Mazda 323 BG B3 94r

Czelko
Mazde mam od 28.08.2011r
odpukac nic sie nie psuje, tylko amor wymieniony z kielichem z lewej strony olej i rozrzad
dla pewnosci.
Historia jej zakupu jest przypadkowa
szukalem samochodu, koniec wakacji, szkola sie w weekendy zacznie to nic juz nie kupie
ale katem oka wypatrzylem japonca 323, sie krecilem cala gielde az sie zdecydowalem kupic
i nie zaluje
w glowie mi MX-3 siedzi na przyszlosc
ale jak na razie ciesze sie 323 BG
Trochę danych:
Rok produkcji – 1994
Data I rejestracji – 30.06.1994
Data I rej. w kraju – 13.02.2009
Silnik – 1324cm3 16V PB95 a czesem V-Power
Lakier – Z1 Tropic Emerald Metallic
Moc – 54 KW (73 KM)
Przebieg – 231 tys
nakrecilem w rok 12 tys
Wyposażenie:
Wspomaganie kierownicy
Centralny zamek
Elektryczny szyberdach
Elektrycznie regulowane lampy
Naprawy i Eksplatacja (od kupna):
Filtry wymienione + olej
Rozrzad
Swiece, kopulka, przewody WN
Oszlifowanie tarcz
Przegub prawy
Termostat
Pompki spryskiwaczy wymienione ( nie chodzily)
Klosze tylne parowały
Zaprawki
Listwy szyby przedniej z PCV dorobione
Polerka
(efekt Lala
)
Lusterko pekniete + malowanie
Modyfikacje:
Troche tego było
JDM żółte światła przód byly niektorzy pamietaja pewnie
Podswietlenie tablicy led (bialy) i w srodku podswietlenie
Wygluszenie srodka
Radio 4x50 Blaupunkt
Kable zasilajace wzmaka 10mm2
Wzmacniacz Blaupunkt THA-280
Glosniki:
-na slupkach gwizdki Peiying
-drzwi 16cm Magnat
-boczki tyl 6x9 Blaupunkt
Kondensator Audion 1F
Skrzynia w bagazniku Blaupunkt GTt 1200
Przyciemnienie szyb + poprawka tylnej po miesiacu, choinka sie robila
Aluski + malowanie zaciskow i bebnow
Kable do radia zasilajace
Planowane modyfikacje:
Renowacja stalowek (na zime) chociaz troche
Sterowanie zamka centralnego
Podswietlenie panelu od nawiewow LED (od poczatku mi nie swieca)
Podswietlenie srodka – niebieski
Nakretki do felg (aktualne sa do stalowek)
Sticker Bomb klapka wlewu
Podswietlenie licznika zmiana na ledy
Malowanie Alu na srebrno – odswiezyc (zaciski i bębny na żółto)
Światła Dzienne
Wzmacniacz Crunch
Skrzynia Lanzar Max
Fotki jak na razie z marca
postaram sie zrobic nowe 






Jakos sie udalo
Historia jej zakupu jest przypadkowa


Trochę danych:
Rok produkcji – 1994
Data I rejestracji – 30.06.1994
Data I rej. w kraju – 13.02.2009
Silnik – 1324cm3 16V PB95 a czesem V-Power
Lakier – Z1 Tropic Emerald Metallic
Moc – 54 KW (73 KM)
Przebieg – 231 tys
Wyposażenie:
Wspomaganie kierownicy
Centralny zamek
Elektryczny szyberdach
Elektrycznie regulowane lampy
Naprawy i Eksplatacja (od kupna):
Filtry wymienione + olej
Rozrzad
Swiece, kopulka, przewody WN
Oszlifowanie tarcz
Przegub prawy
Termostat
Pompki spryskiwaczy wymienione ( nie chodzily)
Klosze tylne parowały
Zaprawki
Listwy szyby przedniej z PCV dorobione
Polerka
Lusterko pekniete + malowanie
Modyfikacje:
Troche tego było
JDM żółte światła przód byly niektorzy pamietaja pewnie
Podswietlenie tablicy led (bialy) i w srodku podswietlenie
Wygluszenie srodka
Radio 4x50 Blaupunkt
Kable zasilajace wzmaka 10mm2
Wzmacniacz Blaupunkt THA-280
Glosniki:
-na slupkach gwizdki Peiying
-drzwi 16cm Magnat
-boczki tyl 6x9 Blaupunkt
Kondensator Audion 1F
Skrzynia w bagazniku Blaupunkt GTt 1200
Przyciemnienie szyb + poprawka tylnej po miesiacu, choinka sie robila

Aluski + malowanie zaciskow i bebnow
Kable do radia zasilajace
Planowane modyfikacje:
Renowacja stalowek (na zime) chociaz troche

Sterowanie zamka centralnego
Podswietlenie panelu od nawiewow LED (od poczatku mi nie swieca)

Podswietlenie srodka – niebieski

Nakretki do felg (aktualne sa do stalowek)
Sticker Bomb klapka wlewu

Podswietlenie licznika zmiana na ledy

Malowanie Alu na srebrno – odswiezyc (zaciski i bębny na żółto)
Światła Dzienne

Wzmacniacz Crunch
Skrzynia Lanzar Max
Fotki jak na razie z marca






Jakos sie udalo