Mazda 323/Protege BG '91 BP by Sir STRONA 6 AKTUALIZACJA

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez DARO MAZDA 323 » 6 lip 2013, 12:08

Cześć
CO tam pomodziłeś ?
Wybierasz się z chłopakami z Opola ddo nas ?

http://www.jdm-option.pl/forum/viewtopi ... sc&start=0
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 mar 2013, 11:44
Posty: 2864 (9/62)
Skąd: Wrocław
Auto: GOLF VII Kombi TDI CR-115 KM

PostTen post został usunięty przez Paweł 4 gru 2015, 12:37.

Postprzez Sir » 6 lip 2013, 15:40

DARO MAZDA 323 napisał(a):Cześć
CO tam pomodziłeś ?
Wybierasz się z chłopakami z Opola ddo nas ?
http://www.jdm-option.pl/forum/viewtopi ... sc&start=0


Witam, w sumie ostatnio na przód wrzuciłem tarcze nawiercane i nacinane z twardszymi klockami, wszystko staram sie opisywać w temacie.
Tak szczerze mówiąc mam zastój finansowy, czekam aż sytuacja mi się troche rozjaśni, a auto nie jest niestety jeszcze gotowe na tor, ten sezon chyba zamknie sie w dalszych modyfikacjach i pogonieniu na drodze cwanych passatów, gulfów i innych myślących, że mnie wyprzedzą :D

SpooN napisał(a):
Sir napisał(a):Jak dla mnie to nie zbiera się zbyt fascynująco, planowałbym celować w 160/180KM +

źle nie jedzie :) 160-180 PS-ów to dość gruba kasa, wiesz na co się porywasz?


Jak na razie blacharka, malowanie pokrywy, łożyska, wydech, przewody hamulcowe, lepsze koła i jestem tego w 100% pewien, że porwe się na dłubanie zapewniające większą ilość KM. Cel – ma zrywać asfalt <faja>
Tylko musze znaleźć dobre źródło wiedzy, co oprócz lżejszego koła i skrzyni ori 1.3 mi to zapewni.
Przede mną setki motogodzin przy maździnie, żeby było jak to sobie zaplanowałem :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lis 2011, 00:52
Posty: 64
Skąd: NL/PL
Auto: mazda 323/protege 91'
sedan 1.8 BP

PostTen post został usunięty przez Paweł 4 gru 2015, 12:37.

Postprzez tekkenfan » 6 lip 2013, 17:06

Jak ma "zrywać asfalt" to do turbo/kompresor będzie potrzebny worek pieniędzy a żeby to samo uzyskać w N/A to ze 3 takie worki <lol>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez Sir » 7 lip 2013, 11:05

tekkenfan napisał(a):Jak ma "zrywać asfalt" to do turbo/kompresor będzie potrzebny worek pieniędzy a żeby to samo uzyskać w N/A to ze 3 takie worki <lol>


to nie jedno-sezonowy projekt, raczej to pierwsze wchodzi w grę. :)


orientuje się ktoś czy przednia i tylna rozpórka górna z mx3 lub 323f BG podejdzie do mojego sedana?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lis 2011, 00:52
Posty: 64
Skąd: NL/PL
Auto: mazda 323/protege 91'
sedan 1.8 BP

PostTen post został usunięty przez Paweł 4 gru 2015, 12:37.

Postprzez honda2911 » 7 lip 2013, 15:22

rozporki napewno podejda
a jesli chodzi np o kompresor to minimum kola musisz szykowac jesli wszystko zrobisz sam
Forumowicz
 
Od: 16 lis 2011, 13:35
Posty: 586 (0/4)
Skąd: EBE
Auto: mazda mx3 1,8 bp supercharger
audi a6 c5 2,4
Leon cupra4

Postprzez tekkenfan » 7 lip 2013, 15:33

Sir napisał(a):323f BG

nie istnieje coś takiego na rynku :P
a nawet jakby istniało to wątpię żeby pasowało bo Efka ma specyficzny rozstaw śrub na przednim amorku. (tył to samo co MX3)
Tak jak pisał SpooN, szukaj rozpórek z mx3, 323 GTR.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

PostTen post został usunięty przez Paweł 4 gru 2015, 12:37.

Postprzez Sir » 22 lip 2013, 00:03

Ostatnio zauważyłem, że po deszczu i myciu, do bagażnika przez lampy i odpowietrzniki w zderzaku dostaje się woda..
uszczelnione i poskładane :D
Obrazek

na tylnym nadkolu pojawił się parch i poszedł na wylot – wspawana reperaturka ;)
czeka na lakierowanie razem ze zderzakami.

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lis 2011, 00:52
Posty: 64
Skąd: NL/PL
Auto: mazda 323/protege 91'
sedan 1.8 BP

Postprzez Sir » 25 wrz 2013, 20:49

Temat troche opuszczony, ale odświeżam :)

Zderzaki z Protege są już na swoim miejscu :D

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lis 2011, 00:52
Posty: 64
Skąd: NL/PL
Auto: mazda 323/protege 91'
sedan 1.8 BP

Postprzez wilusjdm » 26 wrz 2013, 21:10

Nic nie pozostało innego jak potraktować, je kolorem .
PS. Szkoda, że tylny zderzak taki ma prześwit do ziemi...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 mar 2011, 13:51
Posty: 1932 (0/10)
Skąd: Olsztynek
Auto: Była:
Mazda 323F Z5
Alfa Romeo 156 SW
Jest:
Mazda 323F Sportive

Postprzez benq323 » 26 wrz 2013, 21:13

No niestety Protage albo się lubi albo nieee :P jak dla mnie najlepsze zestawienie to Przód US a tył EU ;)
A i zderzaki koniecznie w kolor
Regeneracja DPF........info PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 mar 2009, 17:10
Posty: 1819 (22/16)
Skąd: Ostróda
Auto: Opel Signum 1,9 CDTI (Z19DT) 2004r

Postprzez Sir » 29 wrz 2013, 13:36

Całe auto pójdzie w nowy kolor, ewentualnie obklejanie. Oprócz zderzaków dorwałem licznik USDM oraz kompletną klime. Ps. Pompa wspomagania czeka na nową maglownice ;]

Obrazek


do tylnego jak i przedniego zderzaka, będę starał się spasować jakieś dokładki :) .

+ nowe łożyska z piastami tył, końcówki drążków, wyważenie alu i kupiłem opony 195/50 Barum 4mm 195/50 Michelin 5mm akurat do końca sezonu starczą, później mazda trafi gdzieś na zimowanie :wink:
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lis 2011, 00:52
Posty: 64
Skąd: NL/PL
Auto: mazda 323/protege 91'
sedan 1.8 BP

Postprzez Sir » 4 paź 2013, 14:43

kolejny mały update 8)

Obrazek

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lis 2011, 00:52
Posty: 64
Skąd: NL/PL
Auto: mazda 323/protege 91'
sedan 1.8 BP

Postprzez Sir » 22 paź 2013, 21:20

Obrazek

przed

Obrazek

i po 8) napisy do polerki.

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lis 2011, 00:52
Posty: 64
Skąd: NL/PL
Auto: mazda 323/protege 91'
sedan 1.8 BP

Postprzez DARO MAZDA 323 » 23 paź 2013, 08:45

A jak tam serducho zdrowe ?
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 mar 2013, 11:44
Posty: 2864 (9/62)
Skąd: Wrocław
Auto: GOLF VII Kombi TDI CR-115 KM

Postprzez Sir » 23 paź 2013, 11:28

DARO MAZDA 323 napisał(a):A jak tam serducho zdrowe ?


od swapa zrobiłem prawie 9tys km, pękł jedynie wężyk z podgrzewania przepustnicy, teraz mam problem z uszczelnieniem pokrywy po malowaniu, założyłem nową uszczelke – ciekło ciurkiem z rogu, uszczelniłem do tego silikonem i w jednym miejscu nadal lekko się poci..
Od nie dawna silnik zaczął brać olej i to powoli bierze co raz więcej, na zime będzie rozebrany i wszystkie gumowe uszczelnienia, pierścienie, uszczelniacze będą wymieniane. Jeżeli na przyszły sezon ma wpaść jakaś "dmuchawa" to trzeba to zrobić, bo inaczej będe musiał szukać innego silnika.
+rozrząd na zimnym coś szumi...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lis 2011, 00:52
Posty: 64
Skąd: NL/PL
Auto: mazda 323/protege 91'
sedan 1.8 BP

Postprzez Sir » 27 paź 2013, 12:58

a więc jeśli chodzi o mazde, sezon 2013 uważam za zakończony. do mniej więcej połowy listopada jeszcze pojeżdże i trzebą ją gdzieś schować. więcej info na bieżąco :) tymczasem jesienna sesja zakańcza sezon.

Obrazek

Obrazek

Obrazek



-- N 12:55, 27 paź 2013 --

Obrazek
Ostatnio edytowano 15 mar 2014, 22:49 przez Sir, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lis 2011, 00:52
Posty: 64
Skąd: NL/PL
Auto: mazda 323/protege 91'
sedan 1.8 BP

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy