Mazda 323f BA KL '94 wściekła

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez misiak89-89 » 19 mar 2018, 22:50

marcinowozniako napisał(a):
misiak89-89 napisał(a): a na deszcz mam rainsport.


Przygotowany na każde warunki. No to teraz musi 2 min pęknąć na Poznaniu, masz ku temu wszystkie przesłanki. Kibicuje :)

thx :)

Biniu napisał(a):A poza zlotem zlotem gdzies jeszcze startujesz z tym swoim potworem?

Generalnie auto jest tak nisko do podłoza że nadaje się tylko i wyłącznie na gładki asfalt, w gre wchodzi tylko poznań.
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 18:01
Posty: 1804 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Postprzez marcinowozniako » 19 mar 2018, 22:53

misiak89-89 napisał(a):w gre wchodzi tylko poznań.


A ja myślałem że się spróbujemy na jakieś prostej <płacze>
Największy Ścigant
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2015, 19:40
Posty: 915 (5/8)
Skąd: Kalisz
Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93

Postprzez Pyton » 8 kwi 2018, 20:31

Jak wyjezdzalem o 15 to njalepszy czas 1:58. Gratki
Forumowicz
 
Od: 25 wrz 2015, 15:34
Posty: 315 (1/5)
Skąd: dziki zachod
Auto: Infiniti fx35
Była Mazda BG; BA; BJ; BK

Postprzez DARO MAZDA 323 » 16 kwi 2018, 10:46

Dawaj Łuksza jakiegoś UP a podsumowanie z Poznania jestem ciekaw Twoich uwag i mega postępu . Auto wygląda obłędnie typowy uliczny Killer .... <spoko>
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 mar 2013, 11:44
Posty: 2864 (9/62)
Skąd: Wrocław
Auto: GOLF VII Kombi TDI CR-115 KM

Postprzez Biniu » 16 kwi 2018, 15:19

Wygląda mega, jeździ mega i kierownik dobrze ogląda. Wyścigówa pełną gębą. Gratulacje samochodu i wyniku na torze. Najszybszy KL w klubie!

No i tak jak Daro jestem mega ciekawy spostrzeżeń odnośnie klatki i pełnego slicka. Poprawa czasu super. Ile w tym zasługa zmiany setupu a ile po prostu wzrost umiejętności? Choć wiadomo nowe możliwości trzeba też umieć wykorzystać.
Obrazek
Im trudniej, tym lepiej
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 cze 2015, 07:10
Posty: 1053 (35/34)
Skąd: Grupa Łódzka
Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92

Postprzez Wiciu KL » 16 kwi 2018, 15:32

Biniu napisał(a):Najszybszy KL w klubie!.

Wyczuwam wojne <lol> <lol>
I cyk, dwujeczka
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2017, 23:00
Posty: 182 (8/1)
Skąd: Błońsko
Auto: Mazda RX-8 HP
Suzuki Swift GTI 1.6 4x4
Honda Civic VI MB 1.4

Postprzez Piotr_ » 16 kwi 2018, 16:52

hahaha
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 20:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez risto77 » 16 kwi 2018, 17:18

To jaki czas? Z ciekawości zapytam.
Obrazek
Przedstawiciel Dolnego Śląska
 
Od: 5 gru 2013, 20:11
Posty: 2293 (201/63)
Skąd: stolyca zDolnego Śląska
Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01

Postprzez Piotr_ » 16 kwi 2018, 18:20

1.58
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 20:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez misiak89-89 » 16 kwi 2018, 23:15

Dzięki, czas jaki uzyskałem zaskoczył mnie, sądzę ze udało mi sie to wykręcic w momencie kiedy jechałem sam w ostatnich okrążeniach na dosc czystym torze. Jeśli chodzi o wzrost umiejętności to nie bardzo, bo jak można to nastąpić siedząc w aucie dwa razu do roku :P Ogólnie cel był jeden, poucierać nosy mxpiątką i chyba się udało:P Opona kleiła bardzo dobrze przez co w winklach czułem sie mega pewnie, temp oleju na poziomie 125-130stopniach, wydawało mi sie za duzo po zmianie oleju i cieczy chłodzącej ale chyba nie bede poprawiał tej kwesti, hebel w pewnym momencie zaczął twardnieć najprawdopodobniej wynika to z przepuszczenia zbyt małej ilości świeżego płynu, geometria jest dość dobra a własciwe była, bo pod koniec zlotu cos pusciło i zjadło mi prawa przednią opone od wewnątrz. Teraz jeżeli chodzi o temat areo, kolejny raz nie sprawdziłem działania wspomagajacych elementów areodynamicznych, musiałem zrzucić blache stanowiacą zabudowę gładkiej podłogi, ponieważ wydech miał za słabe chłodzenie i robiło się nie ciekawie :| wywiewy na masce i błotnikach działaja jak należy, temp cieczy stoi równo po zabudowaniu spodu silnika. Podsumowując ,jestem przekonany że stać mnie i auto na więcej a rezultaty bądą tylko wtedy jak częściej będe odwiedzał tor <oczko>

Kilka fotek
lantis racecar.jpg
lantis.jpeg
lantis racecar2.jpg
lantis2.jpeg
43_preview.jpeg
36_preview.jpeg
40_preview.jpeg
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 18:01
Posty: 1804 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Postprzez Wiciu KL » 17 kwi 2018, 08:04

Jak się zwijałem do domu około godziny 15 to Twój czas 1:58 był już na tablicy wyników
I cyk, dwujeczka
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2017, 23:00
Posty: 182 (8/1)
Skąd: Błońsko
Auto: Mazda RX-8 HP
Suzuki Swift GTI 1.6 4x4
Honda Civic VI MB 1.4

Postprzez Biniu » 17 kwi 2018, 08:07

No to super. Przy takiej mocy widać efekty klatki i pełnego slicka są niesamowite.

130°C olej na Poznaniu w niewysilonym silniku. To chyba sporo. Co by było na takim Torze Łódź np gdzie prędkości nie ma takich by powietrze schłodziło silnik. Damian z mx3 raportował, że równo 100 mu trzymało. Rozumiem, że to kwestia zabudowy. Jaką masz chłodnice? Może spasowała by od jakiegoś automatu. Często mają wyprowadzenie na olej (do skrzyni) i można by dzięki temu chłodzić olej.

Wydech masz jakoś zaizolowany? Tunel się grzał do czerwoności? :D Czytałem o jakiś mega turbo projektach to jak się ludziom grzał wydech do tego stopnia że nóg nie można było trzymać na podłodze to pomagało owinięcie bandażem termicznym, chociaż idzie na to sporo miodu z 30 metrów.

No to tak jak piszesz. Jazda jazda jazda i na następnym TP będzie jeszcze lepiej.
Obrazek
Im trudniej, tym lepiej
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 cze 2015, 07:10
Posty: 1053 (35/34)
Skąd: Grupa Łódzka
Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92

Postprzez Pyton » 17 kwi 2018, 08:45

Jezdzic , jezdzic i jeszcze raz jezdzic. Auto ma duzy potencjal .
Forumowicz
 
Od: 25 wrz 2015, 15:34
Posty: 315 (1/5)
Skąd: dziki zachod
Auto: Infiniti fx35
Była Mazda BG; BA; BJ; BK

Postprzez Bo_Lo » 17 kwi 2018, 09:20

Z tym olejem to tak różnie.Jedni mjaa p życia upalaniu 110-120 inni 130.Fabrycznie gajgery mają warning na 118
.z jednej strony jak na upalanie 130 to nie jest jakaś mega wartość tym bardziej że było gorąco,z drugiej tu już jest dołożona chłodnica z termostatem i niby powinno być poniżej tych 130.Sam jestem w trakcie kompletowania gratów do pomiarów ciśnienia i temperatury oleju,jak będzie ok 115-120 to chłodnicy nie zakładam,jak będzie więcej to trzeba będzie myśleć.U mnie jest miska alu żebrowana ,za to nie ma chłodniczej oleju pod filtrem oleju jak w starszym BP czy K serii.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4378 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza
jest:
Mazda Premacy 03'FP,323f BA BP :D

Postprzez sewo » 17 kwi 2018, 19:23

Warzyłeś ją teraz? ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Wielkopolski
 
Od: 11 cze 2007, 19:54
Posty: 2248 (37/52)
Skąd: Poznań / Komorniki / Wiry / Luboń
Auto: Cx7 Er
MX5 Na
Transit Connect
Było:
MX5 Nbfl , RX8 Fe

Postprzez misiak89-89 » 17 kwi 2018, 21:48

Też mi się wydawało, że sporo, ale po konsultacjach z bardziej doświadczonymi jest ok. tfs w vagach przy upalaniu maja 130, m3 4.0 nawet 150 stopni więc tragedii nie ma. kontroluje również ciśnienie oliwy i przy tak wysokich temp trzyma równo, film widocznie się nie przycienia.
A siedzi u mnie seryjna chłodnica wody, wymiennik na podstawce i dołożona chłodnica oleju 19rzędowa na wymuszonym układzie pompą elektryczną. Jeśli chodzi o krótkie tory zabezpieczyłem się wentylatorem na chłodnice by wiatru było pod dostatkiem

Kto to jest Damian z mx3? równiez ma kla?
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 18:01
Posty: 1804 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Postprzez marcinowozniako » 17 kwi 2018, 21:49

misiak89-89 napisał(a):Kto to jest Damian z mx3? równiez ma kla?


To jest Damian z MX3: viewtopic.php?f=312&t=182428 <rotfl>
Największy Ścigant
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2015, 19:40
Posty: 915 (5/8)
Skąd: Kalisz
Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93

Postprzez dam92 » 18 kwi 2018, 16:32

Dobre zdjęcia :D kto takie robił? Też takie bym chciał :D..

A jaka temperatura była przed odsłonięcie dołu?
U mnie układ jest seryjny, czujnik w podstawce, świeży płyn, świeży olej po około 1,5-2k km, czujnik jak i zegar nie wykazuje jakichś nieprawidłowości. Np jadąc autostradą, niemiecką oczywiście :D 140+ olej ma 85*C max 90*C.
Zobaczymy jeszcze teraz jak będzie typowe lato jak z temperaturą będzie :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2011, 22:57
Posty: 194 (0/3)
Skąd: Tychy
Auto: Mazda MX-3 EC KL-DE 92'

Postprzez misiak89-89 » 18 kwi 2018, 22:25

Wiekszosc fotek wykonał jlz1 gosc bardzo dobrze ogarniety w tych sprawach, na fb mozna podgladnac jego prace, polecam:)
przed oslonieciem temp byla nawet ciut wieksza. Aktualnie mam lepsze wywiewy, rowniez swiezy olej i w chlodnicy destylowana z dodatkiem specyfiku od motula.
Zastanawia mnie czy aby w wymienniku nie tkwi problem bo woda stoi rowno przy okolo 130stopniach oleju, natomiast mialem chwile ze nie zalaczylem chlodnicy i przy palowaniu i temp ponad 140, wskaznik od wody zaczla sie podnosci. Szczerze nie mam koncepcji... w aucie siedzi wiekowa chlodnica wody takze nie wiem czy jest odpowiednio wydajna:/ u mnie na autostradzie przy 120/130km/h temp bez zalaczonej chlodnicy okolo 115stopni
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 18:01
Posty: 1804 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Postprzez dam92 » 18 kwi 2018, 23:48

A to ciekawe, może w efce inaczej jest poprowadzona strumień powietrza przez komorę?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2011, 22:57
Posty: 194 (0/3)
Skąd: Tychy
Auto: Mazda MX-3 EC KL-DE 92'

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy