[b]Model: MX-3
Silnik: 1.8 V6 24 V 133KM – > 2.5 V6 2001
Rocznik: 1993 produkcja,rejestracja 1994
wersja nadwozia: Coupe
kolor: zielony??
przebieg: 286.000 / 165.000
instalacja LPG: STAG 300
regulator ciśnienia: Zavoli
zawór odcinający: Tomasetto
zawór zespolony: Tomasetto
wlew paliwa: Tomasetto
wtryskiwacze gazy: Valtek-czerwone
czujnik ciśnienia: AC/PS-02
zbiornik LPG w kole 30 litrów.
Samochód kupiłem od właściciela pod Ostrowem Wielkopolskim 10 listopada 2012.Rozglądałem się za samochodami od 2 miesięcy.Polowałem na Forda Mondeo MKII w wersji GHIA.Przegladałem te ogłoszenia i zacząłem oglądać się za innymi samochodami.Wsiadłem z ojcem i znajomym w wóz i pojechaliśmy.Znajomy mechanik nie miał zastrzeżeń co do auta pod względem mechanicznym.Niestety nikt z Nas nie zwrócił uwagi na pęknięty dolot
To co udało mi się rozkodować z numeru VIN:
centralny zamek,
Regulowana wysokość kolumny kierownicy,
Białe światło z reflektorów. Istnieje elektrokorrektor,
Światła poziom cieczy w zbiorniku spryskiwacza,
elektryczne szyby,
elektryczne lusterka,
brak spryskiwaczy reflektorów,
Dwa głośniki,
Opcjonalna instalacja klimatyzatora,
Plastikowa gałka dźwigni zmiany biegów,
elektryczny szyberdach,
Ukad (ABS),
Wspomaganie kierownicy,
Są światła przeciwmgielne. Brak wskaźnika na desce rozdzielczej,
Brak trzeciego światła stop,
Alufelgi 6JJX15 P = 100 / O = 45 z oponami 205/55R15
Brak dodatkowego światła postojowego,
Pakiet dla krajów o ciepłym i umiarkowanym klimacie,
Kierownica wykonana jest z miękkiego tworzywa,
Brak podgrzewanych foteli,
Tylne hamulce tarczowe,
Kod silnika:K8
benzyna, wtryskiwacz (EGI)
Interior Kolor: Czarny EA3
Wyprodukowano dla: Europa
Wygląd Kolor: Z1 Tropic szmaragd metalik
Kraj przeznaczenia: Niemcy
Miejsce pochodzenia: Japonia
Data produkcji: 03.06.1993
Ciało Kod: EC (pierwsze pokolenie 10.1993gg 05.1991)
Rodzaj nadwozia: trzydrzwiowe coupe
Rodzaj napędu: przedni
Skrętne koła: przednie
Auto zaraz po kupnie
Wersja letnia:




A tutaj wersja zimowa:


W aucie trzeba wymieniłem teraz górne mocowania amortyzatorów z łożyskami,bo nieziemsko strzelało przy skręcaniu:


No i przednie sprężyny...Założyłem MTS Technik,które dostałem wraz z autem i nie udało mi się ich sprzedać.Jak będzie git i przyzwyczaję się do sztywniejszego auta to na wiosnę założę tył.

Takiej dużej kozy to nie ma z tyłu wiec da się jechać.Auto poszło delikatnie w dół i pod blokiem jak parkuję na "trawie" to muszę uważać na górki