
Witam wszystkich forumowiczów
Historia egzemplarza:
W 1992 roku została zakupiona w salonie w Niemczech, od tamtego czasu mazda była cały czas w jednej rodzinie tylko raz się zmienił właściciel. Końcem 2004 roku z przebiegiem 160 tyś km. została sprowadzona do Polski i była użytkowana przez jedną osobę tak więc ja jestem czwartym właścicielem i drugim w Polsce
Opis samochodu:
Marka : Mazda
Model : 323F BG GT
Rok : 1992
Pojemność : 1840cm
Moc: 128km
Kolor : czarny
Bezwypadkowy
Wyposażenie :
*Wspomaganie kierownicy
*Regulacja kierownicy w pionie
*4x elektryczne szyby
*Elektryczne lusterka
*Elektryczne ustawianie świateł
*Fotele kubełkowe, tylna kanapa dzielona podłokietnikiem
*Elektryczny szyberdach
*Centralny zamek
*ABS
Stan efki na dzień 18.07.2013r:

Więcej zdjęć i opisu prac na ostatnich stronach
21.08.2012r:



30.06.2012r:

Zmiany od momentu zakupu :
* sprężyny progresywne Vogtland Sport Suspension -35mm – Marzec 2012 – nieaktualne

* kierownica z nabą Momo – Marzec 2012


* wymiana tarcz i kloców tylnych TRW – Marzec 2012
* oklejenie tylnych lamp na czerwono – Marzec 2012
* łącznik stabilizatora przód x2 Yamato – Marzec 2012
* łożysko koła przedniego x2 KOYO – Marzec 2012
* nowe złącze elastyczne układu wydechowego – Marzec 2012
* alufelgi ALUTEC 15" 7J ET38 na oponkach 195/50 Barum Bravuris oraz Event – Marzec 2012

* pomalowanie pokrywy zaworów pod kolor felg z palety Yamahy – Kwiecień 2012
* nowa uszczelka pokrywy zaworów OE MAZDA – Kwiecień 2012
* odrestaurowanie felg Borbet T 16" ET35 – Kwiecień 2012


* nowe tarcze przód Mikoda GT – Maj 2012

* felgi Borbet T na oponach Pirelli oraz Goodyear 205/45 – Kwiecień 2012
* nowe klocki przód Dokuji Japan – Maj 2012
* zestaw naprawczy na przednie zaciski hamulcowe – Maj 2012
* komplet reperaturek na wszystkie zaciski hamulcowe – Maj 2012
* nowy płyn hamulcowy DOT 3 – Maj 2012
* wypiaskowanie zacisków oraz pomalowanie na złoty połysk – Maj 2012
* założenie dokładki tył z pakietu FOHA – Maj 2012
* zakup końcowego tłumika RM MOTORS RM6 – Maj 2012
* wymiana tylnego lewego zacisku hamulcowego – Maj 2012
* nowe miedziane przewody hamulcowe na tył – Czerwiec 2012
* Wymiana kompletnego zawieszenia :
– Amortyzatory przód – Weitec

– Amortyzatory tył – Kayaba gazowe
– Komplet górnych mocowań amortyzatora OEM
– Osłony i odboje Monroe
– Sprężyny Weitec -35mm (ale chyba siadły bardziej
* uszczelniacze wtrysków OEM MAZDA – Czerwiec 2012
* reperaturki tylnych kielichów amortyzatora – Czerwiec 2012
* nowa rura wlewu paliwa – Czerwiec 2012
* nowy tłumik końcowy, zamiennik z podwójną końcówką – Lipiec 2012
* rozpórka przednich kielichów – Lipiec 2012
* nowe łożysko podporowe półosi FAG – Sierpień 2012
* wyczyszczenie podsufitki – Sierpień 2012
* pomalowanie na czarny mat listew bocznych przy klapie – Sierpień 2012
* nowy lakier na tylej klapie – Sierpień 2012
* spojler Zender na tylnej klapie

Wymienione zostało pod maską przy przebiegu 209300tyś km data 16.03.2012r :
* nowy komplet sprzęgła EXEDY z dociskiem od KL (skrócony bolec na wysprzęgliku o 1cm)
* kable zapłonowe i świece NGK
* olej Valvoline Maxlife 10W40
* olej przekładniowy Valvoline GL-5 75W90
* płyn chłodniczy Petrygo
* kompletny rozrząd OE MAZDA
* uszczelniacze wałków rozrządu x2 OE MAZDA
* przedni uszczelniacz wału korbowego OE MAZDA
* paski wieloklinowe zewnętrzne x2 BANDO
* oring aparatu zapłonowego OE MAZDA
* pompa wody Aisin/GMB
* przegub x2 Japan
* Filtr powietrza Japan
* Filtr paliwa OE MAZDA
* Filtr oleju OE MAZDA
* uszczelniacz półosi x2 OE MAZDA
* uszczelniacz tylny wału korbowego OE MAZDA
* termostat TAMA z uszczelką OE MAZDA
* uszczelki pompy hamulcowej OE MAZD
Plany :
*zawieszenie gwintowane Street D2 Racing
*kompleksowa blacharka
*malowanie całej karoserii razem z komorą
*odnowa całego zawieszenia(piaskowanie i malowanie)
*nowe gumy na wahacze – może wlecą poliuretany
*nowe alufelgi – rozważam rozmiar 15"
*nowe przewody hamulcowe oraz paliwowe
*odnowa wnętrza
*car audio
*... codziennie inne pomysły
Zdjęcia na dzień 31.12.2011r – niedawno po zakupie











Pozdrawiam i zapraszam do śledzenia tematu!