Mazda 323 BG 1992 2,5 V6 KL-DE Low Lady Pearlescent White Pearl
Napisane: 16 sie 2005, 22:03
Mazdeczka z taśmy w Hiroshimie zjechała w 1992 roku, a w ręce moje trafiła w 2002 roku.
Autko fabrycznie było koloru białego, co akurat w tym aucie przypadło mi do gustu, więc kolor biały pozostał tylko ze teraz to Perła z oldschoolowymi malowanymi detalami.
Napędzała ją 16 zaworowa, gaźnikowa jednostka B3, teraz zaworów ma 24, a pojemność wzrosła prawie dwukrotnie do pojemności 2,5 V6.
Kilka słów o zmianach:
Silnikowo
KL-DE 2,5 V6 z MX-6 GE
Silnik po pełnej obróbce głowic czyli:
Planowanie głowic, obróbka (polerowanie i usuniecie wszelkich nadlewów i niedoróbek) kanałów dolotowych, wydechowych i komór spalania, spasowanie kolektorów z głowicami aby pozbyć się wszelkich rantów i uskoków, polerowanie zaworów na lustro i złożenie tego wszystkiego na nowych uszczeleczkach.
-Układ dolotowy ze stożkiem APEXI
-Jednomasowe aluminiowe koło pasowe
-Układ wydechowy nowy dedykowany MX3 V6
Napęd przenosi
Skrzynia z K8
Zamach z K8
Sprzęgło z KL Exedy
Z zewnątrz sprawne oko zauważy:
-perłowy biały lakier z palety Peugeot RCZ
-usunięte listwy boczne
-Przedni zderzak przelift z GT/GTX wygładzony
-Tylni zderzak polift wygładzony
-grill z przed restylingu
-dokładkę z GT
-usunięte zamki
-usunięte boczne migacze
-podwozie zabezpieczone na biało
-Akcenty w kolorze czarnym i czerwonym
W podwoziu znajdziemy:
-sprężyny Weitec obniżające auto o ponad 60 mm
-amortyzatory KYB o zmiennej charakterystyce
-płytę osłaniającą skrzynie i element elastyczny wydechu.
-Belki zawieszenia, stabilizatory i tylną rozpórkę z MX3 V6
-Układ hamulcowy z 323 GT
-Dołożony ABS
-Dołożone wspomaganie ukł. kierowniczego.
Mazdunia toczy się chwilowo na:
15' MSW Polerowanych 195/50
Wnętrze pod odbudowie będzie poskładane z zebranych już komponentów w takim setupie:
-Kierownica Momo+Naba Momo
-Gałka na dźwignie zmiany biegów z RX-8.
-Tapicerka i fotele poliftowy GT-LINE
-Zegar z obrotomierzem z wersji Arabskiej ( do 200km/h)
W poprzednim setupie auto występowało w operacji tuning i zdobywało liczne puchary za najniższe auto w województwie przez 3 lata z rzędu.
Autko fabrycznie było koloru białego, co akurat w tym aucie przypadło mi do gustu, więc kolor biały pozostał tylko ze teraz to Perła z oldschoolowymi malowanymi detalami.
Napędzała ją 16 zaworowa, gaźnikowa jednostka B3, teraz zaworów ma 24, a pojemność wzrosła prawie dwukrotnie do pojemności 2,5 V6.
Kilka słów o zmianach:
Silnikowo
KL-DE 2,5 V6 z MX-6 GE
Silnik po pełnej obróbce głowic czyli:
Planowanie głowic, obróbka (polerowanie i usuniecie wszelkich nadlewów i niedoróbek) kanałów dolotowych, wydechowych i komór spalania, spasowanie kolektorów z głowicami aby pozbyć się wszelkich rantów i uskoków, polerowanie zaworów na lustro i złożenie tego wszystkiego na nowych uszczeleczkach.
-Układ dolotowy ze stożkiem APEXI
-Jednomasowe aluminiowe koło pasowe
-Układ wydechowy nowy dedykowany MX3 V6
Napęd przenosi
Skrzynia z K8
Zamach z K8
Sprzęgło z KL Exedy
Z zewnątrz sprawne oko zauważy:
-perłowy biały lakier z palety Peugeot RCZ
-usunięte listwy boczne
-Przedni zderzak przelift z GT/GTX wygładzony
-Tylni zderzak polift wygładzony
-grill z przed restylingu
-dokładkę z GT
-usunięte zamki
-usunięte boczne migacze
-podwozie zabezpieczone na biało
-Akcenty w kolorze czarnym i czerwonym
W podwoziu znajdziemy:
-sprężyny Weitec obniżające auto o ponad 60 mm
-amortyzatory KYB o zmiennej charakterystyce
-płytę osłaniającą skrzynie i element elastyczny wydechu.
-Belki zawieszenia, stabilizatory i tylną rozpórkę z MX3 V6
-Układ hamulcowy z 323 GT
-Dołożony ABS
-Dołożone wspomaganie ukł. kierowniczego.
Mazdunia toczy się chwilowo na:
15' MSW Polerowanych 195/50
Wnętrze pod odbudowie będzie poskładane z zebranych już komponentów w takim setupie:
-Kierownica Momo+Naba Momo
-Gałka na dźwignie zmiany biegów z RX-8.
-Tapicerka i fotele poliftowy GT-LINE
-Zegar z obrotomierzem z wersji Arabskiej ( do 200km/h)
W poprzednim setupie auto występowało w operacji tuning i zdobywało liczne puchary za najniższe auto w województwie przez 3 lata z rzędu.