Mazda 323F BA Z5 SE '95 | Skóra/Gwint FK JDM/MS
1, 2
MODEL: Mazda 323F BA
ROK PRODUKCJI: 1995
KOLOR: Sparkle Green Metallic 11R
SILNIK: 1.5z5 16v DOHC 88KM/132NM Benzyna (LOTOS 98 Dynamic)
UKŁAD DOLOTOWY:
UKŁAD WYDECHOWY:
– brak katalizatora przy kolektorze wydechowym
– strumienica Michael Tuning System
– wydech Remus Racing
UKŁAD PALIWOWY:
ELEKTRONIKA i ELEKTRYKA:
– centralny zamek + moduł BLOKER z pilotem w scyzoryku
– elektryczne szyby 4x
– elektryczne podgrzewane lusterka 11R
– oświetlenie wnętrza/bagażnik LED biały zimny
UKŁAD NAPĘDOWY:
ZAWIESZENIE:
– gwintowane zawieszenie FK Automotive
– rozpórka GT przednich kielichów
– łączniki stabilizatorów przednie 2szt. JGR-RAMECH
– końcówka drążka kierowniczego 2szt. CTR
KOŁA:
UKŁAD HAMULCOWY:
Z ZEWNĄTRZ:
– pakiet MAZDASPEED Touring Kit A-SPEC: dokładka przedniego zderzaka
– podkładka pod tablice UKDM
– wnęki zderzaka przód/tył w CZARNY MAT
– kierunkowskazy pomarańczowe a’la Amber
– halogeny żółte przedliftowe Stanley
– żarówki mijania Phillips White Vision 4300K
– hood spacer (made home)
– daszek/spoiler na lusterka zewnętrzne
– klamki zewnętrzne, nakładki na lusterka 11R
– ospojlerowanie pakiet GT: progowe łezki 11R, chlapacze przednie/tylne 11R
– lampka F1 Led a’la RX-8
– blenda klapy CZARNY MAT, 2x biały wsteczny, emblemat MAZDASPEED
ŚRODEK:
– tarcze licznika INDIGLO by MoMan
– regulowana, wielofunkcyjna skórzana kierownica RX-8
– regulowana wysokość świateł mijania
– regulowana wysokość pasów bezpieczeństwa
– gałka zmiany biegów RX-8 + short shifter
– chromowane klamki 626 GE
– chromowane listwy progów OEM Mazda
– cupholder 1DIN Freebox/Drink Holder
– czarna skórzana tapicerka: fotele przednie/tylna kanapa + boczki drzwi
– czarne wnętrze: deska rozdzielcza, plastiki, wykładzina
– podwyższona podłoga bagażnika
CAR AUDIO:
– radio ALPINE CDE-126BT, głośniki przednie JBL GTO 8628
– wygłuszona przednia i tylna tapicerka drzwi, matami GMS
– wygłuszona podłoga matami STP
– wygłuszona klapa bagażnika, blacha matami STP, plastiki GMS
INNE:
ROK PRODUKCJI: 1995
KOLOR: Sparkle Green Metallic 11R
SILNIK: 1.5z5 16v DOHC 88KM/132NM Benzyna (LOTOS 98 Dynamic)
UKŁAD DOLOTOWY:
UKŁAD WYDECHOWY:
– brak katalizatora przy kolektorze wydechowym
– strumienica Michael Tuning System
– wydech Remus Racing
UKŁAD PALIWOWY:
ELEKTRONIKA i ELEKTRYKA:
– centralny zamek + moduł BLOKER z pilotem w scyzoryku
– elektryczne szyby 4x
– elektryczne podgrzewane lusterka 11R
– oświetlenie wnętrza/bagażnik LED biały zimny
UKŁAD NAPĘDOWY:
ZAWIESZENIE:
– gwintowane zawieszenie FK Automotive
– rozpórka GT przednich kielichów
– łączniki stabilizatorów przednie 2szt. JGR-RAMECH
– końcówka drążka kierowniczego 2szt. CTR
KOŁA:
UKŁAD HAMULCOWY:
Z ZEWNĄTRZ:
– pakiet MAZDASPEED Touring Kit A-SPEC: dokładka przedniego zderzaka
– podkładka pod tablice UKDM
– wnęki zderzaka przód/tył w CZARNY MAT
– kierunkowskazy pomarańczowe a’la Amber
– halogeny żółte przedliftowe Stanley
– żarówki mijania Phillips White Vision 4300K
– hood spacer (made home)
– daszek/spoiler na lusterka zewnętrzne
– klamki zewnętrzne, nakładki na lusterka 11R
– ospojlerowanie pakiet GT: progowe łezki 11R, chlapacze przednie/tylne 11R
– lampka F1 Led a’la RX-8
– blenda klapy CZARNY MAT, 2x biały wsteczny, emblemat MAZDASPEED
ŚRODEK:
– tarcze licznika INDIGLO by MoMan
– regulowana, wielofunkcyjna skórzana kierownica RX-8
– regulowana wysokość świateł mijania
– regulowana wysokość pasów bezpieczeństwa
– gałka zmiany biegów RX-8 + short shifter
– chromowane klamki 626 GE
– chromowane listwy progów OEM Mazda
– cupholder 1DIN Freebox/Drink Holder
– czarna skórzana tapicerka: fotele przednie/tylna kanapa + boczki drzwi
– czarne wnętrze: deska rozdzielcza, plastiki, wykładzina
– podwyższona podłoga bagażnika
CAR AUDIO:
– radio ALPINE CDE-126BT, głośniki przednie JBL GTO 8628
– wygłuszona przednia i tylna tapicerka drzwi, matami GMS
– wygłuszona podłoga matami STP
– wygłuszona klapa bagażnika, blacha matami STP, plastiki GMS
INNE:
Ostatnio edytowano 19 cze 2016, 18:14 przez piotreksz10, łącznie edytowano 64 razy
- Od: 24 wrz 2011, 15:38
- Posty: 23
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda 323F BA 95
1.5z5 16v DOHC 88KM/132NM Benzyna (LOTOS 98 Dynamic)
Ten post został usunięty
przez piotreksz10 6 maja 2012, 22:27.
będzie więcej fot będzie przeniesiony
Ten post został usunięty
przez piotreksz10 8 maja 2012, 10:54.
Kolego, gdzie masz ten dolot zimnego powietrza??
Magdalenka bardzo ładna, ale wiesz no, jak każda kobieta lubi fotki
Magdalenka bardzo ładna, ale wiesz no, jak każda kobieta lubi fotki
W planach Jak na razie jest sam zwykły stożek widać to zdjęciach
- Od: 24 wrz 2011, 15:38
- Posty: 23
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda 323F BA 95
1.5z5 16v DOHC 88KM/132NM Benzyna (LOTOS 98 Dynamic)
no tak, ja rozumiem, złe pytanie(zob. czas postu a wstaje przed 6rano) a jak chcesz to zrobić?? Tak jak w xedzie jest?? Czy masz jakiś inny patent??
Nie wiem jak jest w xedzie ale chce doprowadzić do zderzaka aby stamtąd zasysało
Chęci i motywacje do prac nad mazda duże tylko hajs światem rządzi
Chęci i motywacje do prac nad mazda duże tylko hajs światem rządzi
- Od: 24 wrz 2011, 15:38
- Posty: 23
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda 323F BA 95
1.5z5 16v DOHC 88KM/132NM Benzyna (LOTOS 98 Dynamic)
Ładna sztuka kolor z felą a z dolotem radziłbym tobie odizolować stożek jakąś puszką lub konkretnym kształtem blachy by nie zasysał ciepłego powietrza z silnika w dużej mierze. Bo auto może nie zyskać a stracić na mocy. Radio chodź pewnie funkcjonalne to wygląda w Madzi jak z tuningu golfa 3 no ale to tylko moja opinnia
- Od: 12 mar 2007, 23:40
- Posty: 344
- Skąd: Białystok, Wa-wa
- Auto: Mazda 323F BA-BP
1840cm3,114 KM
W ten weekend przeprowadzę remont silnika, wrzucę parę fotek bo widzę ze gdzieś je zjadło. Pozdrawiam
- Od: 24 wrz 2011, 15:38
- Posty: 23
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda 323F BA 95
1.5z5 16v DOHC 88KM/132NM Benzyna (LOTOS 98 Dynamic)
Odświeżam temat. W aucie przez ostatnie parę czasu zostało dużo zrobione między innymi: zawieszenie gwintowane FK, skórzana tapicerka, wygłuszona podłoga, moduł centralnego zamka z kluczyka, podkładka USDM, dokładka przednia MS, łezki i chlapacze wersja GT oraz dużo inny rzeczy. Wszystko opisane w opisie jak i forum.323-klub pozdrawiam
- Od: 24 wrz 2011, 15:38
- Posty: 23
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda 323F BA 95
1.5z5 16v DOHC 88KM/132NM Benzyna (LOTOS 98 Dynamic)
Ta podkładka pod rejestracje to raczej UKDM hehe Nie wiedziałem, że na tym forum też jesteś obecny Dobrze, że odświeżyłeś temat
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
Zbieram się już dłuższy czas żeby opisac auto na forum RM Klub
- Od: 24 wrz 2011, 15:38
- Posty: 23
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda 323F BA 95
1.5z5 16v DOHC 88KM/132NM Benzyna (LOTOS 98 Dynamic)
O! Bardzo dobry pomysł Jak tam wymiana gum stabilizatora? Działasz po niedzieli coś czy dopiero w nowym roku?
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
Jutro przejdę się do sąsiada zobaczyć czy kanał posprzątał bo ma dwa kanały na jeden co wjechać nie mogę a drugi zawalony rupieciami gdzie bezproblemowo wjeżdżam Będę chciał to ogarnąć jeszcze w tym roku
- Od: 24 wrz 2011, 15:38
- Posty: 23
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda 323F BA 95
1.5z5 16v DOHC 88KM/132NM Benzyna (LOTOS 98 Dynamic)
Z zawieszeniem jest wszystko w porządku, gumy stabilizatora są ok brak luzu, wahacze ok. Wadliwa okazała się końcówka drążka kierowniczego od strony kierowcy jest na nim luz podczas krótkich ruchów kierownicą na postoju słychać stuki, stukanie na nierównościach oraz luz na kol Od strony pasażera jest wszystko ok ale od razu wymienię oby dwie końcówki
- Od: 24 wrz 2011, 15:38
- Posty: 23
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda 323F BA 95
1.5z5 16v DOHC 88KM/132NM Benzyna (LOTOS 98 Dynamic)
Po wymianie łączników stabilizatora, końcówek drążka kierowniczego stukania pukania zmniejszyły się, słychać jedynie takie chrobotanie jak by coś luźno było i to by latało, obijało się o coś . Nie wiem sam co to już moze być Wkur..... się to rozbiorę cały przód wymienię wszystko i złożę na nowo
Mały mod jaki zrobiłem to tylko dodatkowe podświetlenie bagażnika gdzie umieściłem pasek LED biały zimny. Na kablach w bagażniku dałem wsuwki tak żeby można było rozłączyć/złączyć i sprawnie wyjąć półkę a z kablami + i – wpiąłem się w lampkę bagażnika. Przynajmniej teraz coś widać nocą
Mały mod jaki zrobiłem to tylko dodatkowe podświetlenie bagażnika gdzie umieściłem pasek LED biały zimny. Na kablach w bagażniku dałem wsuwki tak żeby można było rozłączyć/złączyć i sprawnie wyjąć półkę a z kablami + i – wpiąłem się w lampkę bagażnika. Przynajmniej teraz coś widać nocą
- Od: 24 wrz 2011, 15:38
- Posty: 23
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda 323F BA 95
1.5z5 16v DOHC 88KM/132NM Benzyna (LOTOS 98 Dynamic)
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości