Mazda 323 BG 1992 2,5 V6 KL-DE Low Lady Pearlescent White Pearl

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez Boris86 » 25 paź 2018, 14:53

marcinowozniako napisał(a):
Boris86 napisał(a):Może nie jakiś drastycznie profesjonalny Rejskar,


Nikt tu nie ma profesjonalnego rejskara, wszyscy jesteśmy amatorami ;)

Fajnie, 323 jest lekka i z Klem na pewno dosyć mocna więc bedzie ciekawie ;)


Capazo swego czasu pokazywał, że daje to radę. U niego co prawda było to KLZE, ale jak się wkręce to może się troszkę tego KLa rozwinie.
Jak by się udało złamać w przyszłym roku 2.00 ta babunią na Poznaniu to będę bardzo szczęśliwy.

Bo_Lo napisał(a):No nie dziwie sie wcale,na przyszlosc pamietaj ze w razie sprzedazy bede wiedzial pierwszy ;–)

Jak sobie życzysz.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 gru 2004, 00:03
Posty: 1154 (0/5)
Skąd: Łódź
Auto: 323 BG KL V6
RX-8 Pandem v12
RX-8 RB25DET Neo
RX-8 R3
300ZX Strosek
Viper GTS
Cuda TT
Crossfire SRT6
Corvette C5
E30 325cabrio, E39 523

Postprzez marcinowozniako » 25 paź 2018, 14:55

No Capazo dużo rzeczy zrobił. Ale nie bój się, jak masz zdrowego Kla to mogę Ci podrzucić parę pomysłów na podniesienie mocy w swoim KLu. Też mam zwykłego Kla zhamowanego na 196KM więc można ;)

Boris86 napisał(a):Jak by się udało złamać w przyszłym roku 2.00 ta babunią na Poznaniu to będę bardzo szczęśliwy.


Spokojnie będzie dało radę tym autem złamać ten czas, ale to heble zawias opona no i jazda :D
Największy Ścigant
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2015, 19:40
Posty: 915 (5/8)
Skąd: Kalisz
Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93

Postprzez Boris86 » 25 paź 2018, 15:01

marcinowozniako napisał(a):to mogę Ci podrzucić parę pomysłów na podniesienie mocy w swoim KLu. Też mam zwykłego Kla zhamowanego na 196KM więc można ;)


To ja się w słuch zamieniam.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 gru 2004, 00:03
Posty: 1154 (0/5)
Skąd: Łódź
Auto: 323 BG KL V6
RX-8 Pandem v12
RX-8 RB25DET Neo
RX-8 R3
300ZX Strosek
Viper GTS
Cuda TT
Crossfire SRT6
Corvette C5
E30 325cabrio, E39 523

Postprzez marcinowozniako » 25 paź 2018, 15:03

Pokaż mi aktualne foto spod maski, oraz podaj informacje. Jaki komputer, jaka wiązka oraz jaka przepływka jest w tym momencie u Ciebie. Dodatkowo wydech jaka średnica, czy sportowe kolektory czy jak to wygląda.
Największy Ścigant
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2015, 19:40
Posty: 915 (5/8)
Skąd: Kalisz
Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93

Postprzez DARO MAZDA 323 » 25 paź 2018, 15:15

oj to będzie się działo na wiaosne 2019 r w Poznaniu – też chcę złamać 2.00 minuty
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 mar 2013, 11:44
Posty: 2865 (9/62)
Skąd: Wrocław
Auto: GOLF VII Kombi TDI CR-115 KM

Postprzez Boris86 » 25 paź 2018, 20:16

marcinowozniako napisał(a):Pokaż mi aktualne foto spod maski, oraz podaj informacje. Jaki komputer, jaka wiązka oraz jaka przepływka jest w tym momencie u Ciebie. Dodatkowo wydech jaka średnica, czy sportowe kolektory czy jak to wygląda.

