tył dziwnie wyżej niż przód.
-lampy tył lexus chrom mocno przyciemnione
-dołożenie el. szyb
-filtr oleju boscha + olej valvoline maxlife 10W40
-wymiana pompy wody
-nowe wszystkie płyny
-nowe gumy oraz smar na przegubach
-zmienione zaciski tył wraz z klockami z poprzedniej mazdy, w której je regenerowałem.
-szklane lampy od wersji eu z czarnym środkiem
-nowa chłodnica wody z mazdy 626
Wiosna 2014:
– swap silnika kl01 z Mazdy 626.
– malowanie pokryw lakierem VHT Wrinkle blue
– lekka polerka kolektora dolotowego
– komplet sprzęgła exedy do KL
– wymiana uszczelniaczy i uszczelek w silniku oraz rozrząd
– nowe płyny i paski oraz łożyska w napinaczach
– lampy przód angel
– oponki 205/40 przód oraz 205/45 tył
co dalej?
-CAI oraz wydech pełen przelot z nierdzewki,
-polerka lakieru,
-zmodzenie jakiegoś gwintu lub wymiana zawieszenia,
-poliuretany.
Zdjęcia
Po zwaleniu z lawety

Malowanie

Trochę już poskładana

Jakoś początek wiosny i powrót do 17

Lexusy tył

Lampy angel przód

SWAP

Temat zakładam niestety drugi raz, ponieważ moje poprzednie konto zostało przypadkowo usunięte. Link: viewtopic.php?f=312&t=157242 Proszę od razu moderatora o zamknięcie starego tematu.