Mazda 323 BG B3 `93 1,3 16V by Benq323

Witam. Madzia jest ze mną od 03.2009, a w kraju od 04.2008. Została sprowadzona z Deutschlandii przez mojego znajomego. Trafiłem na nią przypadkiem (ale do tej pory nie żałuje
), gdy przeglądałem mnóstwo ofert (głównie ... VW
nie znając jeszcze uroku bagietek
), ktoś polecił mi właśnie mazde
. Pierwsza jazda próbna i ... muszę ją mieć
. Tego samego dnia wróciłem już nią do domu. I tak właśnie rozpoczęła się moja przygoda z 323 BG
Trochę danych:
Rok produkcji – 1993
Data I rejestracji – 18.02.1994
Data I rej. w kraju – 04.11.2008
Silnik – 1324 16V only benzyna
Lakier – Z1 Tropic Emerald Metallic
Moc – 54 KW (73 KM)
Przebieg – aktualny ... ok 120000
(kto to wie... kierownica, gałka biegów i nakładki na pedały w stanie BDB... przyjmijmy że możliwe)
Wyposażenie:
Wspomaganie kierownicy
Centralny zamek
Elektryczny szyberdach
Elektrycznie regulowane lampy
Modyfikacje:
Malowanie całego nadwozia w kolor (po dzwonie w Niemczech mazda jeździła z niebieskim przodem) – łącznie z listwami i klamkami
– wielkie dzięki dla szwagra
Alu Borbet 15`` – Dzięki Pawcio1017
Skórzany mieszek – dzięki Pawcio1017
Wymiana wydechu (pozostał jeszcze stary kat
ale i na niego przyjdzie pora)
Wymiana łącznika stabilizatora (prawy tył)
Wymiana rozrządu
Coroczne wymiany oleju
(Mobil1 10W40)
Wymiana aparatu zapłonowego
Wymiana tylnych amortyzatorów oraz ich mocowań (Kamoka)
Uszczelnianie tylnych lamp
Wymiana świec i kabli zapłonowych (NGK)
Planowane modyfikacje:
Przyciemnianie szyb
Kierunki clear
Jakieś porządne audio (o obecnym na razie wole nie pisać)
Wymiana tarcz oraz klocków hamulcowych-przód oraz okładzin i cylinderków-tył
Malowanie zacisków i bębnów hamulcowych
Konserwacja podwozia i profili zamkniętych
Ramki klubowe
Wymiana zegarów na te z obrotomierzem
Oświetlenie wnętrza madzi żarówkami led
Wymiana przegubu (prawy przód) NKN – już zakupiony
A oto ona:
Po zakupie

Teraz:



Klamki w kolorze


I fotki z malowania






zabezpieczenie przed rozprzestrzenianiem się rdzy



Trochę nudnego wnętrza








Trochę danych:
Rok produkcji – 1993
Data I rejestracji – 18.02.1994
Data I rej. w kraju – 04.11.2008
Silnik – 1324 16V only benzyna
Lakier – Z1 Tropic Emerald Metallic
Moc – 54 KW (73 KM)
Przebieg – aktualny ... ok 120000

Wyposażenie:
Wspomaganie kierownicy
Centralny zamek
Elektryczny szyberdach
Elektrycznie regulowane lampy
Modyfikacje:
Malowanie całego nadwozia w kolor (po dzwonie w Niemczech mazda jeździła z niebieskim przodem) – łącznie z listwami i klamkami


Alu Borbet 15`` – Dzięki Pawcio1017

Skórzany mieszek – dzięki Pawcio1017

Wymiana wydechu (pozostał jeszcze stary kat
Wymiana łącznika stabilizatora (prawy tył)
Wymiana rozrządu
Coroczne wymiany oleju

Wymiana aparatu zapłonowego
Wymiana tylnych amortyzatorów oraz ich mocowań (Kamoka)
Uszczelnianie tylnych lamp
Wymiana świec i kabli zapłonowych (NGK)
Planowane modyfikacje:
Przyciemnianie szyb
Kierunki clear
Jakieś porządne audio (o obecnym na razie wole nie pisać)
Wymiana tarcz oraz klocków hamulcowych-przód oraz okładzin i cylinderków-tył
Malowanie zacisków i bębnów hamulcowych
Konserwacja podwozia i profili zamkniętych
Ramki klubowe
Wymiana zegarów na te z obrotomierzem
Oświetlenie wnętrza madzi żarówkami led
Wymiana przegubu (prawy przód) NKN – już zakupiony

A oto ona:
Po zakupie
Teraz:



Klamki w kolorze



I fotki z malowania






zabezpieczenie przed rozprzestrzenianiem się rdzy



Trochę nudnego wnętrza



