Mazda 323f BA KL '94 wściekła

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez Bo_Lo » 21 lut 2021, 21:46

Zacne kreski milordzie :–)
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 18:59
Posty: 4366 (421/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza
jest:
Mazda Premacy 03'FP,323f BA BP :D

Postprzez piwo » 22 lut 2021, 06:18

Obrazek


lal. czyli co najmocniejsze kiedykolwiek wolnossace kl w Polsce. piekna sprawa. nagraj dzwiek.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony. Jednak brak kontroli trakcji, napęd na tył to męska rzecz. Jazda w poślizgu i cięcia łuków jest to niesamowita sprawa. Tyle bym w tym aucie chciał zmienić, ale jak wysiadam z niego jestem mega szczęśliwy. Może nie warto nic zmieniać...
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jSvik&feature=player_embedded
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lut 2005, 12:05
Posty: 4374 (150/102)
Auto: https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
Opel Speedster 2001r. B207r, 850kg, LSD, RWD, home made TCS
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,8s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez misiak89-89 » 22 lut 2021, 13:07



Cos tam udało mi się osiągnąć , mam nadzieje ze w pl znajdzie się jeszcze kiedyś taki zapaleniec.
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 17:01
Posty: 1798 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Postprzez Płomień » 22 lut 2021, 13:23

Powiedz lepiej jak ze spalaniem na ITB? Ciekawi mnie to bardzo.

Widzę że przestawienie rozrządu na kołach dało wynik w górnym zakresie, ale wcale dużo nie zabrało w niskim. Czyżby mniejsze VE na dole pozwoliło na podostrzenie zapłonu, i mniej powietrza wyrównałeś sprawnością?
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2018 miejsce 1
 
Od: 13 lis 2014, 16:47
Posty: 1059 (21/73)
Skąd: Łódź / Kowary
Auto: Xedos 6 KL `92
323C `96 ZM-VE

Postprzez Neonixos666 » 22 lut 2021, 18:19

co się zadziało przy 4 pomiarze że tak sporo słabiej?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 wrz 2009, 23:21
Posty: 9157 (48/201)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez piwo » 22 lut 2021, 18:29

mysle ze pomairy byly od 4 do pierwszego.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony. Jednak brak kontroli trakcji, napęd na tył to męska rzecz. Jazda w poślizgu i cięcia łuków jest to niesamowita sprawa. Tyle bym w tym aucie chciał zmienić, ale jak wysiadam z niego jestem mega szczęśliwy. Może nie warto nic zmieniać...
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jSvik&feature=player_embedded
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lut 2005, 12:05
Posty: 4374 (150/102)
Auto: https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
Opel Speedster 2001r. B207r, 850kg, LSD, RWD, home made TCS
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,8s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez Neonixos666 » 22 lut 2021, 19:41

piwo napisał(a):mysle ze pomairy byly od 4 do pierwszego.


tam jest godzina i wychodzi że 4 był przedostatni, ale mi nie chodzi o kolejność tylko co był zrobione że tak osłabł, rozumiem że były próby ustawień.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 wrz 2009, 23:21
Posty: 9157 (48/201)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez misiak89-89 » 22 lut 2021, 22:55

Płomień napisał(a):Powiedz lepiej jak ze spalaniem na ITB? Ciekawi mnie to bardzo.

Widzę że przestawienie rozrządu na kołach dało wynik w górnym zakresie, ale wcale dużo nie zabrało w niskim. Czyżby mniejsze VE na dole pozwoliło na podostrzenie zapłonu, i mniej powietrza wyrównałeś sprawnością?

Pali jak smok. Dostaje więcej powietrza to i bena idzie , możliwe ze 15-20l/100km. Przy dwóch stopniach w tył tak ale już przy czterech dół spadał a średnie rosły

Różnica wyników stad ze ujęliśmy zapłonu i po kolei dokładaliśmy po obrotach i pomiar i nakładanie na siebie wykresów , tak szukaliśmy maksów do granic stuku.
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 17:01
Posty: 1798 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Postprzez Neonixos666 » 22 lut 2021, 23:35

Zaskakujące jest to ile silnik traci na oporach zasysania powietrza. Widać jak sprawność wymiany ładunku ma pozytywny wpływ na moc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 wrz 2009, 23:21
Posty: 9157 (48/201)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Płomień » 23 lut 2021, 01:09

A kojarzysz hamowanie silnikiem? To w głównej mierze opór który stawia przepustnica :D

misiak89-89 napisał(a):Pali jak smok. Dostaje więcej powietrza to i bena idzie , możliwe ze 15-20l/100km.


To wyjaśnia temat śmiałków rzucających się na ITB. Odpada do użytku daily. <płacze>
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2018 miejsce 1
 
Od: 13 lis 2014, 16:47
Posty: 1059 (21/73)
Skąd: Łódź / Kowary
Auto: Xedos 6 KL `92
323C `96 ZM-VE

Postprzez zadra » 23 lut 2021, 14:43

Bardzo pięknie.

Na dobrych oponach spokojnie 6,5s do 100km..

Gratulacje. <spoko>
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Forumowicz
 
Od: 27 cze 2007, 17:07
Posty: 2597 (16/65)
Skąd: z odmętów
Auto: HONDA civic VIII
1,8 Stoczterdzieścikuniów z maską gazową na pyskach ciągnących sedana :-P

Postprzez piwo » 23 lut 2021, 18:18

Myślę że poniżej 6s. Owca i Rafał swoją bagieta zdaje się miał kolo 6s przy 186koniach
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?t=83455
To powinno być lepiej niż u radekkm
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... l#p1563828
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony. Jednak brak kontroli trakcji, napęd na tył to męska rzecz. Jazda w poślizgu i cięcia łuków jest to niesamowita sprawa. Tyle bym w tym aucie chciał zmienić, ale jak wysiadam z niego jestem mega szczęśliwy. Może nie warto nic zmieniać...
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jSvik&feature=player_embedded
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lut 2005, 12:05
Posty: 4374 (150/102)
Auto: https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
Opel Speedster 2001r. B207r, 850kg, LSD, RWD, home made TCS
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,8s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez Pyton » 23 lut 2021, 21:00

Miałem przed chwilą okazję być przewiezionym tym potworem. Jechałem tym autem przed modami jak siedział tam powiedzmy zwykły kl i robił na mnie duże wrażenie. Ale to co teraz robi to auto to jakaś miazga. Stawiam że robi to 5s do 100, ale powyżej 100 jedzie też [tiiit]. To jak to się wkręca od 5 tys do 8 tys to jakaś poezja. Zieje ogniem, strzela jest grubo.
Ponad 300km Civic dostaje klapsa na 400m :)
Forumowicz
 
Od: 25 wrz 2015, 14:34
Posty: 308 (1/5)
Skąd: dziki zachod
Auto: Infiniti fx35
Była Mazda BG; BA; BJ; BK

Postprzez misiak89-89 » 26 lut 2021, 11:43

To taka mała przejażdżka była Pawełku a co powiesz na wypad na tor?;)

Sprinter ze mnie słaby, opona nie rozgrzana, warunki średnie, policzcie samo czas.
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 17:01
Posty: 1798 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Postprzez Płomień » 26 lut 2021, 12:31

Pierwszy :P

Obraz zaczyna drżeć w 05,933s, a wskazówka równa się z licznikową setką w 11,266s
Kalkulator mówi mi że licznikową setę łapie w 5,333s.

Teraz przyznaj się cwaniaku o ile licznik przekłamuje, to policzymy Ci realne 0-100.
Równo 105kmh jest w w 11,666s
110kmh w 12,033s.
Czyli nie wolniej niż 6,1s do setki jeśli licznik przekłamuje o 10%.

Kurde, jeśli dałbyś radę pociągnąć jedynkę do 8500rpm to urwałbyś jeszcze z dwie setne.

Co wygrałem? Może w końcu zdradzisz mi tajemnicę proboszczaV6 :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2018 miejsce 1
 
Od: 13 lis 2014, 16:47
Posty: 1059 (21/73)
Skąd: Łódź / Kowary
Auto: Xedos 6 KL `92
323C `96 ZM-VE

Postprzez Bo_Lo » 26 lut 2021, 13:00

Chyba pora d.... bać boosta <rotfl>
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 18:59
Posty: 4366 (421/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza
jest:
Mazda Premacy 03'FP,323f BA BP :D

Postprzez Płomień » 26 lut 2021, 13:07

Dobra, Ty możesz sobie podkręcić ciśnienie na EBC. Mi zostaje już chyba tylko butla z podtlenkiem <rotfl>
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2018 miejsce 1
 
Od: 13 lis 2014, 16:47
Posty: 1059 (21/73)
Skąd: Łódź / Kowary
Auto: Xedos 6 KL `92
323C `96 ZM-VE

Postprzez marcinowozniako » 27 lut 2021, 01:34

Gratki za najmocniejszego KLa wolnossącego w PL i przy okazji najszybszego. Na filmie jest niskie 6s do setki przy słabej trakcji i późnej zmianie biegów. Po porównaniu do mojej byłej mx3 na tym filmie było równie szybko, gdzie ja miałem dobrą trakcje i lepszą zmianę biegów, tutaj jest ok 5.8-6s do setki i około 14.3 na ćwiarę. Generalnie to będzię pierwszy N/A KL który pojedzie ćwiartkę poniżej 14s. Proponuję sparing z mx5 Piotra :D
Największy Ścigant
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2015, 18:40
Posty: 915 (5/8)
Skąd: Kalisz
Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93

Postprzez piwo » 27 lut 2021, 15:26

misiak89-89 napisał(a):
Obrazek


Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony. Jednak brak kontroli trakcji, napęd na tył to męska rzecz. Jazda w poślizgu i cięcia łuków jest to niesamowita sprawa. Tyle bym w tym aucie chciał zmienić, ale jak wysiadam z niego jestem mega szczęśliwy. Może nie warto nic zmieniać...
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jSvik&feature=player_embedded
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lut 2005, 12:05
Posty: 4374 (150/102)
Auto: https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
Opel Speedster 2001r. B207r, 850kg, LSD, RWD, home made TCS
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,8s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez misiak89-89 » 27 lut 2021, 22:51

<lol>
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 17:01
Posty: 1798 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy