Mazda 323f BA KL '94 wściekła
misiak89-89 napisał(a):Dzisiejszy wykres jest na ecu k8 na wystrojonym decie w jakim trybie , FI czy SA?
Ten det3 to jest. Jeszcze nie miałem czasu aby ktos mi do tego zajrzał więc przepływka normalnie jest i raczej on tylko modyfikuje wartości ale mówię szukam gościa w miare obok mnie żeby mi to podstroil bo nie jest idealnie. Komp k8 pokazał wyższą moc i moment oraz lepszy jej przebieg ale to Ja wiedziałem wartości nie są dużo wyższe ale to nie jest blad pomiarowy.
misiak89-89 napisał(a):Nawet baka nie puscil
Inercja, gdyby to była Obciazeniowa uwiesz mi puścił by. Na inercji pomiar trwa 2 razy krócej niż ja Obciazeniowej hamowni gdzie ja robię pomiary.
Ostatnio edytowano 16 wrz 2017, 11:06 przez marcinowozniako, łącznie edytowano 1 raz
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Pyton napisał(a):Łukasz nakrecil bys jakies media od 0 do 140
Jutro jak bede jechal ogladac plytki do Ciebie:p
A obciazeniowa nie mierzy czasem mocy na kolach..
Nie.znam.sie bynajmniej kilka aut walila chmury na.rolkach tego samego dnia. Czyli det.podlaczony przez kogos z jakas mapa z innego silnika?
misiak89-89 napisał(a):Jutro jak bede jechal ogladac plytki do Ciebie:p
Czekamy, Tylko na prostej a nie z górki
misiak89-89 napisał(a):A obciazeniowa nie mierzy czasem mocy na kolach
Nie nie mierzy, tak naprawde kazda hamowania mierzy moc na kołach tylko potem przelicza to na moc na silniku.
Ale każdy to powie kto sie trochę zna, hakiwnia hamowni nie równa więc na to trzeba patrzeć z przymrozeniem oka i najlepiej porównywać wykresy z jednej i tej samej hamowni.
Inercja nie daje żadnego obciążenia na Koła wykres z takich hamowni jest o wiele mniej dokładny gdyż po prostu sa mniej czułe niż te gdzie jest obciążenie na rolkach. Tak jak pisałem wcześniej na intercji pomiar trwa 2 razy krócej niż na obciazeniowej hamowni więc silnik w rzeczywistości nie jest tak bardzo obciążony. Stroic powinno sie tylko na obciazeniowej hamowni a w rzeczywistości najlepiej stroic na drodze
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Cos tam nakręciłem, ale szalu nie ma. Rosemka w tych warunkach ciezko sie nagrzewa. Mam media jeszcze z pytonem na pokladzie jak znajde chwile to wrzuce.
Stary pocwicz starty bo w starciu ze mną ratuje Ciebie tylko lepszy przebieg mocy w zakresie 6-7tys. Twoja będzie szybsza od mojej od 100-120 w górę Ale z takim startem dogonisz mnie może przed 150
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Idzie jak torpeda!
Piotr_ napisał(a):Marcin zanim będziesz ludzi uczył jak mają jeździć, pokaż coś na zlotach,
Ale po co tekst w takim stylu? Byłem na jednym zlocie i uważam ze czasy jak na 1 raz na torze oraz bardzo ale to bardzo zle dobrane opony na Poznań były Ok. Popatrz sobie z jakimi czasami zaczynałem przejazdy a z jakimi skończyłem. Oczywiście pojawie sie na przyszłych zlotach abys zobaczył że nie tylko wściekła jedzie.
Łukasz nie potrzebuje obrońcy wie ze start jest do poprawy sam to napisał. Nie kwestia opon tylko zbyt wysokich obrotów jak na start.
W swoim mieście udało mi się objechac auta mocniejsze od swojego więc nie wiem chcesz filmiki?
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Piotr_ napisał(a):Stary chodzi mi tylko o trochę pokory z Twojej strony
Ale o jaką pokorę Ci chodzi skoro testowałem, ćwiczyłem starty i wiem że przy takiej wadze i mocy start który tutaj wykonał Misiak na takich oponach jest jednym z gorszych startów jakie można wykonać? Ja wiem że może część forumowiczów lubi sobie napisać coś aby napisać, ale w tym przypadku tak jak w każdym innym gdzie moje wypowiedzi kłują Cie w oczy, testowałem, sprawdzałem i nie piszę tak aby kogoś zdenerwować. To auto przy dobrym starcie jest wstanie zrobić bardzo niską 6 do 100 albo wysoką 5 a to już bardzo ale to bardzo dobry wynik jak na przedni napęd z taką mocą.
Piotr_ napisał(a):Bez spiny i z dystansem
Cały czas . Z nas dwóch to myślę że o wiele bardziej emocjonalnie ty podchodzisz do tego tematu niż ja. Ja cenie sobie ten projekt i sam będę dążył do tego aby i mój silnik generował tak ładne kreski na górze obrotów ale nie znaczy że będę tylko słodził i mówił jak to auto super jedzie gdy wiem że mogłoby jeszcze lepiej. Na torze sam start nie ma takiego dużego znaczenia tym bardziej na poznaniu gdzie właściwie nie ma go ale na ćwiartkę już jak najbardziej.
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Z innej beczki, zarówno Marcin jak i misiak mają wydechy 2.5' i to w KL-DE. Nie tak dawno szamani internetowi twierdzili, że to za dużo do ZE.
Gratki kresek, ruszaj z obrotów w przedziale 2500 – 3000.
Gratki kresek, ruszaj z obrotów w przedziale 2500 – 3000.
-
und CRX fan
- Od: 2 kwi 2011, 23:58
- Posty: 576 (2/7)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE
Pytanie, czy ktos.mial podobny problem,a mianowicie, najprawdopodobniej padl czujnik absu prawy tyl i wszelkie zabiegi typu, wymiana na nowy zamiennik czy oryginał nie daje rezultatu, opornosc jest prawidlowa a test diagnozu ukladu abs nic nie mowi i wlasnie tu mnie zastanawia, dlaczego dioda swieci nieustannie, padl moduł czy nadal jest problem z tylnym czujnikiem. Ktos cos moze doradzić.
Znajomy mechanik miał identyczny problem w BJ i mx5 i okazało się że pompa czy tam moduł.Jak oddzwoni to go zapytam.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
misiak89-89 napisał(a):Pytanie, czy ktos.mial podobny problem,a mianowicie, najprawdopodobniej padl czujnik absu prawy tyl i wszelkie zabiegi typu, wymiana na nowy zamiennik czy oryginał nie daje rezultatu, opornosc jest prawidlowa a test diagnozu ukladu abs nic nie mowi i wlasnie tu mnie zastanawia, dlaczego dioda swieci nieustannie, padl moduł czy nadal jest problem z tylnym czujnikiem. Ktos cos moze doradzić.
A jakie błędy ABSU wypikałeś? Może jeszcze coś padło w układzie oprócz tego jednego czujnika? Sprawdzałeś czy sygnał z czujnika dochodzi do ecu absu?
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości