Mazda MX-3 EC K8 93'

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez Dawidoski » 27 mar 2014, 22:54

wilusjdm napisał(a):Malowanie wyszło przyzwoicie, tylko kolor jakoś mi nie leży <spoko>

Wszyscy tak mi mówili przed założeniem, że będzie lipa :)
Ale na żywo jest bardzo okej, wyróżnia się, a o to mi chodziło. :P
Młody.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 mar 2008, 14:50
Posty: 861 (2/7)
Skąd: Pniewy
Auto: RX8!

Postprzez wilusjdm » 27 mar 2014, 23:20

Dawidoski napisał(a):a o to mi chodziło. :P

Najważniejsze, że kierownik zadowolony <spoko>
Dawidoski napisał(a):wyróżnia się

wszyscy dążą do upragnionego celu, aby auto się wyróżniało w tłumie :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 mar 2011, 13:51
Posty: 1932 (0/10)
Skąd: Olsztynek
Auto: Była:
Mazda 323F Z5
Alfa Romeo 156 SW
Jest:
Mazda 323F Sportive

Postprzez aaemek » 28 mar 2014, 12:22

fajnie że trzymasz ją jeszcze w serii, oryginały alusy wbrew pozorom są zacne, do tego na żółto – elegancko! szkoda tylko że chcesz włożyć kl'a, też kiedyś myślałem żeby kupić mx3 ale nigdy bym nie robił swapy, fabryka to fabryka :)
NO RULES JUST RACING
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2008, 00:11
Posty: 81
Skąd: Poznań
Auto: 626 2.5
mx-5 1.6
H1 2.5crdi

Postprzez Odcina » 28 mar 2014, 15:01

Te wsze wypowiedzi coraz bardziej mnie kuszą żeby pomalować i założyć fabryczne felgi :P
Nie trąb po..bie bo jadę na glebie :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sty 2013, 17:27
Posty: 916
Skąd: Zamość
Auto: Mazda Mx3 1.8 v6 24v K8 USA

Postprzez Bosaczek55 » 28 mar 2014, 20:21

aaemek napisał(a):fajnie że trzymasz ją jeszcze w serii, oryginały alusy wbrew pozorom są zacne, do tego na żółto – elegancko! szkoda tylko że chcesz włożyć kl'a, też kiedyś myślałem żeby kupić mx3 ale nigdy bym nie robił swapy, fabryka to fabryka :)



no co Ty ;D jak kl powinien tam seryjnie siedziec :D wiec czuje sie tam jak w domku ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 mar 2009, 21:08
Posty: 290
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda MX-3 2,5V6 94r

Postprzez witek » 28 mar 2014, 21:25

aaemek Fabrykę ZAWSZE można poprawić :D więc gratki ze swapowania <spoko>
artysta-kombinator
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 paź 2013, 19:38
Posty: 1119 (7/24)
Skąd: Włocławek
Auto: Jest:
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB

Postprzez aaemek » 28 mar 2014, 23:10

Bosaczek55 napisał(a):
aaemek napisał(a):fajnie że trzymasz ją jeszcze w serii, oryginały alusy wbrew pozorom są zacne, do tego na żółto – elegancko! szkoda tylko że chcesz włożyć kl'a, też kiedyś myślałem żeby kupić mx3 ale nigdy bym nie robił swapy, fabryka to fabryka :)



no co Ty ;D jak kl powinien tam seryjnie siedziec :D wiec czuje sie tam jak w domku ;)


jak byłem młody też tak myślałem, jak będziesz w moim wieku to zmienisz zdanie :) Odcina, zostaw serie i zadbaj o nią, olej, filtry itp. i żadnego stożka <ok>
NO RULES JUST RACING
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2008, 00:11
Posty: 81
Skąd: Poznań
Auto: 626 2.5
mx-5 1.6
H1 2.5crdi

Postprzez witek » 28 mar 2014, 23:30

aaemek napisał(a):żadnego stożka


Niby dlaczego? Dlatego że syf zaciągnie? Dobry stożek będzie spełniał funkcję lepiej niż ori filtr z papieru.
artysta-kombinator
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 paź 2013, 19:38
Posty: 1119 (7/24)
Skąd: Włocławek
Auto: Jest:
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB

Postprzez JDMLuQ » 29 mar 2014, 01:36

witek napisał(a):
aaemek napisał(a):żadnego stożka


Niby dlaczego? Dlatego że syf zaciągnie? Dobry stożek będzie spełniał funkcję lepiej niż ori filtr z papieru.


Ciepłe powietrze + syf.
Wg. mnie jak stożek to tylko w karbonowym boxie , z doprowadzonym dolotem zimnego powietrza w przypadku mxa to z halogenu chyba najłatwiej.

Sam stożek na oryginalnym dolocie tylko pogorszy osiągi , zmniejszy moment obrotowy i może zniknąć coś kucy :D

Wziąłbym jeszcze pod uwagę wkład K&N/Simota do ori puszki fitra powietrza. Dodaje 1KM (potwierdzone info <lol> ) , dożywotni , no i przy 8k RPM nie "miażdży" go powietrze jak to w przypadku najzwyklejszego papierowego filtra.

Co do felg , kolor mi nie podchodzi. Widziałbym tu jakiś turkusowy/biały. Lub standardowo srebrny.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2013, 14:20
Posty: 100
Skąd: RMI
Auto: 323F BA GT

Postprzez aaemek » 29 mar 2014, 11:13

JDMLuQ zauważ że jak założysz stożek, dolot zaczyna być głośniejszy, skoro jest głośniejszy to wg. zasad fizyki zwiekszają się drgania i taki stożek działa jak potrząsane sito z piachem, wtenczas szkodliwe krzemki aż pędzą na spotkanie z tłokami :) Ori dolot jest obliczany przez inżynierów, występuje tam m.in. zjawisko falowe, wiec zwykłe przeróbki bez znajomości fizyki i obliczeń z regóły tylko szkodzą
NO RULES JUST RACING
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2008, 00:11
Posty: 81
Skąd: Poznań
Auto: 626 2.5
mx-5 1.6
H1 2.5crdi

Postprzez Bosaczek55 » 29 mar 2014, 12:16

czy rozumiem ze sugerujecie iz dolozenie turbo sprezarki zwiekszy zasysanie syfów do silnika ?:)
jesli tak mialo by byc to skad te moce itd ? skąd zyskanie kilku koni po zrobieniu dolotu ?czy wydechu ? wolnossak i tak wezme tylko powietrza ile mu potrzeba
ja mialem boxa simoty i przy samym halogenie bezposrednio rura do samej przepustnicy , w watku sa zdjęcia, teraz mam tego samego boxa na turbinie i ciag powietrza jest mega potęzny, jednak widac ze wszystko zatrzymuje sie na wkladce stożkowej a od srodka jest zawsze czysciutko .. w koncu po to ten filter jest :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 mar 2009, 21:08
Posty: 290
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda MX-3 2,5V6 94r

Postprzez Bo_Lo » 29 mar 2014, 12:40

U mnie najprosciej widac po stopniu zabrudzenia łezki na przepływce przy okazji czyszczenia filtra-bez róznicy w stosunku do ori filtra.mam tak jak ty,box z dolotem ze zderzaka

Wysłane z mojego WT19i
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4379 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza
jest:
Mazda Premacy 03'FP,323f BA BP :D

Postprzez witek » 29 mar 2014, 16:50

Przecież nikt nie mówił o stożku w miejsce ori puchy :) Jak wkładasz kl'a do od razu modzisz całe CAI dzięki temu może koni nie ma więcej ale silnik jest żwawszy wciągając chłodniejsze powietrze :)
artysta-kombinator
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 paź 2013, 19:38
Posty: 1119 (7/24)
Skąd: Włocławek
Auto: Jest:
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB

Postprzez Dawidoski » 15 wrz 2014, 19:25

Witam :)
Mx żyje ! :P hehe
Teraz tak serio. Mazda ma się bardzo dobrze, sprawiała trochę kaprysów ostatnio (padł alternator) ale już jest wszystko ogarnięte. Zrobiła się kompletna zawiecha z przodu, springi -45mm. Jest w sam raz, nie za nisko, nie za wysoko. Jestem zadowolony, no i nie ma "kamienia" :D
W końcu zrobiłem dolot do końca, patrz foto.
Zaniedbałem swap, odeszła mi wena no i brakuje trochę $$. Zacząłem się zastanawiać czy wkładać Kl'a, bo chodzą mi po głowie głupie pomysły. Bardzo głupie :P Poza tym K8 jest zdrowe i mocne jak na K8 i nie bierze hektolitrów oleju. Zobaczymy.
To chyba tyle, pozdrawiam do zobaczenia w Kąkolewie ;]
Załączniki
4.jpg
2.jpg
3.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 mar 2008, 14:50
Posty: 861 (2/7)
Skąd: Pniewy
Auto: RX8!

Postprzez sosiera » 18 wrz 2014, 11:21

A czemu by nie włożyć Kl'a? :> Jak się bawić to się bawić. Przecież nie robisz mega przebiegów a wyjechać z takim silnikiem, dobrze zrobionym na 1/4 to już coś :D Jak włożyłeś już tyle czasu i pieniędzy, to poczekaj ale skończ, wtedy dopiero będzie frajda :)
Szerokości!
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 21 cze 2013, 23:51
Posty: 11 (2/0)
Skąd: Otorowo
Auto: Mazda 323F BG, 1.6, 1991r

Postprzez witek » 18 wrz 2014, 21:32

Dokładniee :) wkładaj kla i zobaczysz jak auto odżyje ;) a potem zachcę się więcej :D
artysta-kombinator
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 paź 2013, 19:38
Posty: 1119 (7/24)
Skąd: Włocławek
Auto: Jest:
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB

Postprzez Odcina » 18 wrz 2014, 21:41

KL-T :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sty 2013, 17:27
Posty: 916
Skąd: Zamość
Auto: Mazda Mx3 1.8 v6 24v K8 USA

Postprzez Dawidoski » 23 wrz 2014, 21:27

Ktoś kiedyś pytał o lekki zamach od Otoczaka.
Już miałem wrzucić dawno, więc w końcu wrzucam. Zamach ori KL po obróbce u Otoczaka.
Waga poniżej 5 kg.
Załączniki
WP_20140923_001.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 mar 2008, 14:50
Posty: 861 (2/7)
Skąd: Pniewy
Auto: RX8!

Postprzez witek » 23 wrz 2014, 22:42

Jaki koszt zabawy? :)
artysta-kombinator
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 paź 2013, 19:38
Posty: 1119 (7/24)
Skąd: Włocławek
Auto: Jest:
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB

Postprzez Dawidoski » 24 wrz 2014, 20:24

Coś koło 180 zł + wysyłka. :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 mar 2008, 14:50
Posty: 861 (2/7)
Skąd: Pniewy
Auto: RX8!

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 11 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy