Strona 1 z 63

Mazda 323f BA KL '94 wściekła

PostNapisane: 5 mar 2012, 15:18
przez misiak89-89
Witam.
Przedstawiam Mazdę 323F GT 2.0 V6 z 1994 roku.
Poprzednimi właścicielami pojazdu byli klubowicze z wielkopolski CRESCO oraz Fasola, następnie auto trafiło do mnie, zreanimowane po przejściach i jako zaczęty projekt.
Plan mój jest taki, aby dokończyć mody, wykrzesać maksymalnie dużą ilość PS, Nm oraz czerpać przyjemność z jazdy, oczywiście wszystko na tyle ile pozwoli mi mój budżet.

Marka – Model
Mazda 323F BA 2.0 V6 GT 94'
ABS, wsp. kierownicy, centralny zamek.

Modyfikacje Silnika
SWAP na 2.5V6 KL-DE
Porting głowic
Wałki rozrządu KL31
Chłodnica oleju 30rzędów na elektrycznej pompie
Klapkowa przegroda miski

Układ dolotowy
Prosty kolektor z KLZE
Przepustnica KL31
Cold Air Intake Simota z chwytakiem powietrza zamontowanym w zderzaku


Układ wydechowy
Kolektor 6-2-1, środkowy tłumik przelotowy, końcowy tłumik przelotowy TurboWorks. Całość 2.5'

Układ paliwowy
Wtryskiwacze paliwa 280cc MIllenia 2.3 SC

Elektronika
Ecumaster DET3 tryb FI
Zegary Depo – temp. i ciśnienie oleju

Układ napędowy
Short-shifter, skrzynia kf, zamach 4,5kg, torsen Mfactory

Układ hamulcowy
Hydrołapa custom, przód BBK Brembo 4-tłoczek, klocek mintex, tarcza g11 310/28, serwo i pompa Xedos 9 2.5 V6, nawiewniki na tarcze

Zawieszenie
Zawieszenie gwintowane FK (skrócone sztyce, utwardzane amory), rozpórki:przód- góra, dół ori GT; tył -góra 323f BJ, poliuretan 85sha, maglownica 323 BG GT

Opony/felgi
Uniroial Rainsport2 ,3 195/50, Enkei 16x6.5 ; Michelin ERC 195/50, Enkei RP02 16x7

Wnętrze
Odchudzone, fotele Recaro, kubełek, kierownica OMP, pasy czteropunktowe, akumulator, rollbar custom

Optyka zewnętrzna
Replika pakietu Lantis Type-R (progi, dokładka) lotka GT, elementy areo – splitter, canardsy, dyfusor, gładka zabudowa podwozia, lusterka F1, szyby poliweglan, blenda al'a Lantis, brak el. anteny i wycieraczki tył


Moc po modach
182Km 222Nm

Waga po odchudzeniu
...kg

Ostatnia odsłona wścieklizny
lantis1.jpg
lantis.jpg
DSC05470.JPG
wsciekł torr.jpg
13000181_960689067377558_1496556187913324835_n.jpg
wsciekła 2016 tt.jpg
wsciek la.jpg

lantis1.jpg

lantis.jpg

DSC05470.JPG

wsciekł torr.jpg

13000181_960689067377558_1496556187913324835_n.jpg

wsciekła 2016 tt.jpg

wsciek la.jpg

received_1489013464519859.jpeg

DSC_0004.JPG

DSC_0785.JPG

FB_IMG_1534798309375.jpg




Obrazek



Re: Mazda 323f BA KL '94 wściekła

PostNapisane: 5 mar 2012, 15:26
przez sewo
A gdzie hydrauliczny ręczny? :)
Autko pikne co tu dużo gadać i jedzie :D Wiem bo widziałem w akcji nie raz :]

PostNapisane: 5 mar 2012, 15:30
przez Radex
fajnie zrobione autko ze słusznym silnikiem. prawie ideał :)
białe lusterka w połączeniu z białymi felgami wyglądają bardzo ciekawie i oryginalnie dodając rasowego charakteru.
daje 11/10 choć jest pare drobnostek które bym poprawił jak ta naklejka z Konina z tyłu która szpeci :P

PostNapisane: 5 mar 2012, 16:15
przez Fasola
Radex napisał(a):naklejka z Konina z tyłu która szpeci :P


Z Ryk geniusz :D

Wreszcie znowu ją widzę – moja maleńka <serduszka>
Z poczekalni do projektów zapraszam <spoko> Zawias już nowy wleciał ??

PostNapisane: 5 mar 2012, 17:08
przez Radex
jak zwał tak zwał :P ta z numerkiem startowym w kwadracie :)

PostNapisane: 5 mar 2012, 17:28
przez s i w y
ja tam bym nie ruszał :D

Re: Mazda 323f BA KL '94 wściekła

PostNapisane: 5 mar 2012, 17:59
przez misiak89-89
sewo napisał(a):A gdzie hydrauliczny ręczny? :)


thx <spoko>

Fasola napisał(a): moja maleńka <serduszka>


moja <serduszka>

Fasola napisał(a):
Z poczekalni do projektów zapraszam <spoko> Zawias już nowy wleciał ??


oj jeszcze nie zasługuje na ten dział, ale postara się ;)

Gwincik jest w drodze :D

póki co dziś zawitały do mnie kapcie 8)

Obrazek


a... i na razie wszelkie pochwały należą się Fasoli, gdyż jeszcze nie kiwłem palcem w niej <zawstydzony>

PostNapisane: 5 mar 2012, 18:05
przez sewo
a goni cie ktoś :) Fakt maniek ja zreanimował i przywrócił jej życie a teraz drobnymi kroczkami działaj :D

PostNapisane: 5 mar 2012, 18:16
przez misiak89-89
sewo napisał(a):a goni cie ktoś :)


właściwie to goni mnie termin I zlotu, ale mam nadzieję że teraz pójdzie z górki i wątek będzie rozwijał się ja tego bym oczekiwał ;)

s i w y napisał(a):ja tam bym nie ruszał :D


to dowód, że pojazd odwiedza grube imprezy :D

PostNapisane: 5 mar 2012, 18:19
przez Fasola
Większość zlotowych naklejek trzymałem by wkleić na nią po wymianie czołowej szyby gdyż mi się nie podobała obecna. Poszły niestety do mojej 626 a teraz mi szyba pękła i zostanę bez...:(
Fajnie było by ja spotkać na zlocie <spoko>

Re: Mazda 323f BA KL '94 wściekła

PostNapisane: 5 mar 2012, 22:07
przez Pyton162
widziałem w akcji i tez jechałem za kierownicą . Robi przeciąg a wiem ze będzie znacznie lepiej , pozdro

PostNapisane: 5 mar 2012, 22:17
przez KyRy
pokaż jeszcze jakąś fotkę wnętrza ;)
Fasola zrobił kawał dobrej roboty przy tym autku :)

PostNapisane: 5 mar 2012, 22:24
przez waldii
oooo w koncu jakas fajna mazdziocha <serduszka> <serduszka> <serduszka>

Re: Mazda 323f BA KL '94 wściekła

PostNapisane: 5 mar 2012, 22:28
przez Krystian69
Ładna sztuka i widać że ciągnie ładnie do przodu :|

PostNapisane: 5 mar 2012, 22:48
przez MariuS
no wreszcie tutaj pokazałeś,



o widzę ze jednak Parady. Ciekawe jak szybko Ci się zużyją, u mnie wytrzymały jeden sezon :D

PostNapisane: 5 mar 2012, 23:30
przez Pikselzg
W końcu pokazałeś wsciekłą wuja :)

Piękna, co tu dużo mówić <serduszka> <faja>

PostNapisane: 6 mar 2012, 00:01
przez piwo
piekna fura.pieknie lezy na glebie. 323 ba i obnizenie zawsze daje dla oka super efekt. szkoda ze opnki parady.
http://www.mx-5.pl/viewtopic.php?t=415&start=840
trza bylopojsc w federale 595rs-r. ale oby spisywaly sie jak najlepiej. wazne ze sa nowe.
co do filmiku. nie wiem ile licznik ci zawyza ale 21s od 0km/h do 200km/h wg licznika robi wrazenie.

PostNapisane: 6 mar 2012, 00:14
przez misiak89-89
Fasola napisał(a):Większość zlotowych naklejek trzymałem by wkleić na nią po wymianie czołowej szyby gdyż mi się nie podobała obecna. Poszły niestety do mojej 626 a teraz mi szyba pękła i zostanę bez...:(
Fajnie było by ja spotkać na zlocie <spoko>


<głaszcze> pesior

na zlocie mur-beton będę i zakładam że zmieni się ciut w wyglądzie <oczko>

Pyton162 napisał(a):a wiem ze będzie znacznie lepiej , pozdro


<nie powiem> :P

KyRy napisał(a):Fasola zrobił kawał dobrej roboty przy tym autku :)


zgadza się <ok>

a foto niebawem

MariuS napisał(a):no wreszcie tutaj pokazałeś,



o widzę ze jednak Parady. Ciekawe jak szybko Ci się zużyją, u mnie wytrzymały jeden sezon :D


bo wiesz jaki jest przepis na długowieczność opon? wciskasz sprzęgło, wbijasz 2 bieg, pomału puszczając sprzęgło wciskasz delikatnie gaz i ruszasz bez pisków i mielenia w miejscu <rotfl> :P <diabełek>

nawet nie przepuszczałem że czytanie Waszych komentów sprawi mi taką radość :D <glupek2>

dzięki <oczko>

PostNapisane: 6 mar 2012, 00:24
przez MIRU
Daje rade :) a oponki w jakim rozmiarze ??

PostNapisane: 6 mar 2012, 00:34
przez misiak89-89
piwo napisał(a):piekna fura.pieknie lezy na glebie. 323 ba i obnizenie zawsze daje dla oka super efekt.


a to bez dwóch zdań święta prawda

piwo napisał(a):szkoda ze opnki parady.
http://www.mx-5.pl/viewtopic.php?t=415&start=840
trza bylopojsc w federale 595rs-r. ale oby spisywaly sie jak najlepiej. wazne ze sa nowe.


Powiem Ci, że zastanawiałem się nad nimi i jeszcze r888, ale wydawało mi się że miałbym spory problemy w poruszaniu się po mokrej nawierzchni albo jakoś słabo zasięgnołem rad <co?>
Może gdyby ravestation podzieliby się spostrzeżeniami byłbym skłonniejszy, no nie wiem....

a jeśli chodzi o licznik chyba nie kłami <oczy> w jaki sposób można by było sprawdzić jego wiarygodność?

MIRU napisał(a):Daje rade :) a oponki w jakim rozmiarze ??


dzięki mistrzu :)
205/45 na następną fele r16