Mazda MX-3 EC K8 '93/'96
co do pakietu V6 sprawdzałem już na allegro wszystko i albo że tak powiem chlapacze dam, albo cały próg kupie i tam nałożę i jakoś do tego spasuje chlapacze z V6, a co do poszerzeń to były zbyt popękane i tak bubelsko zrobione ze to się w głowie nie mieści, byłem u gościa co się zajmuje takimi sprawami to powiedział że nie widzi w tym sensu bo to wiecznie będzie pękało. Jutro jeszcze ze zderzaka muszę urwać i jakoś odciąć to z błotnika.. nie wiem jak to mi pójdzie ale praca chyba stanie na rozbiórce, fundusze nie pozwalają narazie na jakiekolwiek szaleństwa
- Od: 9 lut 2012, 22:40
- Posty: 48
- Skąd: Jastrzębie Zdrój
- Auto: Było:
Mx-3 1.8 V6 1993
Mx-3 1.8 V6 1996
Jest:
Mx-3 1.8 V6 1998
viewtopic.php?f=312&t=131519
Fajnie że jednak mx został z Tobą Jak narazie wszystko idzie w dobra stronę przynajmniej według mnie.
- Od: 25 mar 2011, 18:02
- Posty: 137
- Skąd: LUBLIN
- Auto: mx-3 1.8 V6
1. Nie podobało mi się to już, a 2. to co z tego ze kozacko jak z tymi kołami to bym skrzynie zajechał, na paliwo nie wyrobił. ze zwykłym pakietem V6 , ładnymi felgami to ona jak dla mnie wyglądałaby idealnie. ale narazie powolutku będzie wszystko szło , brak funduszy
- Od: 9 lut 2012, 22:40
- Posty: 48
- Skąd: Jastrzębie Zdrój
- Auto: Było:
Mx-3 1.8 V6 1993
Mx-3 1.8 V6 1996
Jest:
Mx-3 1.8 V6 1998
viewtopic.php?f=312&t=131519
artur9k9 napisał(a):1. Nie podobało mi się to już, a 2. to co z tego ze kozacko jak z tymi kołami to bym skrzynie zajechał, na paliwo nie wyrobił. ze zwykłym pakietem V6 , ładnymi felgami to ona jak dla mnie wyglądałaby idealnie. ale narazie powolutku będzie wszystko szło , brak funduszy
przecież widziałeś co kupujesz
No i co że wiedziałem, po prostu mi się odwidziało to i już robię co mi się podoba. I chce ją doprowadzić do stanu oryginalności że tak powiem, bez żadnych lampek dywaników z płomieniami a'la matador
- Od: 9 lut 2012, 22:40
- Posty: 48
- Skąd: Jastrzębie Zdrój
- Auto: Było:
Mx-3 1.8 V6 1993
Mx-3 1.8 V6 1996
Jest:
Mx-3 1.8 V6 1998
viewtopic.php?f=312&t=131519
Dzięki Z powodu braku pogody i garażu nie mogę nic zrobić przy maździe .. jedynie co z nudy zrobiłem to pomalowałem co nieco ;D ale to robota w ciepłym domu. wrzucę pare zdjęć
Musze jeszcze ten napis "mazda" trochę wypolerować bo widać rysy
Mam jeszcze małe pytanie , bo próbowałem wyciągnąć lampy ale zderzak przeszkadza, muszę ściągnąć zderzak żeby lampy wyciągnąć ?
Musze jeszcze ten napis "mazda" trochę wypolerować bo widać rysy
Mam jeszcze małe pytanie , bo próbowałem wyciągnąć lampy ale zderzak przeszkadza, muszę ściągnąć zderzak żeby lampy wyciągnąć ?
- Od: 9 lut 2012, 22:40
- Posty: 48
- Skąd: Jastrzębie Zdrój
- Auto: Było:
Mx-3 1.8 V6 1993
Mx-3 1.8 V6 1996
Jest:
Mx-3 1.8 V6 1998
viewtopic.php?f=312&t=131519
Tak, musisz. Masz xenon kit? bo chyba przetwornicę widzę na zdjęciu
- Od: 31 mar 2010, 17:04
- Posty: 66
- Skąd: Iłża/Warszawa
- Auto: MX-3 K8 92'
Kurcze ja tu wrzucam zdjęcia pokrywy jak ładnie pomalowałem a ty patrzysz na przetwornice ;p ta mam ale nie używam wsadziłem zwykłe żarówki , wiesz, policja ;p
- Od: 9 lut 2012, 22:40
- Posty: 48
- Skąd: Jastrzębie Zdrój
- Auto: Było:
Mx-3 1.8 V6 1993
Mx-3 1.8 V6 1996
Jest:
Mx-3 1.8 V6 1998
viewtopic.php?f=312&t=131519
Pokrywa fajnie wyszła. Lecz rozpórkę masz "do góry nogami". W serii była odwrotnie .
