Mazda 323/Protege BG '91 BP by Sir STRONA 6 AKTUALIZACJA
Witam, jestem jej właścicielem od listopada 2011, od tego czasu mazda przeszła mały lifting, pochłonęła dużo czasu i $$ a projekt jeszcze nie widzi końca..
Marka
Mazda
Model
323 BG
Rok Produkcji
1991
Silnik
1.3 73KM
SWAP 1.8 DOHC
Moc Silnika
128KM
Zawieszenie
amortyzatory seria
sprężyny mts technik -35mm
rozpórka kielichów przód (ori mazda mx3)
Układ Wydechowy[ /i]
kolektor 4-2-1 po za tym seria
[i]Koła
Aluet 15' przód 195/50 tył 205/50
Waga
1020/50 Kg
Części wymienione/Zmiany
amortyzatory tył
końcówki drążków
łączniki stabilizatora
piasty z łożyskami tył
łożyska przód
reperaturka nadkola tył
olej 10W40, filtry itp
uszczelnienie tylnych lamp
front flip Golf mk3
zdjęte listwy boczne (w planie zderzaki w kolor)
i wiele innych których już nawet nie pamiętam
Zdjęcia zaraz po kupnie:
Auto seryjnie z silnikiem 1.3 po swapie na mazdowskie GT ;–) krótka skrzynia i lżejsze koło zamachowe (z 1.3) daje dosyć ładne efekty. W planie zostało doprowadzić do stanu 'igiełka'.
[/i]
http://www.youtube.com/watch?v=t7qWwIOtNCc
STAN MNIEJ WIĘCEJ NA DZIEŃ DZISIEJSZY
Uploaded with ImageShack.us
Marka
Mazda
Model
323 BG
Rok Produkcji
1991
Silnik
1.3 73KM
SWAP 1.8 DOHC
Moc Silnika
128KM
Zawieszenie
amortyzatory seria
sprężyny mts technik -35mm
rozpórka kielichów przód (ori mazda mx3)
Układ Wydechowy[ /i]
kolektor 4-2-1 po za tym seria
[i]Koła
Aluet 15' przód 195/50 tył 205/50
Waga
1020/50 Kg
Części wymienione/Zmiany
amortyzatory tył
końcówki drążków
łączniki stabilizatora
piasty z łożyskami tył
łożyska przód
reperaturka nadkola tył
olej 10W40, filtry itp
uszczelnienie tylnych lamp
front flip Golf mk3
zdjęte listwy boczne (w planie zderzaki w kolor)
i wiele innych których już nawet nie pamiętam
Zdjęcia zaraz po kupnie:
Auto seryjnie z silnikiem 1.3 po swapie na mazdowskie GT ;–) krótka skrzynia i lżejsze koło zamachowe (z 1.3) daje dosyć ładne efekty. W planie zostało doprowadzić do stanu 'igiełka'.
[/i]
http://www.youtube.com/watch?v=t7qWwIOtNCc
STAN MNIEJ WIĘCEJ NA DZIEŃ DZISIEJSZY
Uploaded with ImageShack.us
Ostatnio edytowano 1 kwi 2017, 18:10 przez Sir, łącznie edytowano 18 razy
- Od: 14 lis 2011, 23:52
- Posty: 64
- Skąd: NL/PL
- Auto: mazda 323/protege 91'
sedan 1.8 BP
Witam. Temat umieściłeś w złym dziale – swoje auta prezentujemy w dziale "nasze mazdy".
Co do zamontowania licznika z obrotomierzem – jest prawie plug in play Nie bedzie Ci jednak działać kontrolka rezerwy, i żeby działała kontrolka ręcznego to trzeba przepiąć jeden przewód z jednej kostki do drugiej
Co do zamontowania licznika z obrotomierzem – jest prawie plug in play Nie bedzie Ci jednak działać kontrolka rezerwy, i żeby działała kontrolka ręcznego to trzeba przepiąć jeden przewód z jednej kostki do drugiej
moja mazda po kupnie tez byla zdrowo.znaczy sie zdrowo ''zakonserwowana'' tzw barankiem,więc nie sugeruj sie pozorami bo kazda jedna ma problem z rudą,tylko nieraz wychodzi to na jaw wczesniej a nieraz pozniej
- Od: 13 mar 2010, 16:52
- Posty: 156
- Skąd: krotoszyn-wlkp
- Auto: była mazda 323 bg 1.3 16v
jest SCENIC I ph II
Sir napisał(a):na wiosnę 215/r15
Jeździłeś już na tym rozmiarze? Wydaje mi się o wiele za szeroko
zops.na.allegro.pl <– 5% rabatu przy zakupach przez forum
-
like a shadow
- Od: 13 maja 2008, 15:22
- Posty: 2161 (14/6)
- Skąd: Krk / Ostr
- Auto: 323f BA Z5 '96
323 GTX BG BPT 4WD '89
i-rokez. harbour blue to taki jak moja: viewtopic.php?f=312&t=118994&p=2006356&hilit=323+bg+sedan#p2006356
i-rokeZ napisał(a):185/65 R14 to optymalne rozwiązanie. Jeśli chcesz koniecznie R15 to raczej 205/55 bo te 75KM pod maską to niezbyt dużo na szerokie oponki
185/65/14 ? Daj spokój jak to będzie wyglądało. Ja polecam 195/50/15 – nie za szeroko, poprawia sztywność na zakrętach i ładnie wygląda, jest trochę twardo ale nie tak tragicznie. W sumie zastanowiłbym się na Twoim miejscu nad 195/55/15 ale nie będzie to wyglądało tak jak 195/50. Pozdro!
- Od: 9 maja 2011, 14:04
- Posty: 807
- Skąd: Cieszyn
- Auto: 3 BK 2.0 150km '06
MR2 SW20 '92
WRX STI '11
Mazda dostała właśnie nowe:
-sprężyny tył
-amortyzatory tył
-dwa stabilizatory
-obrotomierz
W przyszłym tygodniu nowe pierścienie centrujące, nakrętki stożkowe + nowy lakier na felgach.
Myślę za za około tydzień dodam zdjęcia jak będzie się prezentować.
Co do szerokości opony, to na tyle zostaje te 205, przód chciałbym też, ale to zależy od tego czy po prostu się zmieści ;]. Orientuje się ktoś ile kosztuje przyciemnienie szyb, całego tyłu ?
-sprężyny tył
-amortyzatory tył
-dwa stabilizatory
-obrotomierz
W przyszłym tygodniu nowe pierścienie centrujące, nakrętki stożkowe + nowy lakier na felgach.
Myślę za za około tydzień dodam zdjęcia jak będzie się prezentować.
Co do szerokości opony, to na tyle zostaje te 205, przód chciałbym też, ale to zależy od tego czy po prostu się zmieści ;]. Orientuje się ktoś ile kosztuje przyciemnienie szyb, całego tyłu ?
- Od: 14 lis 2011, 23:52
- Posty: 64
- Skąd: NL/PL
- Auto: mazda 323/protege 91'
sedan 1.8 BP
- Od: 14 lis 2011, 23:52
- Posty: 64
- Skąd: NL/PL
- Auto: mazda 323/protege 91'
sedan 1.8 BP
nie obraź się ale wygląda jak traktor na tych kołach czemu taki wysoki profil i czemu pomalowałeś alu na czarno? jak dla mnie to one teraz wyglądają jak stalówki (przynajmniej na zdjęciu, mam nadzieję na żywo jest inaczej)
to jest waga z dowodu czy faktycznie sprawdzana, bo jakoś nie chce mi się wierzyć
Sir napisał(a):masa 955kg
to jest waga z dowodu czy faktycznie sprawdzana, bo jakoś nie chce mi się wierzyć
- Od: 23 wrz 2005, 13:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
- Od: 14 lis 2011, 23:52
- Posty: 64
- Skąd: NL/PL
- Auto: mazda 323/protege 91'
sedan 1.8 BP
Jakoś BGtka w sedanie nie robi na mnie takiego wrażenia jak w hatchbacku. Ale szacun za ładny lakier. Polerowany rancik na tych felgach też chyba wyjdzie na plus
- Od: 14 lis 2011, 23:52
- Posty: 64
- Skąd: NL/PL
- Auto: mazda 323/protege 91'
sedan 1.8 BP
Białe napisy na oponach ? Tragedia.
- Od: 9 maja 2011, 14:04
- Posty: 807
- Skąd: Cieszyn
- Auto: 3 BK 2.0 150km '06
MR2 SW20 '92
WRX STI '11
Kwestia gustu, na żywo jak dla mnie się prezentuje idealnie, tylko lakier wypolerować i wyprać tapicerke.
Mały zestawienie by się tu przydało:
Wymiany:
– amortyzatory tył
– sprężyny tył
– łączniki stabilizatora
_ odboje amorów
– przewody hamulcowe (komplet)
– filtry (komplet)
– tłumik środkowy i końcowy (oryg Mazda)
– przepływomierz
– czujnik temperatury cieczy
– klocki przód
Plany:
– przyciemnić szyby
– naprawić nagrzewnice (przed zimą)
– polerka lakieru
– na przyszły sezon pewnie jakiś swap na 1.8
Audio:
Radio mp3/USB/SD 4x50W + głośniki przód seria, tył Pyle 2x140W + Skrzynia basowa 250W RMS i Wzmacniacz 2x200W RMS
Mały zestawienie by się tu przydało:
Wymiany:
– amortyzatory tył
– sprężyny tył
– łączniki stabilizatora
_ odboje amorów
– przewody hamulcowe (komplet)
– filtry (komplet)
– tłumik środkowy i końcowy (oryg Mazda)
– przepływomierz
– czujnik temperatury cieczy
– klocki przód
Plany:
– przyciemnić szyby
– naprawić nagrzewnice (przed zimą)
– polerka lakieru
– na przyszły sezon pewnie jakiś swap na 1.8
Audio:
Radio mp3/USB/SD 4x50W + głośniki przód seria, tył Pyle 2x140W + Skrzynia basowa 250W RMS i Wzmacniacz 2x200W RMS
Ostatnio edytowano 21 maja 2012, 21:46 przez Sir, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 14 lis 2011, 23:52
- Posty: 64
- Skąd: NL/PL
- Auto: mazda 323/protege 91'
sedan 1.8 BP
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości