Mazda 323F BJ ZL 1998
Witam
Chciałem się pochwalić moim autkiem, kupiony trzy tygodnie temu w Austrii
Kupione z przebiegiem 130 000
miejsce urodzin Japonia.
Wyposażenie ogólnie wszystko co każde auto mieć powinno:
– Klimatyzacja
– 4x poduszki powietrzne
– 4x elektryczne szyby
– elektryczne i podgrzewane lusterka
– centralny z pilotem
– halogeny przeciwmgielne
– wspomaganie
– ABS
– TCS
– fabryczny spoiler z trzecim światłem stop
– regulacja położenia kierownicy
– regulowana kanapa
– rozkładany fotel pasażera na "stolik"
– skórzana kierownica
– zegarek z termometrem (już wymontowany na kosz radia)
– sterowanie radiem z kierownicy
– podgrzewane fotele
– tłumik firmy Remus To co zrobiłem to wytłumiłem cały bagażnik (masa gumowa i filc )wytłumienie drzwi,montaż gwizdków w przednich tapicerkach,zmiana głośników z fabrycznych na pioneera,montaż radia pioneera z nawigacją,zmiana anteny radiowej na antenę tajfun 27 do radia cb,alu ramki do zegarów,montaż wyświetlacza do czujników parkowania,wymiana łączników stabilizatora przód,wymiana oleju i filtrów,z racji tego że pracuję na galwanizerni- pocynkowanie na nowo wszystkiego co udało mi się odkręcić
Plany:
– pełna konserwacja
– zmiana tylnych lamp
– naprawa tylnego zderzaka ,jest lekko pęknięty – wymiana łączników stabilizatora tył
– alufelgi 15
– dodatkowe obszycie skórą kierownicy(przyzwyczajenie do grubszej)
– montaż alarmu i czujników parkowania




wszystko srebrne co się świeci (śrubki,uchwyty i.t.p )ma nowy ocynk
diody zamiast żarówek (białe)
antena do cb
gwizdki w przednich tapicerkach

Chciałem się pochwalić moim autkiem, kupiony trzy tygodnie temu w Austrii
Kupione z przebiegiem 130 000
Wyposażenie ogólnie wszystko co każde auto mieć powinno:
– Klimatyzacja
– 4x poduszki powietrzne
– 4x elektryczne szyby
– elektryczne i podgrzewane lusterka
– centralny z pilotem
– halogeny przeciwmgielne
– wspomaganie
– ABS
– TCS
– fabryczny spoiler z trzecim światłem stop
– regulacja położenia kierownicy
– regulowana kanapa
– rozkładany fotel pasażera na "stolik"
– skórzana kierownica
– zegarek z termometrem (już wymontowany na kosz radia)
– sterowanie radiem z kierownicy
– podgrzewane fotele
– tłumik firmy Remus To co zrobiłem to wytłumiłem cały bagażnik (masa gumowa i filc )wytłumienie drzwi,montaż gwizdków w przednich tapicerkach,zmiana głośników z fabrycznych na pioneera,montaż radia pioneera z nawigacją,zmiana anteny radiowej na antenę tajfun 27 do radia cb,alu ramki do zegarów,montaż wyświetlacza do czujników parkowania,wymiana łączników stabilizatora przód,wymiana oleju i filtrów,z racji tego że pracuję na galwanizerni- pocynkowanie na nowo wszystkiego co udało mi się odkręcić
Plany:
– pełna konserwacja
– zmiana tylnych lamp
– naprawa tylnego zderzaka ,jest lekko pęknięty – wymiana łączników stabilizatora tył
– alufelgi 15
– dodatkowe obszycie skórą kierownicy(przyzwyczajenie do grubszej)
– montaż alarmu i czujników parkowania





wszystko srebrne co się świeci (śrubki,uchwyty i.t.p )ma nowy ocynk
diody zamiast żarówek (białe)
antena do cb
gwizdki w przednich tapicerkach







tu są włączone światełka pozycyjne,diody naprawdę dają ładne białe swiatło
nowe aluski
i na koniec jeszcze kierunki bez rozpraszaczy

, zacisk ok ale bęben to nie jest powód do dumy
wszyskie otwory pasują,jak dobrze pamiętam to zamiast do blaszanego wspornika do którego był przykręcony stary podłokietnik (z lewej i prawej strony w okolicy przednich siedzeń),przykręcamy go do tunelu od góry,otwory już tam są fabryczne,a wspornik wyrzucamy
ten malutki włącznik na środku to podgrzewacz tyłka na zimę
do pełni szczęścia tylko jeszcze jak już pisałem wcześniej tylko rączka od ręcznego po lifcie,