Mazda MX-3 EC B6 '92 1.8BP DOHC GWINT HOME MADE

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez sony551 » 14 cze 2015, 10:31

195/55

Ja o tym wiem ale na pewno będzię to leppiej wyglądąło na kole 17 niż na 15 mało tego chce żeby nadkole licowało się z oponą ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2013, 18:12
Posty: 98 (1/2)
Skąd: Garwolin
Auto: Mazda Mx-3 1,8 BP-DOHC SWAP

Postprzez Gared » 14 cze 2015, 11:52

Będzie lepiej na 17" na pewno i jak wycelujesz tak, by opona była na równo z rantem błotnika to będzie bardzo ładnie to wyglądać. Przy takiej wysokości jak masz teraz wygląda jakby ci ktoś auto w glebę wdeptał i przy okazji rozpitolił zawias :P O skręcaniu bez tarcia o nadkole też możesz zapomnieć – mi na dużo mniejszym obniżeniu, przy 16" i oponie 205/55 (krawędź opony mniej więcej na wysokości rantu błotnika) opona zaczynała trzeć o nadkole ciut wcześniej niż maksymalny skręt kół.
Obrazek
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi mężczyźni nie jedzą miodu. Prawdziwi mężczyźni żują pszczoły.
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2008, 19:25
Posty: 861 (0/4)
Skąd: Pruszcz Gdański
Auto: Było:
323f bg B6
mx-3 K8
mx-3 KL
323f BA GT KL
Jest:
Saab 9-5@270KM

Postprzez sony551 » 14 cze 2015, 12:22

Wiem coś o tym także myslę że końcowe ustawienie gwintu wpadnie dopiero po zrobieniu gwintu na gotowo :) Jeszcze musze obmyśleć jakieś dobre mocowania na przód i tył być może cambery wpadną :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2013, 18:12
Posty: 98 (1/2)
Skąd: Garwolin
Auto: Mazda Mx-3 1,8 BP-DOHC SWAP

Postprzez DARO MAZDA 323 » 14 cze 2015, 14:24

Bardzo fajny projekt. Buda musi być w 100 % zdrowa i wyspawana do gwintu i poliuretanow. Czerwone bardzo mała pracują i będzie sztywno jak diabli.
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 mar 2013, 11:44
Posty: 2864 (9/62)
Skąd: Wrocław
Auto: GOLF VII Kombi TDI CR-115 KM

Postprzez sony551 » 14 cze 2015, 15:10

Tak oczywiście to to wiem już mam pomysły na rozpórki napewno pójdą orginalne i te dedykowane ale również jest plan zrobienia dwóch swoich :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2013, 18:12
Posty: 98 (1/2)
Skąd: Garwolin
Auto: Mazda Mx-3 1,8 BP-DOHC SWAP

Postprzez Dominator » 14 cze 2015, 23:34

Przy 17 calach, opona najlepiej 195/40 lub 205/40 i bedzie swietnie. Cambery by sie przydaly, co by ladnie zrobic spas. Przy takiej glebie jak na zdjeciu, beda raczej konieczne.
...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2011, 23:36
Posty: 4908 (66/68)
Skąd: Bielsko-Biała/KR/KTA
Auto: Accord 8 2.2 gnojówka

Postprzez mlody1921 » 15 cze 2015, 09:56

Super podejście do Mx-a, fajna reaktywacja po grubości całe błotniki <spoko> widze epoxyd był reaktywny był będzie na lata :) szkoda że sie nie odezwałeś bo można załatwić reperatuki progów po całości bez przedniego podejscia po błotnik i pasują wygięcia lux, ale tym bardziej szacun za prace nad mx-3 samemu :)

Miałem okazje śmigać niskim Mx-3 i powiem że jak sie przesadzi to sie jeździć nieda, progi zwalniające aż serce boli jak sie przez nie przejeżdża i cały czas wadzi sie bocznymi zębami :)
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2389 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez sony551 » 15 cze 2015, 20:10

Po grubości to bym zrobił całą budę rozebrał sam wypiaskował wszystko od a-z zrobił sam :) No do żadnego majstra samochodu nie zamierzam oddać teraz mnóstwo partaczy a próg dorobiłem sam i wyniósł mnie raptem 30zł za dwa także to śmieszne pieniądze. Jak na razie cała buda wyspawana tylko zostało pod przednimi błotnikami i odbudować podłużnice i mocowania wahaczy tylnych ale to tylko ramę sobie załatwie i wstawie samochód na ramę co by dobrze to zrobić... W najbliższych planach jest koło oraz lakier i heble z m6... Pracy jeszcze dużo przede mną ale na 2016 rok jadę na zlot mazdaspeed i mam nadzieje zgarnąć jakiś puchar ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2013, 18:12
Posty: 98 (1/2)
Skąd: Garwolin
Auto: Mazda Mx-3 1,8 BP-DOHC SWAP

Postprzez EUNOS » 25 cze 2015, 22:56

Pozdrawiam, minęliśmy się dziś na wylocie z Garwolina w stronę Warszawy. Nie dało się nie zauważyć żółtych pośladków :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2010, 23:38
Posty: 255 (1/4)
Skąd: Warszawa
Auto: EC KL-DE 96' SilverStone
GL 2.0 AT SkyEnergy SonicSilver

Postprzez sony551 » 26 cze 2015, 18:02

No fakt faktem rzuca się w oczy jak bym miał jakieś LAMBO :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2013, 18:12
Posty: 98 (1/2)
Skąd: Garwolin
Auto: Mazda Mx-3 1,8 BP-DOHC SWAP

Postprzez Jasoon » 7 lip 2015, 20:26

Wrzuciłeś jakąś ciekawą felgę? Jak to teraz wygląda? Pokaż fotki :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 gru 2013, 21:33
Posty: 244
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda 323 BG B3 / LOWERED BG

Postprzez sony551 » 11 lip 2015, 19:30

Zbieram teraz hajsy na

Lakier
Pistolety do lakierowania
Felgi
Opony
I drugi komplet amortyzatorów szukam jakiś KONI z regulacją tłumienia.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2013, 18:12
Posty: 98 (1/2)
Skąd: Garwolin
Auto: Mazda Mx-3 1,8 BP-DOHC SWAP

Postprzez Megsonn » 1 sie 2015, 18:01

Widziana dzisiaj między 10:00 a 10:40 w Garwolinie :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lip 2013, 12:47
Posty: 460 (2/4)
Skąd: Warszawa - Targówek
Auto: Moja Madzia

Postprzez sony551 » 1 sie 2015, 19:49

Owszem :) Była tylko ojciec kierował :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2013, 18:12
Posty: 98 (1/2)
Skąd: Garwolin
Auto: Mazda Mx-3 1,8 BP-DOHC SWAP

Postprzez Megsonn » 1 sie 2015, 20:42

widziałem właśnie "starszego" jegomościa ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lip 2013, 12:47
Posty: 460 (2/4)
Skąd: Warszawa - Targówek
Auto: Moja Madzia

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy