Mazda 323F BG BP 1991r 1840 cm3 104 km sohc- w pełni POSTERT

No dobra to teraz czas w końcu na mnie
Pewnego dnia ROKU 2010 miałem zaszczyt przejechać się mazda 323f bg 1.6 i od tamtego czasu zaczęło się….
Jak można się zakochać w samochodzie – a jednak można
„kiedy zaczyna się pasja kończy się ekonomia „
Po pól roku odkładania $ zakupiłem pierwszy egzemplarz 92 r 1.840 cm3

i zaczęło się przerabianie i decyzja o zakupie drugiego w lepszym stanie gdyż za bardzo była zgnita …

Pierwsza była dawca części oczywiście dla drugiej a kasta wiadomo na złom
Drugą kupiłem w sierpniu 2011 silnik 1.6 rok 1991 i prace się zaczęły




– wolny wydech <brak kata – strumienica, środek wycięty – rura , końcowy sportowy> ok
– zegary białe tablice i ramki ok
– zderzaki / progi ori pakiet w 3/4 ok
– zawieszenie (nowe amortyzatory olejowe i sprężyny czerwone obniżające auto o 5cm ) ok
– siedzenia z wersji gt obszyte skóra i skają ok
– car audio ( wzmacniacz , wygłuszenie drzwi z przody głośniki fli, zabudowa bagażnika 2x stx , słupki hertz) ok
– założenie wspomagania ok
– filtra stożkowego ok
– tarcz hamulcowych przód wiercone nacinane ok
– rozpórki przód Tyl od mazdy xsedos ok
– podkład – > lakier ok
– przyciemnione szyby z tyłu w drzwiach ok
– zaspawane klamki z tyłu ok
– brak listew w drzwiach ok
– przekładka elektryki <udało mi się tylko z przodu uzyskać elektryczne szyby z tyły zostały ręczne> ok
Wszystko po to by w końcu moc pojechać na zlot, który odbył się w Czaplinku .
Po Czaplinku zbliża się czas kiedy jestem na ukończeniu projektu
Gdzie jest nowy kolor czarna perła dach słupki
Czerwień reszta
Alu 17x215x40 białe pięciu ramienne z rantem
Wyspa wana podłoga
Car audio od podstaw jak się należy (dziękuje chłopakom z klubu za dobre rady )
Swap silnika z 1.6cm3 <88km> na 1.8. cm3 < 104> ok
– poszerzenie auta z tyłu 5 cm ok
– ze względu na duże Alu musiałem dystans założyć i szpiki wymienić na dłuższe za jedno ok
– nowe okładziny w bębnach z tyłu ok
co planuje jeszcze
– przyciemnić szybę tylną
– tarcze tył założyć
– przekroczyć 200 db w środku czystego dźwięku – ponoć się nie da :–(
– neony
– alarm
– pomalowanie silnika i komory ok
– pomalowanie zacisków tarcz z przodu i bębnów z tyłu – ok
– konserwacja podłogi – ok
sugestia była co do środka , bym coś opisał
więc tak ..
kupując Mazde z silnikiem 1.6 wiadomo jakie sa siedzenia zwykłe..
postanowiłem to zmienić i kupiłem aukcje na allegro i pojechałem do szczecina po siedzenia ..
długo się zastanawiałem jak je obszyć i spodobała mi się wizja czarno czerwona – oryginalna w swoim rodzaju.
Czarna skóra wentylowana i czerwona skaja dookoła i na boczkach drzwi też skaja zeby wszystko do siebie pasowało.
Na taki wzór tez autko maluje ..
Myślę ze będzie wszystko do siebie pasowało
********************************************
jeszcze malarz nie skończył wiec zdjec jeszcze niemoge wrzucić jak teraz wyglada ale będą juz wiem jak to zrobic :–)
********************************************
już pierwsze efekty sa :–)
CZWARTEK 09-08-2012
PIĄTEK 10-08-2012

cala jej okazałość – odbiór 15-08-2012








i na progi tez już przyszedł czas już nie straszy :–)
uszczelki i listewki też na swoim miejscu :–)





*********************************************************************************
po dłuższej przerwie konserwacja i złożenie środka


Pewnego dnia ROKU 2010 miałem zaszczyt przejechać się mazda 323f bg 1.6 i od tamtego czasu zaczęło się….
Jak można się zakochać w samochodzie – a jednak można
„kiedy zaczyna się pasja kończy się ekonomia „
Po pól roku odkładania $ zakupiłem pierwszy egzemplarz 92 r 1.840 cm3

i zaczęło się przerabianie i decyzja o zakupie drugiego w lepszym stanie gdyż za bardzo była zgnita …

Pierwsza była dawca części oczywiście dla drugiej a kasta wiadomo na złom
Drugą kupiłem w sierpniu 2011 silnik 1.6 rok 1991 i prace się zaczęły




– wolny wydech <brak kata – strumienica, środek wycięty – rura , końcowy sportowy> ok
– zegary białe tablice i ramki ok
– zderzaki / progi ori pakiet w 3/4 ok
– zawieszenie (nowe amortyzatory olejowe i sprężyny czerwone obniżające auto o 5cm ) ok
– siedzenia z wersji gt obszyte skóra i skają ok
– car audio ( wzmacniacz , wygłuszenie drzwi z przody głośniki fli, zabudowa bagażnika 2x stx , słupki hertz) ok
– założenie wspomagania ok
– filtra stożkowego ok
– tarcz hamulcowych przód wiercone nacinane ok
– rozpórki przód Tyl od mazdy xsedos ok
– podkład – > lakier ok
– przyciemnione szyby z tyłu w drzwiach ok
– zaspawane klamki z tyłu ok
– brak listew w drzwiach ok
– przekładka elektryki <udało mi się tylko z przodu uzyskać elektryczne szyby z tyły zostały ręczne> ok
Wszystko po to by w końcu moc pojechać na zlot, który odbył się w Czaplinku .
Po Czaplinku zbliża się czas kiedy jestem na ukończeniu projektu
Gdzie jest nowy kolor czarna perła dach słupki
Czerwień reszta
Alu 17x215x40 białe pięciu ramienne z rantem
Wyspa wana podłoga
Car audio od podstaw jak się należy (dziękuje chłopakom z klubu za dobre rady )
Swap silnika z 1.6cm3 <88km> na 1.8. cm3 < 104> ok
– poszerzenie auta z tyłu 5 cm ok
– ze względu na duże Alu musiałem dystans założyć i szpiki wymienić na dłuższe za jedno ok
– nowe okładziny w bębnach z tyłu ok
co planuje jeszcze
– przyciemnić szybę tylną
– tarcze tył założyć
– przekroczyć 200 db w środku czystego dźwięku – ponoć się nie da :–(
– neony
– alarm
– pomalowanie silnika i komory ok
– pomalowanie zacisków tarcz z przodu i bębnów z tyłu – ok
– konserwacja podłogi – ok
sugestia była co do środka , bym coś opisał
więc tak ..
kupując Mazde z silnikiem 1.6 wiadomo jakie sa siedzenia zwykłe..
postanowiłem to zmienić i kupiłem aukcje na allegro i pojechałem do szczecina po siedzenia ..
długo się zastanawiałem jak je obszyć i spodobała mi się wizja czarno czerwona – oryginalna w swoim rodzaju.
Czarna skóra wentylowana i czerwona skaja dookoła i na boczkach drzwi też skaja zeby wszystko do siebie pasowało.
Na taki wzór tez autko maluje ..
Myślę ze będzie wszystko do siebie pasowało
********************************************
jeszcze malarz nie skończył wiec zdjec jeszcze niemoge wrzucić jak teraz wyglada ale będą juz wiem jak to zrobic :–)
********************************************
już pierwsze efekty sa :–)
CZWARTEK 09-08-2012

PIĄTEK 10-08-2012

cala jej okazałość – odbiór 15-08-2012








i na progi tez już przyszedł czas już nie straszy :–)
uszczelki i listewki też na swoim miejscu :–)





*********************************************************************************
po dłuższej przerwie konserwacja i złożenie środka

