Mazda 323f BA Z5 1995 by wyro85 wstęp do foteli

witam serdecznie jestem a forum już jakiś czas jednak dopiero teraz wrzucam zdjęcia swojej madzi.
Autko zakupiłem ponad dwa lata temu, sprowadzone z Niemiec, praktycznie w całości fabryczne bez modów, jedynie obniżone zawieszenie o 40mm i wydech remusa. Silniczek dobrze wszystkim znany 1.5 Z5 88km.
Jestem niesamowicie zadowolony z tego zakupu do tej pory auto niezawodne oczywiście poza standardowymi naprawami zawieszenia, niestety ze względu na drugą pracę nie mogłem już siedzieć na lekkiej glebie i powracam do oryginalnego zawieszenia poza tym zaczyna straszliwie stukać więc i tak nie mam większego wyboru, aktualnie już na lubelskich blachach
wiec może tym razem obędzie się bez karteczki za szybą "obcym zakaz parkowania pod klatką" i dwiema wielkimi rysami na błotniku i drzwiach
...
Wyposażenie:
– centralny zamek na pilota
– autoalarm
– aluski póki co 14
– dwie poduszki powietrze
– elektryczne szyby
– wspomaganie
– immobiliser
– elektryczna regulacja świateł
– regulacja wysokości fotela
– regulacja wysokości kierownicy
– elektryczna antena
W planach chwilowo to co niektórych pewnie zadziwi podniesienie mazdy
i większe kółka, przy silniku póki co nic nie planuje aczkolwiek tego nie wykluczam
W danym momencie drugi już remont zawieszenia, za pierwszym razem wahacze poprzeczne, sworznie, łączniki i przeguby a teraz nowe sprężyny i amory na przód i tył oraz dwie nowe poduszki. Fotki lepszej jakości pojawia się później niestety nie mam lepszych ponieważ były robione kalkulatorem trochę lepszej wydajności
Autko zakupiłem ponad dwa lata temu, sprowadzone z Niemiec, praktycznie w całości fabryczne bez modów, jedynie obniżone zawieszenie o 40mm i wydech remusa. Silniczek dobrze wszystkim znany 1.5 Z5 88km.
Jestem niesamowicie zadowolony z tego zakupu do tej pory auto niezawodne oczywiście poza standardowymi naprawami zawieszenia, niestety ze względu na drugą pracę nie mogłem już siedzieć na lekkiej glebie i powracam do oryginalnego zawieszenia poza tym zaczyna straszliwie stukać więc i tak nie mam większego wyboru, aktualnie już na lubelskich blachach
Wyposażenie:
– centralny zamek na pilota
– autoalarm
– aluski póki co 14
– dwie poduszki powietrze
– elektryczne szyby
– wspomaganie
– immobiliser
– elektryczna regulacja świateł
– regulacja wysokości fotela
– regulacja wysokości kierownicy
– elektryczna antena
W planach chwilowo to co niektórych pewnie zadziwi podniesienie mazdy