Witam serdecznie
Po wypadku 323Fką przyszedł czas zeby kupic sobie cos szybszego...
no i wybór padł na MX3
Silnik: 1.8 V6 24 V 136KM
Rocznik: 1994
przebieg: 193 000
-el. szyby
-el. lusterka
-el. szyberdach
-klimatyzacja
-biała skóra [fotele przód do obszycia]
-kolor czarny mazdowski akryl PZ
-pełen komplet pakietu V6
-ala dolot + stożek
-końcówki tłumika ori mazdy
-poliftowy emblemat
-lampy przód angel eyes black
-lampy tył czerwone
-rozpórka przód
Felga 15' ENKEI white
+ zmiana całego oświetlenia blue LED :
-zegary
-przełączniki
-panel nawiewu
-podświetlenie pod hamulcem ręcznym
-podświetlenie podłogi [osobny wlacznik]
-podświetlenie na podsufitce
-podświetlenie tablic rejestracyjnych led
Generalnie podliczając MX znów zeżarł trochę pieniędzy. Jak się kocha to nie ma że boli.... ;/
-nowe końcówki drążka
-nowe łączniki stabilizatora
-nowe przeguby zew.
-nowe sworznie
-ori sprężynki zamiast gównianych 'obniżających'
-nowy olej + filtr
-nowa poducha + łożysko amorka
-nowy płyn chłodniczy
-nowy pasek alternatora
-nowe roleczki...
-nowe klocki przód
-wypróżnienie środka katalizatora
-delikatna modyfikacja tylnego wydechu ^^
większość z firmy 555 i TRW. Jakoś się nie zawiodłem na tych firmach jeszcze....
Najbardziej zadowolony jestem z tego ze doprowadziłem zawieche do serii... Było nisko i fajnie, ale siadły 2 osoby i przy każdej nierówności dobijało .... powiedziałem: nie dziękuje, teraz jest seria, można sobie pozapierd*** po wsi a auto trzyma się genialnie....
do zrobienia mazdy już niedaleko...zostały fotele przód, blacharsko malowanie i usuwanie wgniecen, rdzy jako tako nie ma
na wszystko przyjdzie czas bo ten samochodzik na to zasługuje





