Mazda 323C BH Z5 96/97r 1,5 88KM

Nadszedł w końcu czas aby przedstawić moją mazdunię
. Wiem, że nie dorasta większosci tu mazd przedstawionych do pięt ale i tak jest to najwsapanialszy samochodzik :–). Jeżdżę nią od lutego bo dopiero zrobiłam prawko ale jest z nami już jakieś 1,5 roku. Sprowadzona z Niemiec z rozbitym zderzakiem i z przebiegiem 150 tys. W wyposażeniu brak klimy i nad tym ubolewam, a po za tym to ma el. szyby i lusterka centralny zamek, wspomaganie. Więc chyba standard.
Pierwsza rejestracja w 97r, ale z tego co mi wiadomo to produkcja 96r? W papierach ma wpisane 97r, chodź celnik nie chciał mi tego przepuścić i upierał się, że powinno być 96, ale w końcu się poddał i tak zostało
Zdjęcia niezbyt dobrej jakości, więc od razu przepraszam ale robione telefonem. Myślę, że wątek będzie rozszeszany o nowe zdjęcia :–)
A oto ona:



Parę rzeczy już w niej jest zrobione ale jeeeszcze sporo trzeba zrobić. Stopniowo, stopniowo i będzie ok :–)
Od kąd jest z nami zrobiono w niej:
-wymiana rozrządu
-szczęki tylne + pomalowanie bębnów (ost marzec 2012r)
-klocki przednie (ost marzec 2012r), luty 2014r (178000 km)
-tarcze przednie (ost marzec 2012r)
– filtr paliwa (ost marzec 2012r)
-świece (ost marzec 2012r)
-filtr powietrza (ost marzec 2012r)
-olej z filtrem (ost marzec 2012r), luty 2014 r (178000 km)
-wyczyszczony rozrusznik (ost marzec 2012r)
-błotnik lewy przedni
-lampa lewa przednia
-trzecie światło stopu
-wymiana pokrowców na tymczasowe bo docelowo chcę szyte na miarę
– wymiana oleju od skrzyni biegów (maj 2012r)
-regeneracja rozrusznika-wymiana bendiksu i tulejek (czerwiec 2012)
-kompleksowe czyszczenie wnętrza metodą parową: tapicerka, podsufitka (marzec 2013)
-i kilka drobnostek, o których nawet nie opłaca się pisać
– wymiana sworzni L i P : luty 2014 (178000 km)
– łączniki stabilizatora tył i przód – L i P: luty 2014 (178000 km)
– osłona przegubu zew L i P: luty 2014 (178000 km)
– ustawienie zbieżności: luty 2014 (178000 km) i kwiecień 2014
– wymiana części wydechu: luty 2014
– wymiana prawe przednie łożysko – kwiecień 2014 (ok. 180000 km)
– wymiana przegubu lewy zewnętrzny – październik 2014 (ok. 186000 km)
– wymiana amortyzatorów tył L i P – październik 2014 (ok. 186000 km)
W planach sporo do zrobienia ale najważniejsze:
– pozbyc się rdzy na prawym tylnym nadkolu bo się pojawiła po zimie
– wymiana tulejek od skrzyni biegów
– wymiana kabli od świec
– znalezienie przyczyny lekko falujących obrotów
Pierwsza rejestracja w 97r, ale z tego co mi wiadomo to produkcja 96r? W papierach ma wpisane 97r, chodź celnik nie chciał mi tego przepuścić i upierał się, że powinno być 96, ale w końcu się poddał i tak zostało
Zdjęcia niezbyt dobrej jakości, więc od razu przepraszam ale robione telefonem. Myślę, że wątek będzie rozszeszany o nowe zdjęcia :–)
A oto ona:



Parę rzeczy już w niej jest zrobione ale jeeeszcze sporo trzeba zrobić. Stopniowo, stopniowo i będzie ok :–)
Od kąd jest z nami zrobiono w niej:
-wymiana rozrządu
-szczęki tylne + pomalowanie bębnów (ost marzec 2012r)
-klocki przednie (ost marzec 2012r), luty 2014r (178000 km)
-tarcze przednie (ost marzec 2012r)
– filtr paliwa (ost marzec 2012r)
-świece (ost marzec 2012r)
-filtr powietrza (ost marzec 2012r)
-olej z filtrem (ost marzec 2012r), luty 2014 r (178000 km)
-wyczyszczony rozrusznik (ost marzec 2012r)
-błotnik lewy przedni
-lampa lewa przednia
-trzecie światło stopu
-wymiana pokrowców na tymczasowe bo docelowo chcę szyte na miarę
– wymiana oleju od skrzyni biegów (maj 2012r)
-regeneracja rozrusznika-wymiana bendiksu i tulejek (czerwiec 2012)
-kompleksowe czyszczenie wnętrza metodą parową: tapicerka, podsufitka (marzec 2013)
-i kilka drobnostek, o których nawet nie opłaca się pisać
– wymiana sworzni L i P : luty 2014 (178000 km)
– łączniki stabilizatora tył i przód – L i P: luty 2014 (178000 km)
– osłona przegubu zew L i P: luty 2014 (178000 km)
– ustawienie zbieżności: luty 2014 (178000 km) i kwiecień 2014
– wymiana części wydechu: luty 2014
– wymiana prawe przednie łożysko – kwiecień 2014 (ok. 180000 km)
– wymiana przegubu lewy zewnętrzny – październik 2014 (ok. 186000 km)
– wymiana amortyzatorów tył L i P – październik 2014 (ok. 186000 km)
W planach sporo do zrobienia ale najważniejsze:
– pozbyc się rdzy na prawym tylnym nadkolu bo się pojawiła po zimie
– wymiana tulejek od skrzyni biegów
– wymiana kabli od świec
– znalezienie przyczyny lekko falujących obrotów