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Dlatego ją na odwrót przykręciłem bo co raz jak musiałem aku wyciągnąć to rozpórkę musiałem wykręcać
- Od: 9 lut 2012, 22:40
- Posty: 48
- Skąd: Jastrzębie Zdrój
- Auto: Było:
Mx-3 1.8 V6 1993
Mx-3 1.8 V6 1996
Jest:
Mx-3 1.8 V6 1998
viewtopic.php?f=312&t=131519
dziwna sprawa, bo gdy u siebie zamontowałem na odwrót za pierwszym razem to nie mogłem zamknąć maski. Ale na odwrót musi być . A akumulator można wtedy wyciągnąć przez wykręcenie obudowy filtra powietrza. Ja już doszedłem do takiej wprawy że mi to długo nie zajmuje
No nie wiem dlaczego ci się maska nie chce zamknąć , mi normalnie się zamyka mam takie pytanie do was, potrzebuje http://moto.allegro.pl/mazda-mx3-mx-3-m ... 88741.html ale lewy i prawy, nie wiecie może gdzie mogę dostać takie progi. ?
- Od: 9 lut 2012, 22:40
- Posty: 48
- Skąd: Jastrzębie Zdrój
- Auto: Było:
Mx-3 1.8 V6 1993
Mx-3 1.8 V6 1996
Jest:
Mx-3 1.8 V6 1998
viewtopic.php?f=312&t=131519
Post pod postem ale cisza się zrobiła od dłuższego czasu, otóż, jaakiś czas temu podjąłem pracę w Norwegi, zarobki nie są małe więc postanowiłem się wziąć za mazdę , i , okazało się że moja zielona sie do niczego nie nadaje..;/ nie wiem ile pieniędzy i serca musiał bym włożyć w nią żeby była w normalnym stanie, więc odkupiłem srebrną mazdę od ojca lecz ona też nie jest w takim stanie w jakim chciałbym żeby była, i postanowiłem z 2 złożyć jedną a porządną .. na początku małe zakupki przez allegro i ebay, co uk. (siostra mieszka w Anglii ) ebay. emblematy pierwszy to mazdaspeed nie wiem jeszcze gdzie go dam ale coś się znajdzie.
Drugi emblemat to też MS ale po fakcie się domyśliłem że to pewnie do rotarów ale cóż. ;p
za te emblematy zapłaciłem 53 zł( w przeliczeniu już)
Kolejny zakup to lampy tylne, za które zapłaciłem coś ok 250zł.
Teraz najlepsze ;p Felgi Tomason tn1 z oponami Pirelli 205/40/zr17 w bdb stanie, za które zapłaciłem prawie 1900 zł.
Co kolejne w planach to po pierwsze kupno forumowych ramek na rejestracje i naklejki ms, wymiana tarcz tylnych i przednich + wszystkie klocki, przednich łączników stabilizatora, kupno 4 opon zimowych, muszę jechać do warsztatu na gwarancje z amortyzatorami tylnymi bo maja nie cały rok a na przeglądzie pokazało 39% i przez to mazda nie przeszła przeglądu. Poza tym wszystkim to jeszcze do wymiany z zielonej do srebrnej mam: Drzwi prawe i lewe, błotniki 2x, maska, zderzak , szyberdach, i nie wiem jak to się nazywa, te gniazdo na którym jest umocowana wajcha zmiany biegów, coś pękło podczas jazdy i wajcha leży na rurze wydechowej, (przy okazji zrobi się SS, wiadomo od kogo. ;p . Wymiana silnika z zielonej do srebrnej , ponieważ ten z zielonej jest po 1 mocniejszy i w lepszym stanie, ten ze srebrnej stuka bardzo mocno przy odpalaniu, a jak się nagrzeje to troszku cichnie, i sprzęgło jest już dojechane. no i wiadomo wymiana wszystkich filtrów , oleje i płyny.
Na nowy rok malowanie całego auta, lecz jeszcze nie wiem na jaki kolor.
Kontynuując , co do zielonej to zostaje rozebrana co do części pierwszej, telefon do Pana Franka ze złomu i do wyrejestrowania, naprawdę bardzo chciałem ją zrobić ale to nie było możliwe, ale pocieszam się tym że jej serce dostanie następczyni (5 tys PSU w D...;/ ) więc btw będę miał pare części na sprzedaż , jeżeli ktoś ma jakieś pytania to proszę pisać. od następnego pon, będzie baardzo dużo zdjęć wiec zapraszam do oglądania i komentowania
Drugi emblemat to też MS ale po fakcie się domyśliłem że to pewnie do rotarów ale cóż. ;p
za te emblematy zapłaciłem 53 zł( w przeliczeniu już)
Kolejny zakup to lampy tylne, za które zapłaciłem coś ok 250zł.
Teraz najlepsze ;p Felgi Tomason tn1 z oponami Pirelli 205/40/zr17 w bdb stanie, za które zapłaciłem prawie 1900 zł.
Co kolejne w planach to po pierwsze kupno forumowych ramek na rejestracje i naklejki ms, wymiana tarcz tylnych i przednich + wszystkie klocki, przednich łączników stabilizatora, kupno 4 opon zimowych, muszę jechać do warsztatu na gwarancje z amortyzatorami tylnymi bo maja nie cały rok a na przeglądzie pokazało 39% i przez to mazda nie przeszła przeglądu. Poza tym wszystkim to jeszcze do wymiany z zielonej do srebrnej mam: Drzwi prawe i lewe, błotniki 2x, maska, zderzak , szyberdach, i nie wiem jak to się nazywa, te gniazdo na którym jest umocowana wajcha zmiany biegów, coś pękło podczas jazdy i wajcha leży na rurze wydechowej, (przy okazji zrobi się SS, wiadomo od kogo. ;p . Wymiana silnika z zielonej do srebrnej , ponieważ ten z zielonej jest po 1 mocniejszy i w lepszym stanie, ten ze srebrnej stuka bardzo mocno przy odpalaniu, a jak się nagrzeje to troszku cichnie, i sprzęgło jest już dojechane. no i wiadomo wymiana wszystkich filtrów , oleje i płyny.
Na nowy rok malowanie całego auta, lecz jeszcze nie wiem na jaki kolor.
Kontynuując , co do zielonej to zostaje rozebrana co do części pierwszej, telefon do Pana Franka ze złomu i do wyrejestrowania, naprawdę bardzo chciałem ją zrobić ale to nie było możliwe, ale pocieszam się tym że jej serce dostanie następczyni (5 tys PSU w D...;/ ) więc btw będę miał pare części na sprzedaż , jeżeli ktoś ma jakieś pytania to proszę pisać. od następnego pon, będzie baardzo dużo zdjęć wiec zapraszam do oglądania i komentowania
Ostatnio edytowano 30 paź 2012, 22:01 przez artur9k9, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 9 lut 2012, 22:40
- Posty: 48
- Skąd: Jastrzębie Zdrój
- Auto: Było:
Mx-3 1.8 V6 1993
Mx-3 1.8 V6 1996
Jest:
Mx-3 1.8 V6 1998
viewtopic.php?f=312&t=131519
Nie myślałeś nad poszukaniem zdrowego KL?
- Od: 31 mar 2010, 17:04
- Posty: 66
- Skąd: Iłża/Warszawa
- Auto: MX-3 K8 92'
A wiesz że nie szukałem, na razie też nie mam za bardzo czasu na szukanie bo dopiero w sobotę wracam do Pl, jak mniej więcej wyglądają ceny zdrowego KL ?
- Od: 9 lut 2012, 22:40
- Posty: 48
- Skąd: Jastrzębie Zdrój
- Auto: Było:
Mx-3 1.8 V6 1993
Mx-3 1.8 V6 1996
Jest:
Mx-3 1.8 V6 1998
viewtopic.php?f=312&t=131519
za 1000-1500 zł kupisz zdrowy silnik;)
- Od: 31 mar 2010, 17:04
- Posty: 66
- Skąd: Iłża/Warszawa
- Auto: MX-3 K8 92'
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości