Mazda 323f BA KL '94 wściekła

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez piwo » 7 mar 2012, 19:23

hm. czemu wyborl padl na fk a nie na bilstaina lub koni? na tym bedzie lepiej niz na seryjnych kayabach? szczerze nie sadze.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4735 (222/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez trzydziech » 7 mar 2012, 19:23

regulacji kątów pewnie nie ma? regulacja będzie wymagała podniesienia samochodu? czekam na fotki i opinie jak się na tym jeździ :P
pwio, jak wypadają ceny blisteina albo koni?
Klubowicz
CUP 2011 miejsce 2
 
Od: 9 wrz 2009, 10:02
Posty: 2232 (44/33)
Skąd: Toruń
Auto: Mazda Mx5 NBfl B6 02r.

Postprzez piwo » 7 mar 2012, 19:27

amory koni specjal 1400zl. co do bila to nie polecam serii b3 i b4 a dopiero od b6 ale nei wiem czy sa dostepne szczerze mowiac.na pewno lepsze sprawdzone regulwane amory koni niz gwint jakis chinski.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4735 (222/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez Fasola » 7 mar 2012, 19:52

MariuS ma identyczny zawias, popytajcie jego.
Fasola
 

Postprzez MariuS » 7 mar 2012, 21:12

piwo napisał(a):amory koni specjal 1400zl.


gdzie?? :)

jak ja szukałem w zeszłym roku to koło 400-500zł/sztuka do 323f BA
czuli jakieś ~2000zł za same amorki ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez misiak89-89 » 7 mar 2012, 22:16

piwo napisał(a):hm. czemu wyborl padl na fk a nie na bilstaina lub koni? na tym bedzie lepiej niz na seryjnych kayabach? szczerze nie sadze.


ponieważ tak jak mówił MariuS bilstainy troche drogaśne i opcja tylko regulacji twardości, a ja koniecznie chciałem reg. wysokości

...jeszcze zastanawiałem się nad k-sportem, ale też cena zaporowa

A FK czasem nie jest gebelsowskiej produkcji???

trzydziech napisał(a):regulacji kątów pewnie nie ma? regulacja będzie wymagała podniesienia samochodu? czekam na fotki i opinie jak się na tym jeździ :P


reg. kątów – niet

no raczej, auto w górę i kręcenie <oczko>

z fk jeszcze była opcja FKXMA28 czyli Silverline ale 5 stów droższa.
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 18:01
Posty: 1804 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Postprzez MariuS » 7 mar 2012, 23:00

misiak89-89 napisał(a):A FK czasem nie jest gebelsowskiej produkcji???


no ja na opakowaniu miałem właśnie made in Germany
ale ponoć są rozbieralne te gwinty serii highsport i w razie co ponoć można włożyć wkład koni z regulacją twardości. podkreślam jednak że tylko tak słyszałem ;)

ale sam Łukasz zobaczysz jak się na tym lata. k-sport to koło 3500-4000zł. jakby tym latać co tydzień po torze to bym się skusił i może, a moja mazda to raczej dupowóz, jakbym szykował coś na tor to raczej wybrałbym inną markę bo 323 nie jest do tego taka super :D

piwo napisał(a):na tym bedzie lepiej niz na seryjnych kayabach?


ja miałem wcześniej amorki 2x Kayaba i 2xtokico nówki i do tego springi -40 i wg mnie na tym jest lepiej odczuwalnie, przede wszystkim nie ma takiego "jeeps" po najechaniu na jakaś większa nierówność czy dołek jak to było na kayaba + spring
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez Fasola » 7 mar 2012, 23:14

Jaki problem zrobić w tym regulacje twardości ?? :| Żaden....
Fasola
 

Postprzez misiak89-89 » 8 mar 2012, 14:05

MariuS napisał(a):
misiak89-89 napisał(a):A FK czasem nie jest gebelsowskiej produkcji???

no ja na opakowaniu miałem właśnie made in Germany

dokładnie, nawet na amorach jest to wybite. Mam nadzieję że szkopy popiszą się lepszą jakością niż żółtki <ok>
MariuS napisał(a):ale ponoć są rozbieralne te gwinty serii highsport i w razie co ponoć można włożyć wkład koni z regulacją twardości. podkreślam jednak że tylko tak słyszałem ;)

tak, ten gwint na bank jest rozbieralny, u nasady jest wkręcona pokrywa z wkładem amora także ploty mogą być prawdą,ale będę się nad tym głębiej zastanawiał jak zawias powie finish
MariuS napisał(a):ale sam Łukasz zobaczysz jak się na tym lata...
piwo napisał(a):na tym bedzie lepiej niz na seryjnych kayabach?

... wg mnie na tym jest lepiej odczuwalnie, przede wszystkim nie ma takiego "jeeps" po najechaniu na jakaś większa nierówność czy dołek jak to było na kayaba + spring

o to właśnie mi chodzi, aby auto nie podskakiwało jak pinpong
Fasola napisał(a):Jaki problem zrobić w tym regulacje twardości ?? :| Żaden....

.. w sumie racja, magików nie brakuje
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 18:01
Posty: 1804 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Postprzez piwo » 8 mar 2012, 18:41

efekt ping pongu jest jak sa za twarde sprezyny do amorow. zamiast kupwowc twarde sprezyny nalezy sprezyny zostawic seryjne a amory zalozyc twarde i zadnego podskakiwania nie bedzie a auto bedzie sie trzymalo jak marzenie.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4735 (222/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez misiak89-89 » 8 mar 2012, 23:33

zgadza się piwo albo jak do springów także sportowe amory.
ale jak ktoś chce tanim kosztem obniżyć sobie furę i ją usztywnić to musi się z tym nieprzyjaznym efektem liczyć.

jak wiadomo wszyscy lubią słituśne focie, a więc w moim wątku tego nie zabraknie :P
Obrazek
made in krzak ale optycznie wyglądają solidnie oby tak było w praktyce ;)
Obrazek
moim laickim okiem spawy wyglądają nie najgorzej, no chyba że mam ukrytą wadę :P
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 18:01
Posty: 1804 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Postprzez @tomek@ » 9 mar 2012, 00:01

Ale się zbroisz :P
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 12:33
Posty: 2144 (0/5)
Skąd: 20km od Rzeszowa:)
Auto: Jest:
Mazda mx 5 2.0NC 3rd generation
Mazda 121 DB 1.3 KAT:p
Było:
Mazda 323F BA 2.0 V6 KF
Mazda Mx5 NB 10th anniversary
Mazda 323F BA 1.5 Z5
Fiat cinquecento 700+gasss:)

Postprzez misiak89-89 » 9 mar 2012, 00:09

Mam w zanadrzu jeszcze kilka gadżetów, ciekaw jestem tylko czy zdążę wszystko poskładać do czaplinka <rotfl>

...a ekipa będzie mocna z tego co słyszałem :D

tomek a z Tobą będę miał przyjemność się spotkać? :)
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 18:01
Posty: 1804 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Postprzez @tomek@ » 9 mar 2012, 00:38

misiak89-89 napisał(a):Mam w zanadrzu jeszcze kilka gadżetów

Aha to będziesz nas tak codzień innym karmił :D
misiak89-89 napisał(a):ciekaw jestem tylko czy zdążę wszystko poskładać do czaplinka <rotfl>

Jeszcze sporo czasu Ci zostało ;)
misiak89-89 napisał(a):tomek a z Tobą będę miał przyjemność się spotkać? :)

Raczej pewnie będę,ale to zależy czy będę miał kompana(narazie chętny) bo samemu na paliwo nie wyrobię :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 12:33
Posty: 2144 (0/5)
Skąd: 20km od Rzeszowa:)
Auto: Jest:
Mazda mx 5 2.0NC 3rd generation
Mazda 121 DB 1.3 KAT:p
Było:
Mazda 323F BA 2.0 V6 KF
Mazda Mx5 NB 10th anniversary
Mazda 323F BA 1.5 Z5
Fiat cinquecento 700+gasss:)

Postprzez misiak89-89 » 9 mar 2012, 00:49

@tomek@ napisał(a):Aha to będziesz nas tak codzień innym karmił :D

[tiiit] :| .. rozpracowałeś mnie, a tak się kryłem :P
@tomek@ napisał(a):Jeszcze sporo czasu Ci zostało ;)

właśnie nie, jeśli wezwą mnie do roboty a zapowiada się długa delegacja <oczy>

ja codziennie się modlę, aby przed zlotem paliwsko kosztowało co najmniej 2 zeta mniej, a pobożny ze mnie gość :P
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 18:01
Posty: 1804 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Postprzez Erastotenes » 9 mar 2012, 01:29

Piękne mody <spoko> <spoko> <spoko> <czarodziej> Aż miło popatrzeć jak się zbiera – fiu fiu <czarodziej> <czarodziej> :D :D <spoko> <spoko> Pozdrawiam
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 paź 2009, 21:04
Posty: 1844
Skąd: Warszawa
Auto: ex BJ TDVI RF4F '02 101PS
obecnie Kia QL

Postprzez misiak89-89 » 9 mar 2012, 23:23

Erastotenes napisał(a):Piękne mody <spoko> <spoko> <spoko> <czarodziej> Aż miło popatrzeć jak się zbiera – fiu fiu <czarodziej> <czarodziej> :D :D <spoko> <spoko> Pozdrawiam


podziękował :)

żeby nie było, ja cały czas działam i karmie <lol>

to aby się dobrze hamowało :D
Obrazek
zestaw na przód z m6 gh >08r. (podziękowania w realizacji dla grzegorzjubymx6, thx stary <spoko> )
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 18:01
Posty: 1804 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Postprzez @tomek@ » 9 mar 2012, 23:38

Ale szalejesz :P
Żeby Ci faktycznie czasu nie brakło na założenie tego wszystkiego :D
Paka co masz na jutro przyszykowane :D Bo mnie ciekawość zżera :P
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 12:33
Posty: 2144 (0/5)
Skąd: 20km od Rzeszowa:)
Auto: Jest:
Mazda mx 5 2.0NC 3rd generation
Mazda 121 DB 1.3 KAT:p
Było:
Mazda 323F BA 2.0 V6 KF
Mazda Mx5 NB 10th anniversary
Mazda 323F BA 1.5 Z5
Fiat cinquecento 700+gasss:)

Postprzez misiak89-89 » 10 mar 2012, 09:15

@tomek@ napisał(a):Ale szalejesz :P

szczerze to część tych gratów uzbierałem dużo dużo wcześniej by teraz w swoim wątku wszystko udokumentować :)
@tomek@ napisał(a):Paka co masz na jutro przyszykowane :D Bo mnie ciekawość zżera :P

właściwie to się wystrzelałem, nie lubię dozować przyjemność <lol>

mogę się jeszcze pochwalić profesjonalnie odrestaurowanymi felgami ori z gt 323fba, ale wszyscy to znają :P

dodam, że miałem problem w znalezieniu odpowiednich kółek, więc wybrałem takie w zamyśle na sezon zimowy póki co będę na nich śmigał (+ że są mega lekkie :D )

na bliżej nie określony czas jeszcze wpadnie zamach ze sprzęgłem i jest plan ubrania wściekłej w body ms :)
Ostatnio edytowano 10 mar 2012, 13:57 przez misiak89-89, łącznie edytowano 1 raz
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 18:01
Posty: 1804 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Postprzez Pyton162 » 10 mar 2012, 12:41

grubo idziesz, dasz sie przejechac :D . Ja nie jestem katem bede jechal powoli :D
Pyton162
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy