Mazda 323F BJ RF '99 DiTD baaardzo czerwona

Witam, forum czytuję od dawna, ale dopiero teraz postanowiłem pochwalić się moim wozidłem. Nie jest to moja pierwsza mazda, wcześniej była 323 BG, która można było zobaczyć na forum, dopóki nie zapadła decyzja o zamknięciu działu NM dla forumowiczów bez statusu klubowicza. Ale to już historia. BJ nalezała do mojego ojca, ja chcąc zmienić auto na młodsze postanowiłem, że również sprawie sobie taką. Moja mama postawiła veto, stwierdziła że dwa takie auta w domu to za dużo. Ja jednak się uparłem, efekt końcowy był taki, że odkupiłem mazdę od rodziców, a ojciec kupił Premacy. Teraz rodzice zachwycają się tym, jak wygodnie się do niej wsiada
No to teraz szerzej o bejotce. Podekscytowani zakupem nie zauważyliśmy, że ma za sobą co najmniej dwie naprawy blacharskie. Odkryliśmy to w domu przy dokładniejszych oględzinach, troszkę nas to podłamało. Jakiś czas później obejrzał ja znajomy lakiernik i stwierdził, że to co było robione to pryszcz (wyraził się inaczej, ale nie wypada go cytować). Następnie dowiedzieliśmy się ile kosztuje rozrząd do DiTD
i że mrugająca kontrolka świec to niekoniecznie zepsuta świeca
Mimo paru niespodzianek na starcie, Madzia dzielnie służy od ponad roku i przejechała bezawaryjnie już około 30tys km. Nie licząc stłuczki, do której doszło na szczęście nie z mojej winy i przy małej prędkości. Nie mniej uderzenie było na tyle niefortunne, że trzeba było malować cały przód. Najważniejsze że udało się uratować dokładkę 
Teraz konkrety, czyli wyposażenie:
-wspomaganie kierownicy,
-centralny zamek z pilotem,
-elektryczne szyby, niestety tylko przód,
-elektryczne lusterka, niestety niepodgrzewane,
-klimatyzacja przerobiona na automat,
-tempomat,
-poduszka powietrzna, ale tylko dla kierowcy,
-hak,
-termometr (żebym wiedział przy jakiej temperaturze polegnie)
i to chyba tyle jeśli chodzi o istotne rzeczy.
A oto lista rzeczy które zrobiłem/kupiłem:
-renowacja felg letnich,
-zakup opon letnich (Falken FK 452 205/50/R16),
-mała polerka,
-wymiana silniczków spryskiwaczy,
-wygłuszenie drzwi i montaż audio (odseparowany przód, subwoofer w bagażniku, wszystko podpięte pod wzmaczniacz 4-kanałowy),
-pozbycie się przeklętego błędu 0403, poprzez wymianę elektrozaworów,
-zaślepienie egr,
-wymiana klocków z przodu,
-wymiana przegubu,
-montaż podgrzewacza stanadyne,
-wymiana tylnych amortyzatorów,
-typowe sprawy, oleje, filtry, żarówki, itd.
W planach jest zrobienie tylnych nadkoli i obniżenie mazdy (zakupiłem już sprężyny H&R -40mm)
A oto kilka fotek autorstwa kolegi .:MarciN:.










No to teraz szerzej o bejotce. Podekscytowani zakupem nie zauważyliśmy, że ma za sobą co najmniej dwie naprawy blacharskie. Odkryliśmy to w domu przy dokładniejszych oględzinach, troszkę nas to podłamało. Jakiś czas później obejrzał ja znajomy lakiernik i stwierdził, że to co było robione to pryszcz (wyraził się inaczej, ale nie wypada go cytować). Następnie dowiedzieliśmy się ile kosztuje rozrząd do DiTD
Teraz konkrety, czyli wyposażenie:
-wspomaganie kierownicy,
-centralny zamek z pilotem,
-elektryczne szyby, niestety tylko przód,
-elektryczne lusterka, niestety niepodgrzewane,
-klimatyzacja przerobiona na automat,
-tempomat,
-poduszka powietrzna, ale tylko dla kierowcy,
-hak,
-termometr (żebym wiedział przy jakiej temperaturze polegnie)
i to chyba tyle jeśli chodzi o istotne rzeczy.
A oto lista rzeczy które zrobiłem/kupiłem:
-renowacja felg letnich,
-zakup opon letnich (Falken FK 452 205/50/R16),
-mała polerka,
-wymiana silniczków spryskiwaczy,
-wygłuszenie drzwi i montaż audio (odseparowany przód, subwoofer w bagażniku, wszystko podpięte pod wzmaczniacz 4-kanałowy),
-pozbycie się przeklętego błędu 0403, poprzez wymianę elektrozaworów,
-zaślepienie egr,
-wymiana klocków z przodu,
-wymiana przegubu,
-montaż podgrzewacza stanadyne,
-wymiana tylnych amortyzatorów,
-typowe sprawy, oleje, filtry, żarówki, itd.
W planach jest zrobienie tylnych nadkoli i obniżenie mazdy (zakupiłem już sprężyny H&R -40mm)
A oto kilka fotek autorstwa kolegi .:MarciN:.









