Mazda 323F BG B6 '93 – Bordowa strzała.

Mazda 323F BG B6 '93 – Bordowa strzała.
MAZDA czwarta z kolei po BG, GW, GF została kupiona w kraju w marcu 2013 r. (w pierwotnym zamierzeniu po sprzedaniu pół roku temu Colta CJO miałem kupić 323, 323f BA).
Samochód kupiony z od osoby prywatnej, jestem trzecim właścicielem w Polsce. Stan techniczny i blacharski bez większych zastrzeżeń (jak na 20-letnie auto). Silnik uruchamia się bez problemu nawet przy niskich temperaturach, nie faluje, nie przerywa –cyka jak pszczółka. Ma kilka mankamentów blacharskich (otarcia, ryski, wgniotę na grillu) ale za to Mazda ma oryginalny lakier i nigdy nie była naprawiana blacharsko oraz malowana (dwa razy sprawdzałem miernikiem bo nie mogłem uwierzyć ) Nic nie stuka, nie puka, jak na stare auto trzyma się kupy.
Silnik i skrzynia biegów:
– B6 90 KM;
– manualna skrzynia biegów;
– przebieg: 207 tyś km (ze wskazań licznika).
Wyposażenie:
– centralny zamek;
– wspomaganie;
– aluminiowe felgi;
– szyberdach firmy Webasto.
Naprawy:
– wymiana płynów eksploatacyjnych (zaraz po zakupie, marzec 2013 r. – przy 207000 km);
– czyszczenie tapicerki (zaraz po zakupie, marzec 2013 r. – przy 207000 km);
– wymiana oleju silnikowego na ELF COMPETITION STI 10W-40 (lipiec 2013 r. – przy 209000 km).
Modyfikacje:
Wprowadzone:
– jeszcze nie
W planie: (jak będzie czas a przede wszystkim pieniądze).
– malowanie zacisków i bębnów na bordo lub czarny;
– przyciemnienie szyb;
– przyciemnienie świateł.
Zdjęcie z ogłoszenia
Nadwozie
Wnętrze.
GALERIA AKTUALNYCH ZDJĘĆ.
W zimowy wieczór z młodszą siostrą.
MAZDA czwarta z kolei po BG, GW, GF została kupiona w kraju w marcu 2013 r. (w pierwotnym zamierzeniu po sprzedaniu pół roku temu Colta CJO miałem kupić 323, 323f BA).
Samochód kupiony z od osoby prywatnej, jestem trzecim właścicielem w Polsce. Stan techniczny i blacharski bez większych zastrzeżeń (jak na 20-letnie auto). Silnik uruchamia się bez problemu nawet przy niskich temperaturach, nie faluje, nie przerywa –cyka jak pszczółka. Ma kilka mankamentów blacharskich (otarcia, ryski, wgniotę na grillu) ale za to Mazda ma oryginalny lakier i nigdy nie była naprawiana blacharsko oraz malowana (dwa razy sprawdzałem miernikiem bo nie mogłem uwierzyć ) Nic nie stuka, nie puka, jak na stare auto trzyma się kupy.
Silnik i skrzynia biegów:
– B6 90 KM;
– manualna skrzynia biegów;
– przebieg: 207 tyś km (ze wskazań licznika).
Wyposażenie:
– centralny zamek;
– wspomaganie;
– aluminiowe felgi;
– szyberdach firmy Webasto.
Naprawy:
– wymiana płynów eksploatacyjnych (zaraz po zakupie, marzec 2013 r. – przy 207000 km);
– czyszczenie tapicerki (zaraz po zakupie, marzec 2013 r. – przy 207000 km);
– wymiana oleju silnikowego na ELF COMPETITION STI 10W-40 (lipiec 2013 r. – przy 209000 km).
Modyfikacje:
Wprowadzone:
– jeszcze nie
W planie: (jak będzie czas a przede wszystkim pieniądze).
– malowanie zacisków i bębnów na bordo lub czarny;
– przyciemnienie szyb;
– przyciemnienie świateł.
Zdjęcie z ogłoszenia
Nadwozie
Wnętrze.
GALERIA AKTUALNYCH ZDJĘĆ.
W zimowy wieczór z młodszą siostrą.