Będę w garażu to machne foto.
Wiązka silnika KLDE, Komp z MX-6 KLDE, przepływa z Mx-6 KLDE, kolektor dolotowy z MX-6 KLDE. Kolektor w tym momencie wydechowy z MX-3 K8, wydech na dwóch tlumikach przelotowych 2.5 cala do końca z kwasu. Zamach z K8, głowice trochę planowane i obrobione, dolot ze stożkiem apexi. Jeszcze nie odizolowany. Aluminiowe kolo pasowe delikatnie mniejszymi srednicami powodujące podobni wolniejsze obr osprzętu i mniejsze obciążenie nim silnika i prawidłowy przepływ wody na wysokich obr zamiast jedynie jej roztrzepywania.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 gru 2004, 00:03
Posty: 1154 (0/5)
Skąd: Łódź
Auto: 323 BG KL V6
RX-8 Pandem v12
RX-8 RB25DET Neo
RX-8 R3
300ZX Strosek
Viper GTS
Cuda TT
Crossfire SRT6
Corvette C5
E30 325cabrio, E39 523

Postprzez marcinowozniako » 25 paź 2018, 20:46

OK. Pierwszą rzeczą jaką bym zrobił to pojechałbym na hamownie abyś sprawdził na czym stoisz i żeby był jakiś odnośnik co do modyfikacji mocowych. Potem zaopatrz się w ecu k8 przedlift, czyli k819, albo k819b bez większego znaczenia, jak chcesz rozwojowo to k819b lepiej z krótką płytką. Następnie jak już zobaczę twój dolot to pewnie będziesz musiał go przeprojektować, ważne aby było możliwe jak najprościej, i jak najszerzej, mój ma 3 cale stożek oczywiście odizolowany za podłużnicą nie wiem czy da tak radę w 323. Potem zaopatrzyłbym się w sportowe kolektory wydechowe 6-2-1 i maks przyspieszył zapłon aparatem kręcąc go maks w stronę grodzi. Jak to wszystko ze sobą zepniesz i masz zdrowy silnik to powinno przybyć mocy, od 5 do 20KM ;)
Największy Ścigant
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2015, 19:40
Posty: 915 (5/8)
Skąd: Kalisz
Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93

Postprzez Boris86 » 25 paź 2018, 21:05

Wiazka ma zostać KL, kolektor KL i przepływa KL?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 gru 2004, 00:03
Posty: 1154 (0/5)
Skąd: Łódź
Auto: 323 BG KL V6
RX-8 Pandem v12
RX-8 RB25DET Neo
RX-8 R3
300ZX Strosek
Viper GTS
Cuda TT
Crossfire SRT6
Corvette C5
E30 325cabrio, E39 523

Postprzez marcinowozniako » 25 paź 2018, 21:10

Wiązka z Kl to to samo co k8 więc tak wiązka przepływka zostaje z Kla. Co do kolektora to twoja decyzja. Tak się składa że jeszcze żaden z silników które powiedzmy po zrobieniu paru modów i dysponował mocą ponad seryjną nie korzystał z prostego kolektora klde. Ja powiem tylko że na pewno nie jest to zły kolektor. Ma fajną charakterystykę Momentu w niskim i średnim zakresie chociaż w sumie hmm. Punkty otwarcia vrisów z ecu k8 pasują pod zagięty kolektor klze jak i prosty klze, tzn ładnie wygląda wykres momentu i mocy, nie wiem natomiast jak to się zachowa wszystko na prostym kolektorze klde. Więc może jak będziesz mieć okazje kupić np zagięty kolektor z xedosa 9 to możesz to zrobić. Ew inna opcja to jeżeli wykres na ecu k8 na prostym kolektorze klde będzie kiepski to zmienić w ecu punkty otwarcia vrisów pod kolektor klde. To i tak wszystko do sprawdzenia na hamowni na drodze ciężko CI będzie coś wyczuć.
Największy Ścigant
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2015, 19:40
Posty: 915 (5/8)
Skąd: Kalisz
Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93

Postprzez Boris86 » 26 paź 2018, 00:47

6-2-1 masz to chińskie?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 gru 2004, 00:03
Posty: 1154 (0/5)
Skąd: Łódź
Auto: 323 BG KL V6
RX-8 Pandem v12
RX-8 RB25DET Neo
RX-8 R3
300ZX Strosek
Viper GTS
Cuda TT
Crossfire SRT6
Corvette C5
E30 325cabrio, E39 523

Postprzez marcinowozniako » 26 paź 2018, 01:50

Ja mam te chińskie. Jak masz kasę i znajomości to możesz spróbować zrobić swoje kolektory wydechowe wraz z dwururka tzn coś tam próbować policzyć dla jak najlepszego przepływu spalin, te chińskie dają mocy ale również można je jeszcze ulepszyć.
Największy Ścigant
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2015, 19:40
Posty: 915 (5/8)
Skąd: Kalisz
Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy