Mazda 323F BJ DiTD Sportive 500000km przebiegu
Napisane: 6 gru 2012, 12:58
Witam! Przedstawiam Wam Mazdę 323F BJ z 2000 roku. Pierwsza rejestracja 03.01. Od października 2012 w moich rękach.
Wyposażenie :
El.szyby przednie
El.sterowane lusterka
Podgrzewana tylna szyba
Klimatyzacja manualna
Wspomaganie kierownicy
Zawieszenie Sport (fabryczne)
Modyfikacje:
*Car audio. Głośniki tylne Audio System 165mm wraz z gwizdkami Hertz 24.3, głośniki przednie Hertz EV 165 plus tweetery Audio System. Wzmacniacz 4 kanałowy 800W podpięty pod to subwoofer blaupunkt 700W. Jednostka sterująca JVC 332, obecnie Sony 5000BT z zestawem głośnomówiącym
*Wyklejone wnęki drzwi oraz podłoga pianką wygluszajaca obecnie maty Boll
*Przyciemnione tylne szyby
*Manetki kierowcy z Mazdy 6
*Moduł komfortu kierunkowskazów
*Tylna wycieraczka z Mazdy 6
*Tylne lampy z 323F po lifcie
*Sprężyny Apex -40mm
*Podniesiona moc silnika z 90km do około 115km . Zrobione 200000km bez uszczerbku dla silnika i jego osprzętu
*Hamulce Bosch obecnie Rotinger + klocki trw
*Kompletny pakiet Sportive bez halogenow
*Oklejony grill przedni folią carbon i pomalowany znaczek Mazdy na czerwono
*oklejone obudowy lusterek folią carbon
*Ledowe oświetlenie kabiny
*Żarówki osram night breaker plus 110% obecnie philips 130%
*Wyczyszczony kolektor dolotowy oraz intercooler, zrobione przy 305000km, do dzisiaj nie ma nawet śladu nagaru, odpowiedni styl jazdy i problem nie nawraca
*Zaślepiony EGR
*Nowy rozrząd
*Świece żarowe Denso
*Nowe poduszki silnika
*Wymiana podkładek pod wtryskami oraz przelewy, regulacja luzów zaworowych co 30kkm
*Wymiana sworzni, łączników,amortyzatorów,sprężyn, odboi, tylne łączniki z Volvo V70
*Zabezpieczenie antykorozyjne podwozia
*Nowy alternator
*Nowy zawór SPV z Opla Dti, pasuje idealnie, kosztuje połowę ceny do Mazdy
*Nowy akumulator
*Nowa chłodnica klimatyzacji
*Felgi TSW APEX 16X7JJ ET40 z oponami Pirelli pZero nero 205/45/16' obecnie Falken Ziex 914 195/45
* Zimowe 14 po regeneracji na matowy czarny, metodą proszkową
* Nowe paski klinowe
* Nowe zaciski hamulcowe NTY oraz przewody hamulcowe elastyczne
* Boczki drzwi poliftowe
* Kierownica i mieszek w szarej skórze
* Automat do świateł dziennych , zamontowane w halogenach
Plany na przyszłość:
#Fotele z rx8 albo 3 MPS
#Felgi JR 17'
#Montaż komputera pokładowego
#Montaż sensoru deszczu i zmroku
#Przeróbka instalacji świateł na światła dzienne, mają świecić tylko halogeny i nic więcej – zrobione
#Polerka i zabezpieczenie nadwozia
#Wyłożenie podłogi matami
#Nowy dywan
#Czarne lampy i kierunki
Wszystkie naprawy wykonywane są na czas , serwisowany u dobrego mechanika, oleje i filtry zmieniane co 10kkm. Olej jakiego używam to mobil1 10w40
Średnie spalanie od 4,5 przy spokojnej jeździe do 6,5 w cyklu mieszanym.
Wyposażenie :
El.szyby przednie
El.sterowane lusterka
Podgrzewana tylna szyba
Klimatyzacja manualna
Wspomaganie kierownicy
Zawieszenie Sport (fabryczne)
Modyfikacje:
*Car audio. Głośniki tylne Audio System 165mm wraz z gwizdkami Hertz 24.3, głośniki przednie Hertz EV 165 plus tweetery Audio System. Wzmacniacz 4 kanałowy 800W podpięty pod to subwoofer blaupunkt 700W. Jednostka sterująca JVC 332, obecnie Sony 5000BT z zestawem głośnomówiącym
*Wyklejone wnęki drzwi oraz podłoga pianką wygluszajaca obecnie maty Boll
*Przyciemnione tylne szyby
*Manetki kierowcy z Mazdy 6
*Moduł komfortu kierunkowskazów
*Tylna wycieraczka z Mazdy 6
*Tylne lampy z 323F po lifcie
*Sprężyny Apex -40mm
*Podniesiona moc silnika z 90km do około 115km . Zrobione 200000km bez uszczerbku dla silnika i jego osprzętu
*Hamulce Bosch obecnie Rotinger + klocki trw
*Kompletny pakiet Sportive bez halogenow
*Oklejony grill przedni folią carbon i pomalowany znaczek Mazdy na czerwono
*oklejone obudowy lusterek folią carbon
*Ledowe oświetlenie kabiny
*Żarówki osram night breaker plus 110% obecnie philips 130%
*Wyczyszczony kolektor dolotowy oraz intercooler, zrobione przy 305000km, do dzisiaj nie ma nawet śladu nagaru, odpowiedni styl jazdy i problem nie nawraca
*Zaślepiony EGR
*Nowy rozrząd
*Świece żarowe Denso
*Nowe poduszki silnika
*Wymiana podkładek pod wtryskami oraz przelewy, regulacja luzów zaworowych co 30kkm
*Wymiana sworzni, łączników,amortyzatorów,sprężyn, odboi, tylne łączniki z Volvo V70
*Zabezpieczenie antykorozyjne podwozia
*Nowy alternator
*Nowy zawór SPV z Opla Dti, pasuje idealnie, kosztuje połowę ceny do Mazdy
*Nowy akumulator
*Nowa chłodnica klimatyzacji
*Felgi TSW APEX 16X7JJ ET40 z oponami Pirelli pZero nero 205/45/16' obecnie Falken Ziex 914 195/45
* Zimowe 14 po regeneracji na matowy czarny, metodą proszkową
* Nowe paski klinowe
* Nowe zaciski hamulcowe NTY oraz przewody hamulcowe elastyczne
* Boczki drzwi poliftowe
* Kierownica i mieszek w szarej skórze
* Automat do świateł dziennych , zamontowane w halogenach
Plany na przyszłość:
#Fotele z rx8 albo 3 MPS
#Felgi JR 17'
#Montaż komputera pokładowego
#Montaż sensoru deszczu i zmroku
#Przeróbka instalacji świateł na światła dzienne, mają świecić tylko halogeny i nic więcej – zrobione
#Polerka i zabezpieczenie nadwozia
#Wyłożenie podłogi matami
#Nowy dywan
#Czarne lampy i kierunki
Wszystkie naprawy wykonywane są na czas , serwisowany u dobrego mechanika, oleje i filtry zmieniane co 10kkm. Olej jakiego używam to mobil1 10w40
Średnie spalanie od 4,5 przy spokojnej jeździe do 6,5 w cyklu mieszanym.