Mazda 323F BJ ZM 2001 Pb&LPG by BenQ323
Witam wszystkich ponownie już z kolejnym autem.
Po ostatnim nieszczęściu i uśmierceniu "Bagietki" pilnie poszukiwałem godnego następcy.
Po konsultacjach z narzeczoną padło na 323f BJ (usportowione i pakowne auto które ma służyć dłuższy czas). Po przejrzeniu mnóstwa ofert z kraju i z zagranicy, przypadkiem trafiłem na ofertę z okolicy... nie czekając postanowiłem ją sprawdzić. Od razu mnie zachwyciła. Nakręciłem się na nią i już za kolejne 2 dni wróciłem nią do domu
Dane techniczne:
Model – Mazda 323F BJ
Rok produkcji – 2001
I rej. w kraju – 19.01.2011
Poj. silnika – 1598 16V
Moc – 72 KW/98 KM
Paliwo – benzyna i LPG
Przebieg – 165k
Wyposażenie:
– skórzana tapicerka
– skórzana gałka zmiany biegów
– 4 el. szyby
– el. lusterka (podgrzewane)
– ori alufelgi 15"
– klimatyzacja
– podgrzewanie fotela kierowcy
– regulowana, dzielona tylna kanapa
– ABS
– TCS
– fotel pasażera składany w stolik
– wspomaganie kierownicy
– poduszki powietrzne
– centralny zamek z pilotem
– podświetlany schowek
– nowe radio 2 din Pioneer FH-X700BT
Audio
-Radio Pioneer FX-X700BT
-Sub Excursion SX-8S4 (Skrzynia własnej produkcji )
-Wzmak MacAudio Attack 4081
-Kable Dietz 20 mm
-Zestaw odseparowany PowerBass L-60CX (przód)
Planowane modyfikacje oraz najbliższe plany:
-ogólny przegląd auta (lista modów na pewno będzie rosła )
-pielęgnacja skóry
-polerka lakieru
-delikatne poprawki lakiernicze
-sprawdzenie i ewentualna wymiana tłumika końcowego (coś w nim brzęczy)
-oświetlenie LED wewnątrz auta oraz w bagażniku
-wymiana kierownicy na skórzaną
-może jakiś dokładki zderzaków oraz progów
Wykonane modyfikacje:
-renowacja grilla- listwa oklejona folią w czarny mat
-zmiana oleju z 10w40 na 5w 40 (Valvoline MaxLife )
-wybebeszenie katalizatora
-regeneracja przednich oraz tylnych zacisków
-wymiana klocków hamulcowych (przód i tył) na nowe firmy Textar
-wymiana przednich tarcz hamulcowych na nowe firmy Textar
-zabezpieczenie przed zimą podwozia i w szczególności tylnych nadkoli
Po ostatnim nieszczęściu i uśmierceniu "Bagietki" pilnie poszukiwałem godnego następcy.
Po konsultacjach z narzeczoną padło na 323f BJ (usportowione i pakowne auto które ma służyć dłuższy czas). Po przejrzeniu mnóstwa ofert z kraju i z zagranicy, przypadkiem trafiłem na ofertę z okolicy... nie czekając postanowiłem ją sprawdzić. Od razu mnie zachwyciła. Nakręciłem się na nią i już za kolejne 2 dni wróciłem nią do domu
Dane techniczne:
Model – Mazda 323F BJ
Rok produkcji – 2001
I rej. w kraju – 19.01.2011
Poj. silnika – 1598 16V
Moc – 72 KW/98 KM
Paliwo – benzyna i LPG
Przebieg – 165k
Wyposażenie:
– skórzana tapicerka
– skórzana gałka zmiany biegów
– 4 el. szyby
– el. lusterka (podgrzewane)
– ori alufelgi 15"
– klimatyzacja
– podgrzewanie fotela kierowcy
– regulowana, dzielona tylna kanapa
– ABS
– TCS
– fotel pasażera składany w stolik
– wspomaganie kierownicy
– poduszki powietrzne
– centralny zamek z pilotem
– podświetlany schowek
– nowe radio 2 din Pioneer FH-X700BT
Audio
-Radio Pioneer FX-X700BT
-Sub Excursion SX-8S4 (Skrzynia własnej produkcji )
-Wzmak MacAudio Attack 4081
-Kable Dietz 20 mm
-Zestaw odseparowany PowerBass L-60CX (przód)
Planowane modyfikacje oraz najbliższe plany:
-ogólny przegląd auta (lista modów na pewno będzie rosła )
-pielęgnacja skóry
-polerka lakieru
-delikatne poprawki lakiernicze
-sprawdzenie i ewentualna wymiana tłumika końcowego (coś w nim brzęczy)
-oświetlenie LED wewnątrz auta oraz w bagażniku
-wymiana kierownicy na skórzaną
-może jakiś dokładki zderzaków oraz progów
Wykonane modyfikacje:
-renowacja grilla- listwa oklejona folią w czarny mat
-zmiana oleju z 10w40 na 5w 40 (Valvoline MaxLife )
-wybebeszenie katalizatora
-regeneracja przednich oraz tylnych zacisków
-wymiana klocków hamulcowych (przód i tył) na nowe firmy Textar
-wymiana przednich tarcz hamulcowych na nowe firmy Textar
-zabezpieczenie przed zimą podwozia i w szczególności tylnych nadkoli
Ostatnio edytowano 28 maja 2014, 16:08 przez benq323, łącznie edytowano 17 razy
Regeneracja DPF........info PW
gratki z zakupu. Bezawaryjnosci życzę. A mówiłeś ostatnio o sportivie? czemu nie padło na ten wybór?
Chciałem sportiva ale zależało mi bardzo na czasie bo potrzebowałem auta a takiego samochodu nie można kupować w pośpiechu. Tą Mazdę znalazłem przypadkiem w Olsztynie czyli całkiem blisko i to od prywatnego właściciela. A przesiadając się z 1,3 na 1,6 i tak są mile wrażenia z jazdy
Regeneracja DPF........info PW
w Elblągu jest fajny do sprzedania. Nie daleko Ciebie.
napewno
skórka wygląda
- Od: 14 kwi 2011, 08:47
- Posty: 1415 (2/3)
- Skąd: Lublin
- Auto: 323F BJ 99 1,5 ZL
Magician napisał(a):No foteli to zazdraszczam
oj tak
- Od: 26 wrz 2010, 11:12
- Posty: 2321 (4/1)
- Skąd: PUCK
- Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition
viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0
Ma kopytko mała miałem okazję śmignąć tą Magdą i powiem że ładnie się zbiera a i zadbana w środku. Bezawaryjności
... Nie każdy może jeździć Mazdą, niech jeździ Golfem jak każdy ...
"Z autem jest jak seksem: po co jechać na ręcznym jak można dać w pi...ę." :D
"Z autem jest jak seksem: po co jechać na ręcznym jak można dać w pi...ę." :D
Ładna, zadbana sztuka – widziałem na żywo I te skórki...
No widzę że się ostro zabrałeś do pracy
... Nie każdy może jeździć Mazdą, niech jeździ Golfem jak każdy ...
"Z autem jest jak seksem: po co jechać na ręcznym jak można dać w pi...ę." :D
"Z autem jest jak seksem: po co jechać na ręcznym jak można dać w pi...ę." :D
To prawda dupsko jeździ jak po maśle. Dobrze że jeszcze pasy trzymają
... Nie każdy może jeździć Mazdą, niech jeździ Golfem jak każdy ...
"Z autem jest jak seksem: po co jechać na ręcznym jak można dać w pi...ę." :D
"Z autem jest jak seksem: po co jechać na ręcznym jak można dać w pi...ę." :D
Jeśli chodzi o stronę wizualną to w moje oko bardziej wpada Alpine
- Od: 14 lut 2010, 21:32
- Posty: 2994 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości