Mazda 323f BA KL '94 wściekła
W dokumentacji od silnika jest opisane maksymalne zagłębienie zaworów:
Od podstawy sprężyny zaworowej(w głowicy) do góry trzonka zaworu wymiar fabryczny 41,5-42.0 mm, wymiar kwalifikujący głowicę na złom 43,1mm, albo wymiana gniazda. Jeśli ten wymiar nie będzie zachowany to zawory będą podpierane przez popychacze. Rysy w gnieździe popychacza nie będą miały aż takiego wpływu, nawet głębokie świeże rysy szybko się wyślizgają w aluminiowym gnieździe. Jeśli popychacz wszedł lekko przy montażu to możliwość jego blokowania podczas pracy silnika graniczy z cudem.
Od podstawy sprężyny zaworowej(w głowicy) do góry trzonka zaworu wymiar fabryczny 41,5-42.0 mm, wymiar kwalifikujący głowicę na złom 43,1mm, albo wymiana gniazda. Jeśli ten wymiar nie będzie zachowany to zawory będą podpierane przez popychacze. Rysy w gnieździe popychacza nie będą miały aż takiego wpływu, nawet głębokie świeże rysy szybko się wyślizgają w aluminiowym gnieździe. Jeśli popychacz wszedł lekko przy montażu to możliwość jego blokowania podczas pracy silnika graniczy z cudem.
Don't hate me, i'm just an alien....
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Zgadza się, wszystko gładziutko weszło bez żadnych oporów. Muszę sprawdzić ten wymiar, interesujące.
Tylko ciągle pytanie czemu raz pokazuje tyle a raz tyle barów. Top mar kazał mi sprawdzić czy wszystkie kręcą się pod palce, jeśli ktorys stoi to znaczy że podpiera zawór.
Tylko ciągle pytanie czemu raz pokazuje tyle a raz tyle barów. Top mar kazał mi sprawdzić czy wszystkie kręcą się pod palce, jeśli ktorys stoi to znaczy że podpiera zawór.
Może blokuje się w prowadnicy? To już ekstremalne by było prowadnice były robione?
Don't hate me, i'm just an alien....
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Naprawione, popychacze były już trefne, kompresja wróciła
Alleluja ale tu się dzieje a czy ja się mylę czy nie lepiej polecieć w mechanikę jak już jest tyle grubych modów może wtedy pompa oleju by wytrzymywala 8.5K np.
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Do konwersji na mechanikę potrzeba wałków pod stałe popychacze. I żeby był sens kręcić ponad 8k to też trzeba dorwać nowe wałki które to ogarną.
W sumie, pod ITB to mechaniczne popychacze jak znalazł. Masa gratów do kupienia, i worek siana do wydania, ale w sumie miało by to sens.
W sumie, pod ITB to mechaniczne popychacze jak znalazł. Masa gratów do kupienia, i worek siana do wydania, ale w sumie miało by to sens.
- Od: 13 lis 2014, 16:47
- Posty: 1120 (25/84)
- Skąd: Łódź / Kowary
- Auto: Xedos 6 KL `92
323C `96 ZM-VE
Mazda 6 GH
Wszystko się okaże panowie jak dotrę i hamownia pokaże ze jest moc i moment przy odcince, wtedy wleci pompa bundary i twardsze sprężynki. Ople na hydraulice kręcą do 9rpm i ogarniają bez problemu, mam nadzieję że i u mnie na tych nowych hla zda to egzamin.
Lantis póki co nabija kilometry
Lantis póki co nabija kilometry
Nie przyznawaj się ile te popychacze kosztowały bo będzie śmiech Swoją drogą, dobrze, że to nie wałki jak w tym AJ-V8 o którym ci opowiadałem...
Silnik BP z ostatnich roczników miał sztywne popychacze z regulacją płytkową. Wymiarowo będą pasowały do KL.
Silnik BP z ostatnich roczników miał sztywne popychacze z regulacją płytkową. Wymiarowo będą pasowały do KL.
Don't hate me, i'm just an alien....
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
No też się cieszę że nie walki, bo byłoby nie przyjemnie. Jeśli chodzi o szklanki to też ktoś podsuwał mi ten pomysł także możliwe będę to testował.
Była okazja, nie mogłem przepuścić
Była okazja, nie mogłem przepuścić
bardzo zacny fotel na Poznań idealny .....
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Jest konkretny, dobry zakup.
Szybkość wznoszenia zaworu, ostrość krzywki. Jeśli nacisk na popychacz przekroczy pewną wartość, to wyciśnie z niego olej i popychacz się ugnie. Wałki do stałych popychaczy otwierają zawór wolniej i delikatniej. Jest ryzyko, że jak założysz stałe popychacze do "hydraulicznego" wałka to krzywki będą się wzajemnie ścierać z płytkami.
Poczytałem trochę o temacie, bo sam wpadłem na pomysł, że wymiana popychaczy na stałe zwiększy czas otwarcia zaworu. Ja nie będę ryzykował, ale Wam nie zabronię
Poczytałem trochę o temacie, bo sam wpadłem na pomysł, że wymiana popychaczy na stałe zwiększy czas otwarcia zaworu. Ja nie będę ryzykował, ale Wam nie zabronię
- Od: 13 lis 2014, 16:47
- Posty: 1120 (25/84)
- Skąd: Łódź / Kowary
- Auto: Xedos 6 KL `92
323C `96 ZM-VE
Mazda 6 GH
Thx Płomień;)
czyli co wszystko juz dziala? byla hamowania?
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
- Od: 13 lis 2014, 16:47
- Posty: 1120 (25/84)
- Skąd: Łódź / Kowary
- Auto: Xedos 6 KL `92
323C `96 ZM-VE
Mazda 6 GH
Wszystko ładnie, fajnie żę to podejście profi ale: te semperity oil/luft – do czego to? i dlaczego chujowaste semperity? już węże alli są lepsze od tego guana.
Po za tym: też chciałem w kaelu mieć single copsy i ten kolektor mi się podobuje. nawet bez itb a np pod turbo powinno to ładnie prażyć
Po za tym: też chciałem w kaelu mieć single copsy i ten kolektor mi się podobuje. nawet bez itb a np pod turbo powinno to ładnie prażyć
Modernizacje, strojenia lpg – 793140999
To przykręcone do grodzi to jakiś akumulator podciśnienia ?
piwo napisał(a):czyli co wszystko juz dziala? byla hamowania?
Chyba działa i hamownia również była
Generalnie jestem zadowolony, choc mam wrażenie ze jeszcze mogłbym dac zapłonu. Na przyszłosc dodatkowy czujnik albo słuchawki musze załatwic.
Płomień napisał(a):Niech się darzy, trzymam kciuki za 100km z litra. I poniżej 1:50 na Poznaniu
thx bro
gt10r5 napisał(a):Wszystko ładnie, fajnie żę to podejście profi ale: te semperity oil/luft – do czego to? i dlaczego chujowaste semperity? już węże alli są lepsze od tego guana.
Po za tym: też chciałem w kaelu mieć single copsy i ten kolektor mi się podobuje. nawet bez itb a np pod turbo powinno to ładnie prażyć
moze i masz racje, ale do odmy chyba nie potrzebuje lepszych. Fajkocewki mega sprawa.
Neonixos666 napisał(a):To przykręcone do grodzi to jakiś akumulator podciśnienia ?
Zgadza sie, poprawia jałowe obroty i sprawia ze serwo działa.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości